RAW-penkki

Kyllähän tuossa selvä pysähdys on, tarviiko sitä siellä sekunti tolkulla pidättää..

Stoppi oli juuri ja juuri, mutta itse arvostan enempi IPF-mäistä todella selvää merkkiä. Eipähän jää jossitteluja.

Tosi kova nosto ja muutaman kilonkin olisi vielä saanut!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tarviiko siinä mitään marttyyri merkkiä.. tuossa oli selvä stoppi ja sillä selvä... samantien katotaan että jokaselle minuutin stopit jnejnejne :D , jos sille linjalle lähdetää että mitä pitempi stoppi sen kovempi äijä..
 
tarviiko siinä mitään marttyyri merkkiä.. tuossa oli selvä stoppi ja sillä selvä... samantien katotaan että jokaselle minuutin stopit jnejnejne :D , jos sille linjalle lähdetää että mitä pitempi stoppi sen kovempi äijä..

Samanlainen stoppi kuin IPF:ssä, se on hyvä. Toi tyyppi saa todennäkösesti tuon ihan saman raudan kunnon stopillakin. Sellanen 1-2sek stoppi on hyvä, eikai se pitempi edes rautaa yhtään söisi. Tuolla nuo press-komennot on ihan naurettavia, mitä niillä sitten edes tekee, kun tanko ehtii hädintuskin pysähtyä. Ei varmasti kukaan ehdi reagoimaan niihin edes.
 
Tuosta merkistä sen verran, että minusta sitä ei pitäisi olla ollenkaan.Kaikkein helpoin-ja tasapuolisin nostajien kannalta olisi hipsu rintaan ja ylös.
Upotusta/pomppua kun ei sallittas,niin olisi todella helppo tuomita ja tosiaan se olisi nostajille kaikkein tasapuolisin sääntö.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota pysäytystä,mikä sen funktio on?Varsinkin kun kisoissa näkee AINA eriarvoisia tuomiota mitä tulee tangon liikkeeseen rinnalla (ennen-ja jälkeen merkin)...tämä toki ihan inhimillistä kun tuomaritkin ovat vain ihmisiä.

Semmosta.
 
Tuosta merkistä sen verran, että minusta sitä ei pitäisi olla ollenkaan.Kaikkein helpoin-ja tasapuolisin nostajien kannalta olisi hipsu rintaan ja ylös.
Upotusta/pomppua kun ei sallittas,niin olisi todella helppo tuomita ja tosiaan se olisi nostajille kaikkein tasapuolisin sääntö.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota pysäytystä,mikä sen funktio on?Varsinkin kun kisoissa näkee AINA eriarvoisia tuomiota mitä tulee tangon liikkeeseen rinnalla (ennen-ja jälkeen merkin)...tämä toki ihan inhimillistä kun tuomaritkin ovat vain ihmisiä.

Semmosta.

Ilman stoppia ei välttämättä nää hipaiseeko tanko rintaa. Mun mielestä helpoin ja tasapuolisin olisi stoppi rinnalla. Ei upotusta ja pompautusta tietenkään(ts. perse penkissä ja takaraivo penkissä).

Mut oikeasti tärkeintä, tai mukavinta ainakin lajin aktiiviseuraajille, olisi, että kaikissa liitoissa ois samat säännöt.
 
Minä en tuossa stoppia nähnyt mutta piru kun oon nätti suoritus muuten. Tuommoinen "stoppi" on mun mielestä just hyvä eli tanko rintaan ja ja käsky ylös mutta mikä se viralinen sääntö tuohon sitten on. Mitä weakki sanoo ettei kunnon stoppi syö voimia niin kyllä se syö.
 
Minä en tuossa stoppia nähnyt mutta piru kun oon nätti suoritus muuten. Tuommoinen "stoppi" on mun mielestä just hyvä eli tanko rintaan ja ja käsky ylös mutta mikä se viralinen sääntö tuohon sitten on. Mitä weakki sanoo ettei kunnon stoppi syö voimia niin kyllä se syö.

Ofcoos se syö, mutta ero 2sek ja vaikka 5sek välillä ei varmaan hirveen iso enää ole.

Mun mielestä se IPF-stoppi on tö best.
 
Ei kyllä mitään järkeä omasta mielestä noissa stopeissa. Heittelee just sekunnin kymmenyksistä muutamaan sekuntiin melkeenpä... Ilman ois parempi ja vois joskus tulla selväks että kuka nyt onkaa vahvin.
 
tuo kyllä. pomputtelu tosin on eri ku dynaaminen suunnanvaihto. lisää elastista energiaa, räjähtävyyttä, irtiottoa, saa käytettyä suurempia painoja (kasvuärsyke) jne. stopeilla ja varsinkin leijustopeilla on sitten oma käyttönsä kyllä.
 
Ilman stoppia ei välttämättä nää hipaiseeko tanko rintaa. Mun mielestä helpoin ja tasapuolisin olisi stoppi rinnalla. Ei upotusta ja pompautusta tietenkään(ts. perse penkissä ja takaraivo penkissä).

Mut oikeasti tärkeintä, tai mukavinta ainakin lajin aktiiviseuraajille, olisi, että kaikissa liitoissa ois samat säännöt.

Säännöissä lukee että press komennon saa antaa kun tanko on liikkumattomana rinnalla... eli se sekunnin kymmenesosat riittää... Jos autolla haetaan 100km/h vauhtia niin se riittää että se siellä satasessa käy, ei sitä tarvi siellä pitää sekunti tolkulla että se lasketaan että tuo vauhti on saavutettu.
 
tuo kyllä. pomputtelu tosin on eri ku dynaaminen suunnanvaihto. lisää elastista energiaa, räjähtävyyttä, irtiottoa, saa käytettyä suurempia painoja (kasvuärsyke) jne. stopeilla ja varsinkin leijustopeilla on sitten oma käyttönsä kyllä.
No ei ainakaan itselle ole koskaan tuonut, päinvastoin.
 
Säännöissä lukee että press komennon saa antaa kun tanko on liikkumattomana rinnalla... eli se sekunnin kymmenesosat riittää... Jos autolla haetaan 100km/h vauhtia niin se riittää että se siellä satasessa käy, ei sitä tarvi siellä pitää sekunti tolkulla että se lasketaan että tuo vauhti on saavutettu.

Erilainen se tuntuu silti olevan IPF:ssä vs muissa. Mutta niinhän ne muutkin sääntötulkinnat on, että ei sinänsä :)
 
Onko kukaan koskaan aatellut että se ipf linja ei välttämättä ole ainoa absoluuttinen totuus? varsinkaan 3 sekunnin merkit.

Ei tottakai. Ihmisillä on mielipiteet. Mun on ipf-myönteinen, sun ei näköjään. Ihan normia. Saa tykätä mistä tykkää. Jne. Mun mielestä kunnon stopit on kohillaan, ei sen kummempaa.

Ei tästä tarvi väitellä. Nostoja ei vaan voi välttämättä suoraan vertailla, jos sellaista haluaa edes tehdä.
 
Kyllä se merkin pituus riippuu hyvin pitkälti päätuomarista, onhan se ylipitkämerkki, liitosta riippumatta aivan syvältä. Ei kaikissa IPF-alaisissa kisoissa ole mitään 3s merkkejä, jokusen niitä nähneenä ja täytyy muistaa että ns.ammattilaisliitot otti press komennon takaisin ennen IPF. Eikä kaikissa "vääräuskoisten" kisoissa ole mitään pomppupenkkejä.
http://youtu.be/wpLioIoK1ic Tässä Allan Jokisen nostossa, on mun mielestä juuri täydellisen pituinen merkki.
 
Back
Ylös Bottom