RAW-penkki

Kiitoksia!
Mutta olen itse enemmän tyytyväinen perjantain reeniin. Otin 3x202,5 + sininen kumi ,antaa sitä 60-65kg lisää ylhäällä(mitattu) ja varmasti sen 20 kiloa alhaalla(arvio). Ennen otin samaa normipenkkissä kun kumipenkin "yhteistulos". Mutta se ei voi enää pitää paikkansa. Jos saisin se 262,5 kerran tolla puolirumalla tyylillä olisin tyytyväinen.
http://www.youtube.com/watch?v=Ja8O...vPA6dp7FRyYVXyHhYM2UtzeFt1pCGCA&feature=inbox
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Daa onhan se nyt päivänselvää, että pumppaavalla osatoistotyylillä jännitys pysyy paremmin lihaksella. Sitä itsekin mietin, että johtuneisko loukkaantumisesta tms. Ja siis nyt ei mitään paskanjauhantaa, tommi on kova tyyppi ja kysyin pelkästään uteliaisuuttani koska ei varmasti normaalisti tee osatoistoja treeneissä kovinkaan usein.
 
Mistä loukkaantumisesta? Oli nyt syrjässä ihan eri syistä tai voi kai sitäkin eräänlaisena loukkaantumisena pitää ja itse asiassa mitä itse olen joskus tommin nähny punnertelevan niin aina on ottanu "pumppaamalla" hänhän on myös kehonrakentaja...
 
Mun mielestä Tommin pitäs ottaa 200kg pois tangosta ja opetella tekemään penkki OIKEIN! Tulisi sitä voimaa ja lihastakin vähän.









:jahas:
 
Olen vissiin jotenkin tyhmä kun en tajua et minkä tähden jotkut tekee tommosta saatanan nytkytyspenkkiä!

Täydet liikeradat se olla pitää.
 
Olen vissiin jotenkin tyhmä kun en tajua et minkä tähden jotkut tekee tommosta saatanan nytkytyspenkkiä!

Täydet liikeradat se olla pitää.

Jos joku about 100kg elopainolla penkkaa kisoissa raakana yli 250kg...niin se alkaa olla aivan sama miten se treenaa,nimittäin aika hyvin toimii treenit silloin.

Sen minäkin tajuan,vaikka tyhmäksi on sanottu monta kertaa :)
 
Mistä loukkaantumisesta? Oli nyt syrjässä ihan eri syistä tai voi kai sitäkin eräänlaisena loukkaantumisena pitää ja itse asiassa mitä itse olen joskus tommin nähny punnertelevan niin aina on ottanu "pumppaamalla" hänhän on myös kehonrakentaja...

Jaa no niin tais ollakki, mie muistin sitte väärin.

Tosiaan toi kaveri on aikalailla viimeinen kelle kannattaa täällä kenenkään neuvoja antaa. Eiköhän ne tulokset puhu puolestaan.. Ehkä pakkisten penkkihirmujenki kannattais kokeilla jotain muutakin kun 5x5 jos sitä vaikka kehittyis ;) ?
 
Olen vissiin jotenkin tyhmä kun en tajua et minkä tähden jotkut tekee tommosta saatanan nytkytyspenkkiä!

Täydet liikeradat se olla pitää.

Miks pitäs olla täydet liikeradat, jos saa noin paremman tuntuman? Tommin leipälajina on kuitenki kehonrakennus.
 
Miks pitäs olla täydet liikeradat, jos saa noin paremman tuntuman? Tommin leipälajina on kuitenki kehonrakennus.

Mitä jos lyhentäisi vieläkin liikerataa? Saisi vielä paremman tuntuman.

Sen enempää kantaa ottamatta kyseiseen videon koska en tiedä harjoituksen funktiota siinä yhteydessä.

Täydet liikeradat ovat ne mitä pitäisi tehdä valtaosa ajasta. Piste.

Osatoistoilla on paikkansa, varsinkin voimaharjoittelussa, mutta täydet liikeradat on se juttu millä lihas ja voima rakennetaan.
 
Mitä jos lyhentäisi vieläkin liikerataa? Saisi vielä paremman tuntuman.

Ei vaan pointti on tollasessa pumppaus sarjassa se, että pidetään jännitys rinnalla ei lukitä kyynärpäitä ylhäällä ja kun jättää sentin rinnalta niin saa helvetin hyvän tuntuman.
 
Kiri otti stopista sarjaa 240 kilolla, ja koskaan ei näkynyt mitään vajaita toistoja. Rauta vaan ei paina niin paljon kun ei tehdä kunnon liikkeellä. Sanomattakin on selvää, että olisi jäänyt muutama toisto tekemättä normaali liikeradalla. Muissakin kaverin videoissa tanko koskettaa näkymätöntä rintakehää ja jää 5cm vajaaksi. En mä ymmärrä mitä siinä pitää puolustella, jos selkeästi on todettavissa minkälainen tekniikka on käytössä, penkkaa sit 150kg tai 250kg, sama liike se on kumminkin.
 
Menee ainaki itellä paremmin rinnalle noin, moni bodari tekee noin.


Tee testi salilla: ota 2-3kg käsipainot, ja tee vipareiden loppuosaa 1-10min non-stoppina. Luuletko että olkapäät kasvaa paremmin kuin vaikka tekemällä 5x6-8 pystypunnerrusta käsipainoilla?

Polte on varmasti kovempi hinkatessa, mutta mekaaninen rasitus ei. Iskemia (hapenpuute) ei korreloi suoraan tehokkuuden kanssa. Ja liikerata on vajaa.

Bodareiden treenityylistä en ottaisi hirveästi mallia. Yleisesti ottaen.
 
Back
Ylös Bottom