RAW-penkki

Tähän slingshot -keskusteluun vähä omia ajatuksia voisi heittää, kaveri tuon härpäkkeen osti ja hän siitä on pitänyt kovasti. Itse nostin sillä yhden noston penkkitreenin lämmitelyissä ja ihan se pätevälle tuntui. Itse olen sitä mieltä, että kaikenlaisella erilaisella treenillä saa myös sitä raw-penkkiä nousemaan, näillä kaikilla varusteillahan on ajatuksena korjata jotain osiota nostosta tai nostaa raakavoimia isoimmilla painoilla, jota kautta se raw tuloskin paranee.

Tuon yhden noston perusteella ei suuria pysty sanomaan, mutta itse pidin slingshotin nostoasennosta, koska se ohjaa kyynärpäitä hiukan sisäänpäin. Useimmillahan nuo kyynärpäät ovat missä mitenkin ja soutavat ees taas noston eri vaiheissa. Monivammaisena (rinta ja olkapää :D ) tuo slingshotin kevyt ohjaus ei varmasti ole pahitteeksi, vuosien treenien jälkeen kun ne kyynärpäät on itselläkin missä sattuu välillä. Aika reilustihan tuo slingshot tuntui rinnalta keventävän, kokeilin sitä 100kg painolla ja lähes kattoonhan se tanko hyppäs vaikka hyvin varovasti sitä koitin ;)

Täytyy yksi treeni ottaa tuolla slingshotilla ja kertoa sitten vähä enempi ajatuksia mille se tuntui. Mutta näin yleisellä tasolla noita erilaisia varusteita, kuten kumeja, slingshotteja ja kaikkea muuta ei kannata aina suoraan teilata. Parin vuoden takaa on selkeästi muistissa kuinka oma raw-penkki parani kymmeniä kiloja kohtuu nopealla periodilla kun otin viisaampien houkuttelemana kumit ja ketjut treeneihin mukaan. Raw-tulos nousee penkkaamalla, mutta vaihtelu on hyvästä, kannattaa noita erilaisia juttuja kokeilla, että mikä toimii ja mikä ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Slingshot on todella hyvä apuväline niin raw kuin paitapenkin treenaamiseen / vahvistamiseen vaikka täällä tuotteelle nauretaankin. Eikä ole ollenkaan sama asia kuin penkki kumeillta tai ketjuilla. Kumit ja ketjutkin ovat myös raw penkkiin todella hyviä apuja vaikka porukka ne yleensä mieltääkin vain paitapenkkitreeneihin. Itse aion Slingshotin ottaa nyt treeniohjelmaani mukaan kun treenaan kesäkuun lopulla Venäjällä pidettävään RAW penkkikisaan.
 
Slingshot on todella hyvä apuväline niin raw kuin paitapenkin treenaamiseen / vahvistamiseen vaikka täällä tuotteelle nauretaankin. Eikä ole ollenkaan sama asia kuin penkki kumeillta tai ketjuilla. Kumit ja ketjutkin ovat myös raw penkkiin todella hyviä apuja vaikka porukka ne yleensä mieltääkin vain paitapenkkitreeneihin. Itse aion Slingshotin ottaa nyt treeniohjelmaani mukaan kun treenaan kesäkuun lopulla Venäjällä pidettävään RAW penkkikisaan.

Näin on :rock:
 
itseäni kiinnostais kisailu aika paljon joten kysyn että millä painoilla voittaisi kisoissa 60 kiloisten miesten sarjassa..?? oon itte 22 vuotias ja paino on tällä hetkellä 63.!!
 
Ei helkkari kuinka pitkä merkki tuossa 285kg, sieltähän voi odottaa 300 kilon kisanostoa ihan kohta puoliin.. runkkupenana takuulla pitkästi yli 300kg.
 
Tuossa toinen video eri kuvakulmasta tuosta penkkihirmusta:

http://www.youtube.com/watch?v=KierFDCYNZU

Ei rannesiteitä ja siinä nostetaan rinnalta eikä mahalta. Kommenteissa näkyy lukevan, että ikää on 21-vuotta ja liekö jo kisoissa nostanut tuon 290kg. Saattaahan tuosta vielä kuulua jotain...
 
Ihan sairasta! Siinä on kova penkkipunnertaja!
 
Edit: kun foorumi on pakkis, ihme ettei kukaan ollu vielä tullut huutelemaan"RHP!!!" Ja sanomaan, että ton jätkän kannattais kyykätä kun on jäänyt jalat noin pahasti jälkeen.

Tuota itekki yritin selata tässä posteista mutta eipä näkyny vielä semmosta postia. :D

baitövei vitun voimakas kaveri.
 
Back
Ylös Bottom