-jiikoo-
Banned
Kuinka monen ihmisen penkkaus tyylin olet tutkinut?MKM sanoi:USEIMPIEN IHMISTEN käyttämä penkkaustyyli on olkapäille huomattavan vaarallinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka monen ihmisen penkkaus tyylin olet tutkinut?MKM sanoi:USEIMPIEN IHMISTEN käyttämä penkkaustyyli on olkapäille huomattavan vaarallinen.
abcd sanoi:Kuinka monen ihmisen penkkaus tyylin olet tutkinut?
Powerhousu sanoi:Treenaus ei ole niin tarkkaa ja tieteellistä kuin jotkut olettaa. Mun mielestä kaikki threadit tyyliin teenkö hauikselle 6 vai 7 sarjaa sais lukottaa, koska sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä. Sillä yhdellä lisäsarjalla ei saada enää mitään hyötyä, jos ne aiemmat sarjat on tehty kunnolla. Samaa pätee pystypunnerruksen liikerataan.
MKM sanoi:Syy, miksi tähän olkapääongelmathreadiin vielä palasin oli varsinaisesti se, etten ollutkaan vielä muistanut kirota Smith-laitetta. Kuten olen aikaisemminkin todennut, kaikesta keskenään kiistelevät koulukunnatkin ovat liikuttavan yksimielisiä mitä YLEISESTI tulee smith-laitteeseen: sen paras käyttötarkoitus salilla on pyyhkeiden säilytystelineenä. Liikeradat ovat luonnottomia ja altistavat USEIMPIEN ihmisten olat vaaraan.
MKM sanoi:Syy, miksi tähän olkapääongelmathreadiin vielä palasin oli varsinaisesti se, etten ollutkaan vielä muistanut kirota Smith-laitetta. Kuten olen aikaisemminkin todennut, kaikesta keskenään kiistelevät koulukunnatkin ovat liikuttavan yksimielisiä mitä YLEISESTI tulee smith-laitteeseen: sen paras käyttötarkoitus salilla on pyyhkeiden säilytystelineenä. Liikeradat ovat luonnottomia ja altistavat USEIMPIEN ihmisten olat vaaraan.
Misanthrop sanoi:Pyyheteline my ass..
Misanthrop sanoi:Ja nämä tunnetut koulukunnat olivat??? Tuohan oli provoilua, eikö niin?
Ainakin itse teen pystypunnerrusta useinkin Smith-koneessa. Ja uskaltaisin väittää, että huomattavasti vakaammin ja turvallisemmin kuin vapaalla tangolla. Entäpä vaikkapa vinopenkkipunnerrus, jalkakyykky, etukyykky, pohkeet seisten jne.? Pyyheteline my ass..
MKM sanoi:Ovatko hartiaongelmasi syntyneet salilla ja jos ovat, osaatko paikallistaa missä liikkessä? Varoittiko ortopedisi pystypunnerruksissa nimenomaan tästä ydinaiheesta eli rinnallelaskemisesta? Minkälaisia hartialiikkeitä hänen mukaansa ihmisten pitäisi ylipäätään tehdä?
Powerhousu sanoi:(En tarkoita sua, Pyranha)
Pyranha sanoi:Mainittakoon myös että tää ortopedi suositteli mua unohtamaan nämä fysioterapeuttien kilon painoilla tehtävät jumpat heti kun käsi kestää ja raakasti punteilla vahvistamaan olkapäitä jotta niihin saadaan tarpeeksi lihaa joka tukee niveltä
MKM sanoi:Tässä Charles Poliquinin (erään maailman tunnetuimman valmentajan, jolla valmennettavana myös bodareita) vastaus esitettyyn kysymykseen:
A: To be frank, I don't think much of the Smith machine. In fact, when I design a weight room for a client, I never ever buy a Smith machine. In fact, if a dork asks me a question about chest training during one of my workouts, I quickly prescribe him ten sets of 20 on the Smith machine as my way of getting revenge.
But if you do exercises in a Smith machine, none of the shoulder stabilizers need to be recruited maximally. For example, the rotator cuff muscles don't have to fire as much because the bar's pathway is fixed. That creates a problem when the trainee returns to free-weight training. When that happens, the trainee is exposed to the three-dimensional environment called real life. Since the Smith machine has allowed him to develop strength only in one dimension, it predisposes him or her to injury in the undeveloped planes of movement.
Misanthrop sanoi:Hmmm... Ensimmäisen pätkän mukaan tämä Poliquin vaikuttaa moraalisesti tosi skarpilta veijarilta, erityisesti jos hän kerran pitää smithiä niin kovin vahingollisena. Siis kaikki häntä häiritsevät dorkat ohjataan hajoittamaan paikkansa vaarallisissa liikkeissä vai?? Arvostetun valmentajan toimintaa tosiaan.
Misanthrop sanoi:Eikös tuossa perustella smithin vahingollisuutta lähinnä siten, että koska olkapäiden nivelten jne. ei tarvitse tukea liikettä kuten vapailla painoilla tehtäessä, nämä eivät myöskään kehity samaa tahtia lihasten kanssa. Tämä siis aiheuttaa ongelmia kun "palataan vapaisiin painoihin".
Misanthrop sanoi:Enkä muuten edelleenkään ole onnistunut keksimään tapaa, jolla ITSE onnistuisin tekemään etukyykyn tarpeeksi vakaasti tai pohjenousua seisten millään tavalla vapaalla levytangolla.
MKM sanoi:Tämä on selvä asia, mutta USEIMMILLE ihmisille EI olkaongelmia SYNNY tangon rinnalle laskemisesta.
Mä en ollu ihan varma, siksi varmistin ;)Kysymyksiäni ei mielestäni voinut pitää erikoisina tai vittuiluna
Pyranha sanoi:Ei liikenteessäkään USEIMMAT loukkaannu, mutta silti liikennettä pidetään yleisesti vaarallisena ! Got the point? Kysehän on otetun riskin suhteesta saavutettuun hyötyyn, ei niinkään siitä hajoaako ihmisten olkapäät heti kun he ekan kerran laskevat tangon alas asti. Useimmat tässä ketjussa kirjoittavat tuntuvat olevan sitä mieltä että alas laskemisesta aiheutava riski ei ole missään järkevässä suhteessa saavutettuun hyötyyn, tätä mieltä minäkin olen. Kysyimpä pikaisesti messengeriltä kavereiltani miten he ovat tämän kokeneet 6 kaveria 8:sta ilmoitti että alas asti laskeminen tuntuu epämiellyttävältä.
Belmondo sanoi:MKM, mä sanon tän ihan sun hyödyksesi:
Ihmisten on tosi vaikea olla samaa mieltä sun kanssa, koska sä argumentoit niin saatanan ärsyttävällä rikkiviisaalla tavalla.
Oikeasti, mä luen sun kommentteja ja jokin mun sisällä sanoo "jaa, se saattaa ollakin oikeassa", mutta tää ääni vaimenee sen sapetuksen alle, joka syntyy tosta yliluonnollisen ärsyttävästä tavasta.
Dude, chill.