Pomminvarma penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja depot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä pitäisikö tämä postata tänne vai salikomediaa-ketjuun. Olen nimittäin tehnyt ohjelman viisi ensimmäistä treeniä, ja vasta nyt luin ohjelman ohjeet täältä: http://www.timinvermont.com/fitness/benchpgm.htm

Huomasin vasta nyt, että siinä Excel-taulukossa olikin toinen välilehti, josta löytyy tehtävien sarjojen määrät. Olen tähän asti tehnyt vain yhden sarjan per harjoituspaino, yhteensä kolme sarjaa per treeni. Toisessa välilehdessä lukikin tehtävien sarjojen määrä, eli yleensä sarjoja on viisi per treeni. :face: Postasin tämän tänne, että muut ohjelman juuri aloittaneet eivät tekisi samaa mokaa...
Kiitos tästä tiedosta :D Itsekkin huomasin vasta nytten.

Onko kukaan tehnyt dietillä tätä? Penkki laahannut jonkin aikaa ja ajattelin testata tätä.

Alotan tän ohjelman huomenna. Ite pyöristelin painoja välillä ylöspäin, välillä alaspäin, ku ois muute tullu tyylii sama paino ku viimeks vaikka ohjelmassa näkyy että sen pitäs nousta pari kiloo.

Vois tätä sitten kokeilla kun kehitys tökkää, mut ainakin oma ohjelma on skulannu hyvin. Elokuussa oli ykkönen 55kg ja nyt menee 5x105kg, aika yksinkertasesti teen ton penkin. Lämppärisarja tangolla, sitten pari lämppäriä ja sen verran rautaa et tulee maks. 3-5 toistoa kahdessa sarjassa, toisessa voi olla vähempikin toistoja. Kolmanteen sarjaan sitten painoa pois about 20kg ja pidempää peruskestävyyttä. Siinä se, helvetin hyvin ainakin mulla toimii, kun osalla kestää joku vuosi et penkki on edes 100kg. Yleensä teen niin et pari viikkoa samalla painolla ja toistoja lisäten, sit 5 kg ja taas se 3-5 toistoa. Tavote tässä 5x110kg ennen joulua, ja sit kyllä korkkaan kossun jos onnaa!

Kiitos tästä tiedosta :D Itsekkin huomasin vasta nytten.

Onko kukaan tehnyt dietillä tätä? Penkki laahannut jonkin aikaa ja ajattelin testata tätä.

Viime talvena tein tämän ohjelman dietillä,hyvin toimi..tais tulla 7,5kg maksimiin lisää...

Ite kans tehny tätä ohjelmaa nyt jonkin aikaa... vaikka alottelija olenkin mutta silti oon ite kans yllättyny. Kun alotin sain 5x55kg.. ja nyt saan jo 5x60 :puntti: Todellaki kokeilen joskus myöhemmin uudelleen! :)

Pumppailee kuukauden jotain 5x10-15 ja sitten uusiksi!

Kyllä mä nyt perstuntumalla pitäisin useamman kuukauden peruskuntokauden välissä, ainakin jos on (tuloksellisesti) vähän edistyneempi treenaaja.

Itse ajattelin vetää tän jälkeen joko yksi- tai kaksijakoisella ensin kuukauden about 12-15 toiston sarjoilla, sitten kuukauden 8-10 toiston sarjoja ja lopuksi kuukauden 6-8 sarjoilla, minkä jälkeen mahdollisesti uusi maksimijakso. Miltä tällainen kuulostaa kokeneempien korvaan?

Itsellä menossa ensimmäinen kokeilu tätä ohjelmaa tai ylipäänsä minkäänlaista hermotus/maksiminkohotusohjelmaa, 150 kilon lähtötasosta lähdin liikenteeseen. 4 treeniä takana, helvetin hyvältä tuntuu ja nätisti on sujunut. Melko varmasti on maksimiykkönen uusilla kymmenluvuilla jos vaan paikat pysyy ehjinä, lähellä maksimia olevien rautojen liikuttelu tuntuu jo nyt muutaman treenikerran jälkeen ihan toiselta kuin aiemmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohjelman jälkeen ainakin penkin jynssäys 2x viikko tulee jäämään heti pois.. Kärsii muut lihasryhmät liiaksi ja nytkin jo "hävettää" tehdä penkki kahdesti viikossa..
Ohjelma puolivälissä, 7. treeni eka joka meni huonosti jo alunalkaenkin, mutta silti failure-testistä "läpi".

No joo eihän siinä mitään "häpeemistä" mutta tietty itsekkin katsoisin erilailla henkilöä joka tekee kyykkyä mavea ja vaikka riveä 2xviikkoon toisin kuin penkkiä ainoastaan :D

Omat kokemukset on ollut tästä ohjelmasta erittäin hyvät. Kaverin kanssa tehtiin keväällä 105kg mukaan ja ohjelman lopuksi tuli 120kg

Erittäin hyvä ohjelma.. tämän jälkeen kunnollinen perusvoimakausi, jonka jälkeen voisi pyöräyttää tämän ohjelman uudestaan läpi!

Mulla ruvennu junnaamaa jostai syystä. Tänää tein ton 7. reenin ja aika heikosti meni, sain kyl puskettuu ton 2x5 mut sen jälkee ei tullu enää mitään. Johtuuko siitä et lisäsin tän penkkiohjelman mun ohjelmaan, joten apuliikkeitä tullu tehtyy esim. penkkipäivisi aika paljo. Pitäskö tää loppu vetää näillä: Penkkipäivä 1: käsipainopenkki 3x8, vipunostot sivulle 3x8, ojentajat taljassa tms. 3x8.
Penkkipäivä 2: dippi lisäpainolla 3x6, et sais ees vähäsen nostettuu maksimitulost vaikka huonolta nyt näyttää :S

Meikäläiselläkin nyt tämä ohjelma testissä, 4 treeniä takana ja kaikki menny kunnialla läpi, yks toisto vaan jäänyt välille mutta ei ollu kiinni voimista vaan tekniikka hajos. Huomenna onki sitte se failuretesti luvassa, katotaan miten käy. Ite oon tehny apuliikkeinä dippiä, vipunostoja selinmaaten, vinopenkkiä käsipainoilla ja habaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom