Pohje>hauis

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Hauis 36 cm, pohje 37 cm.

Eräässä lähteessä oli mielenkiintoinen "mittapuu" sopusuhtaiselle miehen vartalolle. En enää löytänyt sivustoa, jolta tuon aikanaan luin.

Hauis = Pohje = Kaula
Reisi = 1.5 x Pohje
Rintakehä = 2 x Reisi = 1.5 x Vyötärö

Eli jos kaula on 40 cm, niin päästään seuraaviin mittoihin:

Hauis 40 cm
Pohje 40 cm
Reisi 60 cm
Rintakehä 120 cm
Vyötärö 80 cm

Kun itselläni kaula on 38 cm, niin pohkeet ja hauis ovat aika lähellä. Reidet ovat myös aika lähellä tuota mittapuuta. Vyötärössä on kiristettävää vielä aika paljon - vatsapuoli on inhimillinen, mutta jostain syystä on melkoiset jenkkakahvat ja varsinkin selkäpuolella on kunnon makkarat eli on kyllä mistä kiristää ne ylimääräiset liki 10 cm. Rintakehään pitää saada eniten lisää massaa (saman verran lisää mitä vyötäröllä on liikaa...). Sen näkee peilistäkin. Selän massaliikkeet (kulmasoutu, leuat myötäotteella jne.) ovatkin kyllä ahkerassa käytössä.

tossa on kyllä tota rinnanympärystä liioiteltu mun mielestä aika tavalla. 120 cm on kuitenkin helvetin kova rintakehäksi. Itse pitäisin rintalihoja yhtenä parhaana lihasryhmänäni, mutta silti käsi 38 ja rinta 105. (vaikka tokihan rinnanympärykseen tulee enimmäkseen mittaa selän kasvaessa.)

edit . ja toisaalta taas reisi on tossa suhteessa muihin aika pieni

tossa on kyllä tota rinnanympärystä liioiteltu mun mielestä aika tavalla. 120 cm on kuitenkin helvetin kova rintakehäksi. Itse pitäisin rintalihoja yhtenä parhaana lihasryhmänäni, mutta silti käsi 38 ja rinta 105. (vaikka tokihan rinnanympärykseen tulee enimmäkseen mittaa selän kasvaessa.)

edit . ja toisaalta taas reisi on tossa suhteessa muihin aika pieni
105 rintakehä 38 tumpun kanssa hyvä? Aika pieni rintakehä omasta mielestä. Oon 172/70 ja rintakehä 102, tumppu 33. Ja oon kuitenkin saatanan pieni. :o ja rasvat on vatsassa, ei rinnassa/selässä.

105 rintakehä 38 tumpun kanssa hyvä? Aika pieni rintakehä omasta mielestä. Oon 172/70 ja rintakehä 102, tumppu 33. Ja oon kuitenkin saatanan pieni. :o ja rasvat on vatsassa, ei rinnassa/selässä.

no oon 174/77 kg :P eli ei nyt kovin kaukana tuosta. tosiaan vaikka rinta mulla onkin ihan hyvässä kunnossa niin latsit ja selkä muutenkin laahaaa kyllä kunnolla perässä. Ja itse rintakehä sitten onkin myös pieni ihan näin luuston puolesta.

edit. niin ja en sanonut rinnanympärystäni hyväksi, vaan rintalihaksia :D sitä lähinnä päivittelinkin, että siltikin tulos on noin pieni. siksipä 120 cm kuulostaa kovalta "vain" 40 cm tumpulle. ja niin, noi mun tulokset on sitten ilman pumppia, että en tiedä millanen tulos olis jos olis rintaa/selkää treenattu

hauis 38cm pohje 43 cm

no oon 174/77 kg :P eli ei nyt kovin kaukana tuosta. tosiaan vaikka rinta mulla onkin ihan hyvässä kunnossa niin latsit ja selkä muutenkin laahaaa kyllä kunnolla perässä. Ja itse rintakehä sitten onkin myös pieni ihan näin luuston puolesta.

edit. niin ja en sanonut rinnanympärystäni hyväksi, vaan rintalihaksia :D sitä lähinnä päivittelinkin, että siltikin tulos on noin pieni. siksipä 120 cm kuulostaa kovalta "vain" 40 cm tumpulle. ja niin, noi mun tulokset on sitten ilman pumppia, että en tiedä millanen tulos olis jos olis rintaa/selkää treenattu
joo no ei mullakaan ison miehen luustoa ole. 17cm ranne. Sanoisin kyllä että oot pienikokoinen, mutta suhteessa iso hanska.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Jännitättekö habaanne ku mittaatte vai onko mulla vaan erittäin pienet hauikset? :D

Jännittäessä pohje 38cm ja haba 39cm, ilman jännitystä jotain 33cm :(

Pohkeita en oo oikeestaan ikinä treenannu. Alkaa "vetämään suonesta" tuosta polvitaipeesta kun tekee pari toistoa.

Näinpä tällaisen tapauksen tuossa eilen salilla. Pitkän parran omaava jätkä näytti hyvin huvittavalta. Ei varmaan treenaa jalkoja ollenkaan ^^

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom