Pohje>hauis

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Miten ihmeessä oot saanu tommoset massapohkeet käsiis nähen? : o :D

Olen aloittanut treenaamisen ihan vähän aikaa sitten, eikä kehitystä ole vielä tullut paljoakaan. Ihan syntyjään on ollut tuollaista tavaraa. Kai se liittyy siihenkin, että olen ollut aina enemmän aerobisen liikunnan jossa jalat tekevät paljon kuin raskaan vastusharjoittelun harjoittajia.

Olen aloittanut treenaamisen ihan vähän aikaa sitten, eikä kehitystä ole vielä tullut paljoakaan. Ihan syntyjään on ollut tuollaista tavaraa. Kai se liittyy siihenkin, että olen ollut aina enemmän aerobisen liikunnan jossa jalat tekevät paljon kuin raskaan vastusharjoittelun harjoittajia.
Juujuu. Hassua vaan, mun esim. piti reenata pohkeita aika paljon et sain ne ees näihin mittoihin :rolleyes:.

Juujuu. Hassua vaan, mun esim. piti reenata pohkeita aika paljon et sain ne ees näihin mittoihin :rolleyes:.

Kyllä se taitaa pitää paikkansa että pohkeet tosiaan joko ovat tai eivät ole. Ja muutenkin ovat kumma lihasryhmä. Arskahan treenasi niitä ihan omituisesti ja sai aikaan aivan hirviömäiset pohkeet :P

Pohje 39cm, hauis 36,5.

Mun pohkeet on aina kireessä kunnossa, vaikka itse sanonkin, ja jalat ylipäätään - ei niin yhtään ylimääräistä rasvaa, vain kivikovaa lihasta. Rasvaprosenttini on 19, mutta kaikki rasva on keskittynyt vyötärön yläpuolelle. Käsien lihakset eivät ihan kunnolla erotu, rasvaa saa vähän käräyttää siitä päältä pois. Puhumattakaan 100 sentin vyötäröstä, että mitä sille pitäis tehä.

johan sitä ollaan hakoteillä :D 100 sentin vyötäröllä sun jaloissakin on ihan varmasti melko kovat rasvat. Sitä nyt vaan ei niin helposti jaloista huomaa.

muutenkin tekstin sisältö vähän sellaista, että kannattaa ne turhat "olinenneläskijasiksmullaonlihasta" jutut jättää pois mielestä. Vaikka saahan toki itseään imarrella jos siltä tuntuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
johan sitä ollaan hakoteillä :D 100 sentin vyötäröllä sun jaloissakin on ihan varmasti melko kovat rasvat. Sitä nyt vaan ei niin helposti jaloista huomaa.

muutenkin tekstin sisältö vähän sellaista, että kannattaa ne turhat "olinenneläskijasiksmullaonlihasta" jutut jättää pois mielestä. Vaikka saahan toki itseään imarrella jos siltä tuntuu.
Niin tai vaan et yksinkertasesti onnistunu lukemaan sitä olennaista.

Hauis 33 cm ja pohje 42 cm. Molemmissa lähdettiin lähes lihaksettomasta tilasta, mutta pohkeet kasvoivat, hauikset ei. Itselläni ainakin on juuri noin päin, että jalkoihin saa massaa helposti ja ylävartalo tulee reilusti jäljessä.

vaikka tossa jotain olennaista olisi, niin tekstin oletukset ovat silti vääriä. mitä mä en siis onnistunut lukemaan?
Jos en nyt väärin ymmärtäny ni väitit että sillä että painaa sen 90-100kg ei oo mitään tekemistä sen kanssa että on pohkeissa ja reisissä vähän enemmän pihviä ku muualla.

Joo, täällä ollaan ainakin päälaellaan! Hanska 40cm ja pohje 38cm! En ymmärrä millä noita pohkeita sais edes jokunnäköseks?

Joo, täällä ollaan ainakin päälaellaan! Hanska 40cm ja pohje 38cm! En ymmärrä millä noita pohkeita sais edes jokunnäköseks?

Mä oon kanssa kynispohje, kun aloin kiinnittää niihin huomiota ne oli 35 jtn.
Pienet mulla vieläkin, mutta rupesin vetää kunnolla sarjoja 2x viikossa. Mä en ole lenkkeilijä enkä sählyile tai jalkkista pelaile, uskon että noissa olisi potentiaalia kasvattamaan pohkeita tottumattomille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom