Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei pitäs olla mikään amerikan temppu, kun jännität hauiksen ja kietaset sen mitan ympäri. Ei voi tulla mitenkään noin isoa eroa jos edes suunnilleen samalta kohdalta mittaat.miten mittaatte sen hauiksen? mulla on oikean käden hauis ja ojentaja yhteensä 36cm. vasemman käden hauis on 25cm.
Miten sie työnnät sen mittanauhan käden läpi?miten mittaatte sen hauiksen? mulla on oikean käden hauis ja ojentaja yhteensä 36cm. vasemman käden hauis on 25cm.
miten mittaatte sen hauiksen? mulla on oikean käden hauis ja ojentaja yhteensä 36cm. vasemman käden hauis on 25cm.
Täh? Miten sie sen käden suoristat, brachiallako? Vai onko sekin leikattu pois? Otan osaa jos tuo ei olekaan mikään mauton läppä. :( Mutta sitähän se taitaa olla ellei ole kuvia...niin minä sen hauiksen pystyn mittaamaan kun ei ole vasemmassa kädessä ojentajaa. Leikattu pois.
Hanskat 44cm ja pohje 43cm. Nuita kun vertaa itellä niin pohkeet tuntuu olevan huomattavasti jäljessä.
Itse en ole koskaan pohkeita treenannu kun omasta mielestä täysin turha nitkuttaa niitä erikseen.. tuli nyt sitten mielenkiinnosta mitattua tän threadin takia niin ilmeisesti ei niitä tarvitsekkaan erikseen treenata :D?
Pohje 41cm / Hauis 41cm
Itellä pituutta 172cm