Pohje>hauis

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
miten mittaatte sen hauiksen? mulla on oikean käden hauis ja ojentaja yhteensä 36cm. vasemman käden hauis on 25cm.
No ei pitäs olla mikään amerikan temppu, kun jännität hauiksen ja kietaset sen mitan ympäri. Ei voi tulla mitenkään noin isoa eroa jos edes suunnilleen samalta kohdalta mittaat.

niin minä sen hauiksen pystyn mittaamaan kun ei ole vasemmassa kädessä ojentajaa. Leikattu pois.
Täh? Miten sie sen käden suoristat, brachiallako? Vai onko sekin leikattu pois? Otan osaa jos tuo ei olekaan mikään mauton läppä. :( Mutta sitähän se taitaa olla ellei ole kuvia...

edit. Vai tiedätkö nyt edes mikä ojentaja on?

edit2. painovoimalla ;)

sen verran siinä on ojentajaa alaosassa jäjellä, että pystyn sen suoristamaan ja voittamaan painovoiman kun ylöspäin käden suoraks nostan. mutta en esim kahdenkilon painoa saa ojentajalla liikkeelle.
Kyllähän noi reenipainot aika paljon tippu tuon tapauksen seurauksena. yritän silti salilla käydä. teen sielä sellasia liikeitä mitä pystyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Auts. Toi ois kyl aika perseestä. No onneks sentää toimii jotenkuten. Teetkö oikeella kädellä mtn työntäviä liikkeitä, vai jätätkö ne väliin ku et kuitenkaa voi tehä vasemmalla?

Kyllä mää teen. pienillä painoilla toisin. Esim. penkkiä leveellä ottella että tulee rinnalla ja olkapäillä työ. Kyllä myös vasen käsi on muutenkin nyt aika heikko, joten teen oikeella kädellä kovemmilla painoilla. haluan että etes sielä kumminkin voimaa on, vaikka ei esteettisesti kovin kauniilta näytäkkään.
Onneks sentään nyt jo pystyn salilla käymään. Oli mulla myös 7kk radialis hermo sökönä joten ei rannekaan liikkunu, nyt se on onneks parantunu.

sain verenmyrkytyksen ja se rupesi tekemään lihassolu tuhoa käteeni. Sitä ei meinattu saada loppumaan ja useiden leikausten jälkeen ojentajaa ei ollu enää jäljellä, kuin pieni nysä tuossa kyynärpään yläpuolella.

Mitenkä te tuon hauiksen mittaatte kun näyttää keskiarvollisesti olevan reilusti alle 40cm. Käsi suorana vai koukussa? Ei sillä että itsellä olisi pohkeessa tai habassa lihaa laisinkaan (haba 37 ja pohje 36) mutta mielestäni olenkin melko siima. Ja ei nyt varsinaisesti topicciin kuulu mut onko muut huomannu et muutama tunti treenin jälkeen on ainakin käsivarsi pienempi kuin ennen treeniä? Itellä usein pumpin laskettua ja siitä vielä hetken vierähdettyä lähtee kädestä mittää 0,5-1cm verrattuna siihen mitä oli ennen treeniä..

EDIT: tohon ekaan kysymykseen näemmä vastaus löytyikin jo edelliseltä sivulta..

Perhana, mä olen aina hävennyt noita tikkupohkeita mutta eipä ollu tullu mittailtua. No 38cm ne oli nyt kun mittasin ja haukkarit sitten 35cm eli kai niistä pitäs sitten olla ihan yhtä huolissaan. Kokonaisuuden kruunaa se, että on reilut 190 pitkä niin voitte vaan kuvitella miltä näyttää :wall:

Itse en ole koskaan pohkeita treenannu kun omasta mielestä täysin turha nitkuttaa niitä erikseen.. tuli nyt sitten mielenkiinnosta mitattua tän threadin takia niin ilmeisesti ei niitä tarvitsekkaan erikseen treenata :D?

Pohje 41cm / Hauis 41cm
Itellä pituutta 172cm

Itse en ole koskaan pohkeita treenannu kun omasta mielestä täysin turha nitkuttaa niitä erikseen.. tuli nyt sitten mielenkiinnosta mitattua tän threadin takia niin ilmeisesti ei niitä tarvitsekkaan erikseen treenata :D?

Pohje 41cm / Hauis 41cm
Itellä pituutta 172cm

Jos yleisesti treenaat ni tuskin tarttet niitä. Bodarit treenaa kyl sit jo kaiken. mut ihan hyvinhän ne kyykyssä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom