Pohje>hauis

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olihan tässä kyse jännitetystä hauiksesta?

Hauis siis jännitettynä 39cm ja pohje levossa 40cm. Juuri treenin jälkeen, joten kai vähän pumpissa vielä.

Minulla on aina ollut surkean pienet pohkeet treenistä huolimatta. Uskon sen liittyvän jotenkin samaan "geenivirheeseen", joka aiheuttaa minulle myös säälittävän pienet forkut ja todella ohuet ranteet.

Miten niin?

Onhan monilla ammattikehonrakentajillakin todennäköisesti paksumpi olkavarsi kuin pohje. Pohkeet on yleensä vähän hankala lihasryhmä. Joko omistaa pohkeet tai sitten ei. Joillain ne kasvaa ja joillain ei vaikka tekisi mitä. Hanskanhan saa helpostikin turpoamaan.
Voi olla. Melkeen samoissa mitoissa noi kaikilla taitaa olla. Keskimääräisellä pakkislaisella on kuitenkin se 40 sentin hanska ja se alle 40 cm pohje näyttää ehkä vähän "hassulta". Ite oon vaan aina tottunu olee se "iso"kätinen riukupohje ja koskaan ei oo sentään pohje ollu olkavartta pienempi.

Minulla on aina ollut surkean pienet pohkeet treenistä huolimatta. Uskon sen liittyvän jotenkin samaan "geenivirheeseen", joka aiheuttaa minulle myös säälittävän pienet forkut ja todella ohuet ranteet.

Et vain treenaa niitä tarpeeksi kovaa ja usein. Eli puhdasta paskapuhetta yleensä puhua "geenivirheistä", kun ainut este huonon lihasryhmän kasvulle on 1. Sinä itse 2. Sinä itse 3. Sinä itse.

Nimimerkillä: puoli vuotta kovaa treeniä pohkeille ja 8 cm tavaraa lisää "geneettisesti" huonolle lihasryhmälle on minusta aika hyvin.

Et vain treenaa niitä tarpeeksi kovaa ja usein. Eli puhdasta paskapuhetta yleensä puhua "geenivirheistä", kun ainut este huonon lihasryhmän kasvulle on 1. Sinä itse 2. Sinä itse 3. Sinä itse.

Nimimerkillä: puoli vuotta kovaa treeniä pohkeille ja 8 cm tavaraa lisää "geneettisesti" huonolle lihasryhmälle on minusta aika hyvin.
Mistä sä tiedät, että ne on sulla geneettisesti huono lihasryhmä? Ei kuulostaa ainakaan geneettisesti huonolta lihasryhmältä sulla jos olet puolessa vuodessa 8 senttiä saanut pohkeisiin lisää tavaraa saanut.

Mistä sä tiedät, että ne on sulla geneettisesti huono lihasryhmä? Ei kuulostaa ainakaan geneettisesti huonolta lihasryhmältä sulla jos olet puolessa vuodessa 8 senttiä saanut pohkeisiin lisää tavaraa saanut.

Puhtaasti näin voin sanoa suvun taustan takia. Kaikilla on huonot pohkeet ja jalat yleensä. Enkä minä ole missään tapauksessa poikkeus. Tähän epätoivoon minäkin vajosin, kunnes päätin tehdä asialle jotain ja löytöretken jälkeen Holy Grail jaloille ja ennenkaikkea pohkeille löytyi. Käytännössä sanani voin todistaa ainoastaan treenauttamalla paskat pohkeet omaavaa henkilöä ja ottamalla vertailukuvat / mitat. Muutenhan olen vain oman sanani varassa, mitä minä en uskoisi, kuten en 95% pakkiksen jutuista yleensäkään usko.

Ite kuvittelin et pohkeet olis paljonkin pienemmät ku hanskat mut eipä ne olleet kun sentin jäljessä eli hanska 39cm ja pohkeet 38cm

Reenausta takana reilu puol vuotta ja tällä hetkellä hauis n.32cm(tänää reenasin, oisko vähän pienempi normaalisti) ja pohkeet n.35cm.

pohje kulkee pari senttiä edellä jalkapallo taustasta johtuen tod.näk. enpä oo ees pohkeitä treenannut pariin vuoteen ku häiritsee kyykkyjä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Mä meen tohon vähemmistöön eli hauis 37, pohje 36.5.. heh. Ei kyllä ole kovin kivan näköistä. Oma tausta on sellanen, että ei koskaan ikinä mitään liikuntaa tai harrastuksia mopon virityksen ja tietokoneella roikkumisen lisäksi. Ekoja kertoja salilla 26-vuotiaana.

Tuo suhde on muuten ollut selvästi vielä törkeämpi, nykyisin hiukan yritän kehittää pohkeita tekemällä istumapohkeita tanko polvien päällä (nostovyö tangon ja polvien välissä) pitkähköä sarjaa, esim. 2x20.. kyllä se tästä vielä.

Luonnostaan on reidet ja pohkeet isot, eikä pelkkää rasvaa ole. Kädet ja käsivoimat on sitten naurettavasti jäljessä, pohje 41 cm ja hauis 35 cm.

Jos alkais ottamaa pohkeita pari kertaa viikkoon. Toisella kertaa aloittas pohkeilla ja keskittyis kunnolla niihin! Pitäiskö koittaa saako 2kk mitään aikaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom