Pohje>hauis

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pohje 43 ja tumppu on 38 ja risat. Pohkeita yleisesti ottaen on himiset pitäny melko isoina.. Pohkeitten koko on tullu melko varmasti siitä ku nuorena tuli pyräilty melkosia määriä ja pelattua siihen päälle tennistä ja futista

Pohkeet 37cm ja hauis jännittämättömänä 28cm tai jotain. Pohkeita en jaksa treenata kun ne on aika muikeet muutenkin, sain kai pohjegeenin.

Pohkeet 37cm ja hauis jännittämättömänä 28cm tai jotain. Pohkeita en jaksa treenata kun ne on aika muikeet muutenkin, sain kai pohjegeenin.
Mikähän logiikka tässä on? Jos nyt treenaisit kunnolla niitä pohkeita kuten kokonaisvaltaiseen kropan treeniin kuuluu niin myöhemmin sinulla olisi HELVETILLISEN kovat pohkeet. Tyytyväisyys on tie alaspäin, sano!

Mikähän logiikka tässä on? Jos nyt treenaisit kunnolla niitä pohkeita kuten kokonaisvaltaiseen kropan treeniin kuuluu niin myöhemmin sinulla olisi HELVETILLISEN kovat pohkeet. Tyytyväisyys on tie alaspäin, sano!

Kaikki eivät välttämättä halua HELVETILLISEN kovia pohkeita, vaan pyrkivät pikemminkin sopusuhtaisuuteen. Kaikki eivät yleensäkään pyri harjoittelullaan kasvattamaan mahdollisimman isoja lihaksia.

Mä oon bööna ja mä en halua HELVETILLISIÄ pohkeita. Mä en saa jalkoja kaikkiin farkkuihin pohkeista sisään nytkään. Enemmin mä kasvatan reittä kun sen on naurettavat 52cm paksu. Sopusuhtaisuus way to go!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom