Kristinuskon paikkansapitävyydestä ei voi esittää todisteita koska kyseessä on usko. Jumalan olemassaolosta ehkä voisi mutta kukaan ei ole vielä keksinyt miten. Perustele sinä sitten minulle että on olemassa oikea ja väärä, ja sitten voimme jatkaa tätä keskustelua. Epäilen että on olemassa "minä haluan" ja "minä en halua" ja tähän perustuu meidän kaikkien toiminta.
Filosofian tavoitteena on ollut pitkälti yhteiskunnan ymmärtäminen sekä vallitsevien normien järkevyyden kyseenalaistaminen. Toisaalta kaikki filosofiassa pohditut kysymykset ovat ihmisten keksintöä. Tämä tarkoittaa sitä, että koko kysymys "mikä on oikeaa ja väärää?" on mitä todennäköisimmin turha, koska siihen ei ole vastausta. Tämä ei toisaalta muuta sitä, että ihmisten on hyvä miettiä omia yhteiskuntarakenteitaan löytääkseen parempia, jotka takaavat ihmisille onnellisemman elämän. Nyky-yhteiskunta on kuitenkin rakenteeltaan ihmisten keksimä.
Uskovaiset tuntuvat usein takertuvan siihen, että tiede ei osaa vastata joihinkin heidän kysymyksiinsä. Kuitenkin on otettava huomioon, että nämä kysymykset ovat ihmisten asettamia, joten korkealentoisimpiin kysymyksiin tuskin on mitään vastausta. En ole koskaan ymmärtänyt miksi näihin kysymyksiin sitten pitäisi löytää vastaukset? Erityisesti miksi pitää keksiä vastauksia joihin pitää uskoa vailla mitään todisteita?