Onko vatsaoireet mitenkään yhteydessä ylikuntoon?
Mä kävin keväällä urheilulääkärillä mm. unettomuuden takia, ja hän oli sitä mieltä, että moninaiset oireet viittaa mulla ylirasitukseen. Himmailin sitten hetkeksi treenejä, mutta loppukeväästä oireet ovat palanneet. Illalla ei saa nukahdettua, tai nukahdan, mutta herään 10 min. päästä enkä saa unta enää pariin tuntiin. Melatoniini on auttanut tähän hetkellisesti, mutta en haluaisi sitä alkaa käyttää pysyvästi. Lisäksi paino on laskenut 3 kg kolmessa kuussa, kuukautiset ovat tulleet viimeksi maaliskuussa, hiuksia lähtee reippaasti ja nyt viimeisenä oireena on ollut tällä viikolla joka päivä vatsan turpoaminen rasituksessa. Tykkään juosta, mutta nyt en voi ajatellakaan juoksemista tuon vatsaturvotuksen takia ja salilla on sarjapainot ovat tällä viikolla jääneet tosi pieniksi. Kilpirauhasarvot tsekattiin silloin helmikuun lopussa (mulla on vajaatoiminta) ja silloin nostettiin hiukan lääkitystä, mutta nyt on arvot kohdillaan tuolla suuremmalla annoksella. Gynellä olen käynyt, eikä sieltä löytynyt syytä kuukautisten puuttumiseen.
mulla oli jatkuvaa vessassa ramppaamista,pahimmillaan aamulla sai käydä 7 kertaa paskalla parin tunnin sisällä. tuntui että suolistokin kävi kierroksilla. vatsalla reagoin kyllä aina kaikkeen, mutta silloin turpos millon mistäkin, välillä vaan alavatsa ja välillä ylhäältäkin. hyvänä päivänä kärsi syödä mitä vain ja huonona päivänä omena laukasi turvotuksen. kyllä sun hormonitoiminta taitaa olla sekaisin jos menkatkin jääneet pois o_O mitäpä lääkäri antoi ohjeeksi? kai nyt ainakin oot levänny? mitenkäs on ruokailujen laita? äkkiseltään tulis mieleen b vitamiinin saanti?