Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis onko teillä taustalla oikeasti mitään diagnoosia tai labra-arvoja noiden hommienne takana vai sekoiletteko tässä nyt mutulla mitä sattuu.
Ehkä mulla on molemmat samaan aikaan... miten sulla meni palautuminen? Ihmettelen tässä vaan kun kipuja ei ole mutta noi oireet jatkuu vaan...
Siis onko teillä taustalla oikeasti mitään diagnoosia tai labra-arvoja noiden hommienne takana vai sekoiletteko tässä nyt mutulla mitä sattuu.
Kyllähän ylikunto sotkee hormonit kokonaanEi ylikuntoa edes pysty suoraan millään labratesteillä määrittämään, vaan diagnosoitnti tapahtuu pääasiassa poissulkumenetelmällä (mihin toki niitä labrojakin tarvitaan).
Mulla ei ole diagnoosia, kunhan kyselen vain uteliasuuttani. Lääkäri pisti siis mut fyssarille ja olihan siellä yhtä & jos toista jumitusta mikä voi aiheuttaa huimausta.
Mun suunnitelma on hakee lisää mielipidettä lääkäriltä jos fyssarilla ravaaminen ei auta. Kuten ekaan postaukseeni laitoin, rupesin tässä miettimään että onko mun seuraava pysäkki neurologi vai psykologi...
Kyllähän ylikunto sotkee hormonit kokonaan
Kuinka paljon te joilla on diagnosoitu ylikunto oikein treenaatte? Siis lääkärillä diagnoisoitu ei mitään vahvoja tunteita kun googlen mukaan oireet täsmää.
Kuinka paljon te joilla on diagnosoitu ylikunto oikein treenaatte? Siis lääkärillä diagnoisoitu ei mitään vahvoja tunteita kun googlen mukaan oireet täsmää.
mulla meni palautuminen 3kk täyslevossa ja siitä pikkuhiljaa kävelyä ja muuta hyötyliikuntaa.
Toivottavasti mulla on jotain lievempää, täyslevon järjestäminen on käytännössä täysin mahdotonta, lapsiperheen arki ei pysähdy...
Nyt kolme viikkoa himmailua takana, eli aikasemmin ajoin fillarilla töihin joka päivä vuoden ympäri, nyt kävelen & bussi.. vähäsen on olo parantunut, mutta jonkinlainen läpimurto antaa edelleen odottaa..
tsemppiä! mulla oli sillon lupa käydä jääkaapilla ja vessassa,muuten lepäillä. tosin en olis pystynytkään tekee mitään ku sydän heitti häränpyllyä pienestäkin rasituksesta. tuosta kun selvis ni oli aikamoinen saavutus kävellä kilsa,mut äkkiä se kunto alko taas kohoomaan ja pieni liikunta tuntumaa hyvältä. oma mielihän tos uupui samalla ja toisaalta kyllästyminen saliin teki ihan terää tyhmä vaan ku en kerrasta oppinu,vaik toinen kerta oliki lievempi.
Jonkinlainen käännekohta saavutettu
Eilen kevyttä uintia ja tänään 20km fillarilenkki, molemmista sai sen kauan odotetun treenin jäkeisen euforian, jes!
Nyt pitää vaan olla pää kylmänä ja tajuta käynnistellä homma uudelleen iisisti.