Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
&kun tekee huolellista työtä niin meneehän siinä aikaa

esinmerkki: viime Suvena vaihtoin mopediin öljyt niin taisi suttaantua yli 2h!!!!!!

ja tuli vähä suttuakin vaikka kuinki yritti olla sotkematta

& oli äärinmäisen lähellä ettei tapahtunut noin 60e:n katastrof!

meinasi nimittäin unohtua laittaa toiseen öljyproppuun o-rengas

oli jo proppu kiinni, mutta onnekis ennen kiristystä huomasin että unohtui &etenkin ennen kun laitoin öljyt haarukkaan

vaikka olin niin huolellinen mihin kykyni piisaavat

...enkä silti ilkeä kysyä siltä henkilöltä, joka sen tietää 100 % varmuudella :LOL:
...ja täällähän tiedetään kaikesta kaikki... Niin mikä sovellus on tuo sydän?

Sovellus.webp

Voi olla joku puhelimen oma terveyssovellus? Ainaki omenapuhelimissa se on kai joku sydämen kaltainen symboli.

Tämä taitaa olla Samsung... Arvailin kuvakkeen perusteella itsekin, että voisi olla terveyssovellus. Tai sitten jonkin muun sovelluksen notifikaatiokuvake on voitu kustomoida mieleiseksi. Järkyttävää huomata ihmettelevänsä tällaistä asiaa, joka ei millään lailla "kuulu" minulle, eikä minun elämään vaikuta millään tavalla, mutta siltikin kiinnostaisi tietää. :sneaky:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mulla oli eilen Strong Independent Woman -hetki, kun vaihdoin bideesuihkun pään itse. Siis vähän niin kuin LVI-asiantuntija siis itsekin.

En edes muista, koska siinä ilmeni ensimmäisiä vian merkkejä, joka tapauksessa kolmen sekunnin työtä piti viivytellä... tämä olisi ollut periaatteessa taloyhtiön huoltoperojen vastuualueella, mutta sen verran edullinen varaosa, että ei-niin-kovin-varakas erakkohan ostaa ja vaihtaa itse...

...ja minun tuurilla sieltä ei olisi kuitenkaan lähetetty asennustöihin sitä ihan mukavaa ja kivannäköistä oletettua, joka eräästä toisesta hommasta sai syyttömänä asiakaspalautteen, kun toisilla huoltofirman henkilöillä ei oikein skulannut.

e!

NAISiminen vaihtoi siihen kummit ja huolellista työtä tehtiin kun kesti lähes kaksi tuntia siinäkin, niin uskon että hatutkin ovat ohjearvoissa
Sehän muuten mainitsemnne pitsaputka oli saanut ihan positiivisia arvosteluita internetissä.

Tosin edelleen huhtapupin reissu vaarassa kaatua pysäköintiongelmiin.

Mulla oli eilen Strong Independent Woman -hetki, kun vaihdoin bideesuihkun pään itse. Siis vähän niin kuin LVI-asiantuntija siis itsekin.

En edes muista, koska siinä ilmeni ensimmäisiä vian merkkejä, joka tapauksessa kolmen sekunnin työtä piti viivytellä... tämä olisi ollut periaatteessa taloyhtiön huoltoperojen vastuualueella, mutta sen verran edullinen varaosa, että ei-niin-kovin-varakas erakkohan ostaa ja vaihtaa itse...

...ja minun tuurilla sieltä ei olisi kuitenkaan lähetetty asennustöihin sitä ihan mukavaa ja kivannäköistä oletettua, joka eräästä toisesta hommasta sai syyttömänä asiakaspalautteen, kun toisilla huoltofirman henkilöillä ei oikein skulannut.
Kyllä LinkedIniin voi jo laittaa LVI-asiantuntemuksen ja kokemuksen kiinteistöhuollosta noilla meriiteillä. Melkein isännöinnistä myös kun itse havaitsit vian, otit sen vastaan ja organisoit korjauksen.

Komia suihkutella piniä nytte.

Viikon päästä pitäisi taas olla keväistä säätä. Jos se jatkuu, niin sitten pääsee ennustamaan, milloin alkaa keskustelu
1) koirankakoista
2) skuuteista
3) hiekan poistamisesta kaduilta.
Täällä etelässä tuo on jo kaikki varsin ajankohtaista. Koko Hyrylä on paskan peitossa, ilma on pölystä sakeena ja skuutteja on jo kaikkialla. Yleensä kaikkien tiellä.

Selkeästi spotify tietää, että normaalisti olisi työviikko puolessa välissä, koska tarjoaa soittolistaksi = Extreme death metal wednesday afternoon.

Vaan tekipä sielulle hyvää kun aurinko paistaa ja sai koiran kanssa käydä vajaan 10km reippailemassa metsäteillä. Kyllä se kesä sieltä vielä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom