Pakko kertoa kokemuksia tästä kun vihdoinkin päättänyt kokeilla tätä progressiomallia. Aloituspostin mukaisella systeemillä olen mennyt ja aloitusrauta oli ehkä vähän turhankin tiukka kun nippanappa meni tuo 3x4 mutta siitä huolimatta mennään jo tokavikaa sykliä ja 4x4 tuli tehtyä 5kg isommilla raudoilla kuin mitä aloitusraudat oli ja liikkui todella paljon reippaammin kuin aloitusrauta 2kk sitten. Perus kolmijakoista ohjelmaa oon noudattanut ja tehnyt tällä progressiomallilla ainoastaan kerta viikkoon ja toisessa rinta/olka/ojentaja treenissä oon tehnyt penkille pidempää jossa toistot 8-12 välimaastoon. Dieetin jälkeen tosiaan tein tiukan 3x4 87.5kg ja 3pv sitten meni viikon toisessa punnerrustreenissä 85kg x 10, 87,5kg x 10, 90kg x 9. Tänään vuorossa 3x4 97.5kg ja eiköhän tuon pitäisi suht iisisti tulla.
Harmittaa kyllä kun tullut otettua turhan lyhyitä dieettejä jossa ei ole kerennyt rasvaa hirveitä määriä polttamaan kun ensimmäisen viikon jälkeen jo nesteiden poistumisen kautta sarjapainot laskeneet sen 5-7.5kg joiden palauttelu kestää melkein ikuisuuden. No nyt mennään melkeinpä vanhoissa ennätyksissä ja toivottavasti tällä tahdilla mennään niidenkin ohi lähipäivinä! Tosi mukavalta systeemiltä vaikuttanut pitkän lineaarisen progressiomallien hinkkailun jälkeen ja tulee jokaisessa reenissä ns. varmuutta nostoihin kun ei aina hinkata rajoitinta vasten. Luottavaisin mielin jokaiseen treeniin menty.
Harmittaa kyllä kun tullut otettua turhan lyhyitä dieettejä jossa ei ole kerennyt rasvaa hirveitä määriä polttamaan kun ensimmäisen viikon jälkeen jo nesteiden poistumisen kautta sarjapainot laskeneet sen 5-7.5kg joiden palauttelu kestää melkein ikuisuuden. No nyt mennään melkeinpä vanhoissa ennätyksissä ja toivottavasti tällä tahdilla mennään niidenkin ohi lähipäivinä! Tosi mukavalta systeemiltä vaikuttanut pitkän lineaarisen progressiomallien hinkkailun jälkeen ja tulee jokaisessa reenissä ns. varmuutta nostoihin kun ei aina hinkata rajoitinta vasten. Luottavaisin mielin jokaiseen treeniin menty.