Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisitteko katsoa ohjelmaani kokonaisvaltaisesti ja kertoa jos sieltä löytyy selitys miksi mitään tuloksia ei synny.
Tai korjaan, lihakset ovat kasvaneet jonkin verran, aloittelija kun olen. Mutta rasva päältä ei lähde mihinkään, jolloin tuntuu, että näytän entistä tukevarakenteisemmalta.
Tavoitteenani ei siis ole kasvattaa lihasmassaa vaan saada kiinteämpi kroppa. Tiedän, että lihakset tekevät kropasta kiinteämmän näköisen ja musta on hienoa jos on vähän lihaksia, mutta tarkoitan, että salikäyntieni päämäärä ei ole saada maksimivoimaa, vaan riittävä määrä lihasta muokkaamaan vartalon linjoja ja sitten tätä hemmetin rasvaa päältä pois.
Mä pahoittelen nyt jo etukäteen hyvät mimmit jos olette kuulleet samat valitukset tuhanteen kertaan, mutta mulla loppuu nyt usko, joten kaipaan tukea ja kannustusta. :itku:
Laitan tähän treeniohjelmani ja tyypillisen päivän ruokailuni.
Musta tuntuu niin toivottomalle kun en saa mitään aikaiseksi, siis rasva ei katoa mihinkään. Ja paino vaan nousee. :curs:
Toivottavasti mua ei nyt täysin nirhata, mutta mä tekisin sinuna vain 2 salitreeniä viikossa. Jos olet vasta 7 viikkoa harrastanut liikuntaa, ja se liikunta on tällä hetkellä vain salitreeniä ja salin cardiolaitteilla aerobista, niin mielestäni liikuntaviikkosi kaipaa lisää monipuolisuutta (vaikka vain kesän ajaksi). Itse tekisin tuolla taustalla 2 kovaa salitreeniä 1-jakoisella ja lisäksi aerobista 1-3 kertaa eri muodoissa sekä ehkä vaikka lihaskuntojumppaa.Kannattaisiko mun tehdä sitten 1-jakoisella ohjelmalla 2 kertaa viikossa ja lisätä aerobista liikuntaa tai mennä jollekin circuit tai vastaavalle jumppatunnille? Olisiko se järkevämpää tavoitteisiini nähden?
Mä luulen, että toi monipuolisuus on hyvä idea. Huomaan, että mua on alkanut hiukan tympimään saman ohjelman ja samojen lajien takominen viikosta toiseen vaikkakin kunnon koheneminen ja lihaskunnon kasvu on ollut supermotivoivaa.
Kevyemmästä viikosta vielä, että kuinka usein sellainen kannattaisi pitää ja kuinka paljon silloin liikuntaa tulisi vähentää?
Ja vielä myös ruokailusta, että onko tuollainen 2200-2400 kaloria ok? Jos peruskulutus + liikunnalla saatu kulutus ovat 1900 kaloria niin jäänkö mä miinuksille vai olenko aika +- 0 tilanteessa? Mä olen ihan näiden kalorijuttujen kanssa.
Tämäpä olikin hyvää lukemista. Just tein äidilleni ruokavalio- ja treeniohjelman ja nyt harjoittelen spiikkiä jolla selittää hänelle "kiinteytymisen" ja fiksun laihdutuksen salat.... Tuntuu että keski-ikäiset naiset on aivopesty painonvartijoiden sun muiden jorinoilla.