Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
takapuolen, reisien ja vatsankiinteytymiseen 10 toistoa suurilla painoilla vai 50 toistoa pienillä painoilla? kiitoos
Okeii :D Kiitos. se tuli suoraan. mutta osaako joku kertoa mitä eroa on sillä tekeekö tuon 10 toistoa vaikka 50 kilon painoilla vai 50 toistoa 15 kilon painlla. Mitä eroa siinä on? Minulle kaikki pitää vääntää rautalangasta :S
Toinen juttu on kun koulussa vuosi sitten, opettaja kysyi minulta että miten roikkuvat "allit"/ojentajat saadaan pois. Ennen kuin kerkesin vastata, eräs inhoamani (päteilevä) muija tuli neuvoon kuinka ne saadaan pois puristelemalla säilykepurkkia tai palloa käsien välissä.:lol2:
Kertokaas nyt fiksummat mulle...
Lähtötilanne on tämä: pituutta suunnilleen 168cm, ikää kertynyt 26v ja painoa 64kg(löysästi pakattuna.. )..sekä yksi lapsi on saatu aikaan...
Eli aivan alkutekijöis tämä touhu ja nyt on tullut kauhea polte(ekaa kertaa elämäs ) saada kroppa kuosiin edes ensi kesäksi, kahden vkon päästä koittavan etelänreissun kanssa olen jo luovuttanut, pakko kehdata mennä rannalla... ;)
Joka puolelta siis pitäisi saada pois ja kiinteämmäksi(eritoten vatsa, peppu ja reidet), tavoite olisi -10kg..ja lopputulos kireä, kiinteä, hoikka ja silleen kauniisti hieman lihaksia...
Aikoinani painoin tuon 52-54kg ja ihan hyvältä näytti, ilman mitään ihmereenejä/dieettejä mutta nyt alkaa vissiin tuo ikä painaa ja huomaamatta kertynyt löllöä... :(
Miten minun kannattaisi syödä ja liikkua..salille menoon minulla ei ole valmiuksia juuri nyt, ja juokseminen on pannassa heikon polven takia(sekin varmaan paranisi kun saisi ympäröivät lihakset kuntoon)...
Kuinka saisin "kotona" tuloksia aikaan niin, että motivaatio pysyisi yllä?? Millaisia liikkeitä kannattaisi tehdä, ja millainen ruokavalio...
Jos joku jaksaisi kertoa niin, että idioottikin ymmärtäisi...
Pääsisin minäkin alkuun tässä liikunnan harrastamisessa... :hyvä:
Reaalimaailma on kyllä hieman kinkkisempi, koska painoa voi pudota myös siitä lihaskudoksesta, eli tää on vain lähelle vievä arvio.
[(0,28* Xkg – Ykg) / (Xkg – Ykg)] = 0,21
Y = [(lähtö% - tavoite%) * paino_nyt] / (1 – tavoite%)
No okei, ettei tilanne ihan niin synkältä näyttäisi niin on lihas% kasvanu parilla ja rasva% puonnu vähän vähemmän mutta puolen vuoden työn jälkeen tuntuu aika vähältä. Toki kesällä meni melkein 2 kk vähemmällä treenillä ja holtittomalla syömisellä.