"What gets you pumped up?"
Eli miten motivoitte itseänne enne treeniä jos niin teette? Tai mistä saatte energiaa treeniin jos ei oikein huvittaisi treenata?
Mitä nopeemmin tekee sarjat, sitä nopeempaa pääsee kotio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"What gets you pumped up?"
Eli miten motivoitte itseänne enne treeniä jos niin teette? Tai mistä saatte energiaa treeniin jos ei oikein huvittaisi treenata?
Jostain saa aina progressiota treeniin niin ei pääse kyllääntyminenkään iskemään. 
Ei ole kyllä motivaation puutetta vielä esiintynyt, salitreeniä kuitenkin 2,5 vuotta takana. Kunnon musat korville niin jaksaa nostella.Jostain saa aina progressiota treeniin niin ei pääse kyllääntyminenkään iskemään.
Kunnon salitreeni näkyy myös mielessä ja kehossa positiivisesti. Joskus on myös huonompia päiviä, mutta ne kuuluu lajiin.![]()

Mä luulen, että kaikki jotka lukee/kirjottelee juhannuksena 6 aikaan illalla pakkiksella ei koe kovinkaan suuria motivaatio-ongelmia![]()

Tätä lukiessa tekee mieli joinia chattiin.. Siellä ne kir.. eiku kovimmat treenaajat on!
Motivoin? Miten niin motivoin?
Mulla on treenisuunnitelma. Sit mä pidän siitä kiinni. Ei siinä mitään motivaation mielipidettä asiasta kysellä.
Minäkin. Saman soittolistan mitä salilla kuuntelee, pistää kotona soimaan ennen treeniin lähtöä niin rupeaa kummasti fiilikset nousemaanMusaa kuuntelen ennen treenejä.