Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Syö vähän ennen treeniä, tekee hiilihydraatti juoman treeniä värten nautittavaksi ja jos ei huvita treenata ajattelee, että tytöt tykkääpi lihakksikkaista ihmisitä.

Kuuntelen Conan Barbaarin soundtrackia. Paitsi että kyseessä on ehkä paras leffasoundtrack koskaan, se muistuttaa minua miksi oikeastaan treenaan: haluan voittaa heikon minäni ja tehdä jotain, mihin en olisi ikinä uskonut kykeneväni.

Koska olen ihminen, olen heikko ja tulen aina olemaan heikko. Kun käyn salilla, voin kuitenkin olla vähän vähemmän heikko.
Jos joskus pääsee tapahtumaan niin, ettei tekis mieli lähteä salille, niin tämä ajatus saa kyllä liikkeelle. Sitä ennen kuitenkin mietin että oliskohan ylirasitustila kyseessä, koska se olis paljon todennäköisempi syy treenimotivaation katoamiseen kuin mikään muu.

motivaatio on aina kova kun treenikaverin kanssa pystyy vetämään ja salilla ei välitetä puhisemisesta. Ennen kovaa suoritusta toimii myös hyvin jollain pehmusteilla tai naruilla mätkiminen, oikeasti :D

Se motivoi että tietää päivän lähtevän ihan eri malliin tulille kunnon treenillä, kuunnella hyvää musaa napeilla ja sammuttaa ajatukset kaiken muun kun treenin osalta. Katsoo treenin jälkeen pukkarin peilistä että vittu kyllä kulkee ja menu toimii...vetää siinä samalla herkku herahydroo huiviin ja lähtee tyytyväisenä duuniin palauttelee ja syömään!

Treenata tekis enemmän mieli kun paikat kestäs ja ois järkee :D Kun sen kunnon treeni putken ja fiiliksen saa päälle niin motivaatio ongelmat loppuu saman tien.

Kieltämättä joskus sitä motivaatiota tarvitaan ja paljon, esimerkiksi kun on aamulla lähdössä salille siinä puoli kuuden aikaan ja tietää, että jos jättäisi treenin välistä niin saisi nukkua ainakin sen tunnin tai pari pidempään.
Auttaa sitten kun ajattelee sitä fiilistä mikä tulee päivällä jos on jättänyt sen treenin välistä "oon mä kans yks luuseri" - se fiilis ei oo kiva ja sitä kun vähä kelailee nii huomaa et johan alkaa treeni maistua :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä motivoi, vanhemmalla iällä ei ole enää varaa jättää treenejä väliin.
Nuorempana riitti treenien skippaamiseen kalja-ilta tai joku hameenhelma...

Oikeastaan eniten motivoi ne näkyvät tulokset, mitä on saavuttanut tässä vajaan 5 vuoden treeniuran aikana. Kehitystä on tullut koko ajan ja tieto siitä, että jotain todellakin on tehty oikein, motivoi entisestään jatkamaan samalla linjalla. Sitten kun vielä vertaa nykykuosiaan aikaan ennen kehonrakennusta, nii eipä siinä paljon motivaatiota tarvii erikseen hakea eikä miettiä sitä, lähteekö treenaamaan vai ei. Jotain virikettä haen kyllä näistä youtube-pätkistä ja muutama vakiobiisi tulee tykitettyä aika usein ennen salille lähtöä, mutta silti se varsinainen motivaatio tähän hommaan on jo tarttunut tonne syvälle luonteeseen.

Ostiin VPX:n NO Shotgun - NO Synthesize. Ton ensinmainitun kun vetää, niin maku on niin paha että jos jättää treenaamatta, niin joutuu kärsimään turhaan.

Ennen treeniä ei mitää motivaattoreita ees tarvita mut ennen sarjoja on hyvä vähä psyykkailla esim. kuvittelemalla jonkuu kaverin muijaa ja toistot työntöinä. Ja johaa alkaa tapahtumaa! :D Ja jos treenikaveri viel vähä mukiloi sua remmeillä ni ennätys on taattu..

Mulle treeni on sama kuin hengittäminen,syöminen,paskantaminen. Välttämätön ja luonnollinen asia jota ilman en voi elää,kohta 20vuotta on näin menty. Omaan agressiivisen luonteen johon puntit sopii yks yhteen. Salilla ja ennen salia soi heavy metal, siitä saan kolmannen kiveksen treeneihin.

Ite katon aina ennen reeniä peiliin, huomaan olevani läski, itken, masennun, haluun tulla hyvään kuntoon, haluun mennä puntille ja meen puntille. Toimii!

Suositut

Back
Ylös Bottom