Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos oikein tiukkaa tekee treenaaminen niin eikun Rocky pyörimään / Eye of the tiger soimaan, niin kyllä rupee treeni maittaa. :)

Ite katon aina ennen reeniä peiliin, huomaan olevani läski, itken, masennun, haluun tulla hyvään kuntoon, haluun mennä puntille ja meen puntille. Toimii!
:D.

Itse taas asetan aina ennen treenejä itselleni sarjatavoitteita, ja saan hyvän mielen saavuttaessani ne.

'Joka kerta, kun lasket painot alas, tee se kahden sekunnin kuluessa ja sano "Rakennan elämäni vartaloa", ja käytä niiden nostoon sekunti ja sano "Body-for-LIFE!" Pysähdy lisäksi ylä- ja ala-asennoissa ja laske yheen.' - Bill Phillips - Body for life :hyvä:

lyhyesti ja ytimekkäästi, mietin naisia tai nykyään yhtä :) :puntti:

Heh. Minna Pajulahdenko aijot käydä itselle nappaamassa?

:D.

Itse taas asetan aina ennen treenejä itselleni sarjatavoitteita, ja saan hyvän mielen saavuttaessani ne.

itsellä sama, joko sarja enari jossakin tai sitten maksimi. Kotona jo päättää että perkele se tulee ja yleensähän se sitten tuleeki =)

...enkä kehity yhtään.
vaikea kuvitella että joku saa hyviä tuloksia ilman motivaatiota.

Tässä on jo 18 vuotta nosteltu puntteja niin ei sitä enään jaksa tuijottaa bodyvideoita ym vastaavia reeni intoa nostaen.
Se on vaan elämän tavaksi tullut käydä salilla heilumassa ja pysyypähän ruoto jossakin kondiksessa.
Ei tässä enään mitään tuloksia haeta ja ei kyllä paikatkaan enään kestäisi isompia romuja.

Vaihtoehtoja on monia:

1. Vedän kotona saatanan tiukat trikoot päälle ja katselen peilistä miten A) läskit pursuaa trikoiden väleistä B) lihakset pullistelee trikoon sisällä (molemmat motivoi kummasti)

2. Menen salille ja pyydän jotain toista samaan aikaan salilla olijaa läpsimään itseäni poskille niin kauan että olen raivoa täynnä. Rauta nousee!

3. Yksinkertaisesti vaan tykkään treenaamisesta niin paljon, että oikein odotan salillepääsyä. Myös se treeninjälkeinen hyvä olo motivoi kummasti. Hyvän treenilaturin tuoma lisäpuhti on myös mukava juttu :)

Ennen treeniä ei mitää motivaattoreita ees tarvita mut ennen sarjoja on hyvä vähä psyykkailla esim. kuvittelemalla jonkuu kaverin muijaa ja toistot työntöinä. Ja johaa alkaa tapahtumaa! :D Ja jos treenikaveri viel vähä mukiloi sua remmeillä ni ennätys on taattu..

Anteeksi offtopic, mutta miksi kuvittelet työntäväs kaverin muijaa? :D

Itseä motivoi tyytymättömyys kaikinpuolin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alussa nyrkkeilysäkin hakkaaminen ilman hanskoja kunnes nyrkit on verillä ja samalla soi kunnon mättömusa, ei oo upeampaa fiilistä!
siihen viel se ku näkee ittesä pumpissa ja sanoo itelleen että just tollane haluu olla ja siitä se kierre alkaaaa,,

^ Samaa vikaa, heti kun kävelee ulos salin ovesta niin haluaa takaisin sinne. Saatika jos sarja on jäänyt kesken niin se on pakko vääntää loppuun vaikka palkkarin jälkeenkin!

Ontopic, Zhasnin videot ovat hyvää motivaatiokamaa, ja musiikki on tärkeä tekijä, kunnon mättö takaa hyvän reenin.

Mietin, mistä sitä liikenteeseen lähdettiin, missä sitä nyt ollaan ja mihin tällä hommalla sitä pyrkii tulevaisuudessa. Miettii mitä kaikkea on tullu harrastuksen/elämäntavan eteen tullu tehtyä ja sitä mitä se on antanut. Sitä duunia ja aikaa ei voi vaan rahalla ostaa mitä itse on saanut aikaan töitä tekemällä. Positiivista myös, se että saleilla tulee joka käyntikerta jotain hyvää palautetta joten hyvään suuntaan tässä ollaan menossa.

Ainahan sitä vittuillakin voi mut todelliset tekijät ne porskuttaa siitäkin huolimatta eteenpäin tasaista tahtia.:rock:

Miettii omia tavoitteitaan ja muistaa ettei niihin pääse salilla perseilemällä ja hierontatuolissa makoilemalla, ja laittaa napit korville ja uppoaa omaan maailmaansa eikä mieti mitä muut miettii itestään, se auttaa!!

Ajattelemalla nousevia tuloksia ja kattelemalla omaa treenipäiväkirjaa. Joskus tulee myös pakotettua ittensä treeneihin tuolla "jos kerran jättää välistä, niin siitä se lähtee lipsumaan"- motolla. Oon muuten huomannu sen, että treenaamaan lähteminen on paljon epämiellyttävämpää jos on kyykkypäivä edessä. Kyykky on vaa jotenki nii epämiellyttävä sen raskauden takia. Kädet, rinnan yms. saa hapoille ja puhki suht helpolla, mutta jalkojen kyykkääminen puhki on tosi epämiellyttävää. Motivaatio nousis paljo, kun raskis jättää kyykyn pois, mutta ei sitä raski ku se on kuitenki sen verran kuningas liike.

Olen niin yksinkertanen ihminen,että päässää pyörii jatkuvasti muutamat tärkeät asiat,ja yks niistä on treeni.Ja jos päässä ei pyöri treeni,olen n.99% todennäköisyydellä kipiä. Eipä siinä sen enempää.

Fedit:Motivoi myös se kun kaikki treenikaverit on isompia,ja pakko vetää siinä mukana:rock:

Ite motivoin itteäni kattomalla motivaatiovideoita ja kuuntelemalla jotain vähän raskaampaa oikeen kunnon volyymilla. Myös sarjapainojen nousu ja muiden huomauttelu esim. että " onpa sulla jalat turvonnu" jne. antaa lisäpotkua. Ja ei kyllä pidä unohtaa jonkun tietyn muijan ajattelua :D Antaa lisäpotkua myös, kantsii kokeilla ! Itselleni on tullu juuri vuosi täyteen säännöllistä punttisaliharjoittelua ja muuta ei oo ollu ku lepoviikkoja pari kpl välissä, mutta nekin kyllä salilla kevyillä romuilla. Eli oon ihan koukussa tähän hommaan :) Mun mielestä suurin virhe monilla on se, että treenataan ilman ohjelmaa eikä ymmärretä ruokavalion merkitystä ja sitten kun tulokset alkaa junnaamaan ja hakataan päätä seinään, niin sitten innostus lopahtaakin.

Läski! Laiskuri! Vetelys! Risuranne! Huono ihminen!

Jos ei tullut selväksi niin haukun itseäni peilin edessä;)

Suurin ongelma on ajan varaaminen treenille, kun pakotan itseni siihen niin salilla ajattelen pääasiassa että nostanko nyt hieman enemmän vai hieman useammin - kun onnistuu niin se taas buustaa intoa. Kun ei onnistu, niin noh...purkaa vitutuksen treeniin.

2. Menen salille ja pyydän jotain toista samaan aikaan salilla olijaa läpsimään itseäni poskille niin kauan että olen raivoa täynnä. Rauta nousee!

Tämä on käynyt mielessä mutten ole kehdannut ketään pyytää, eipä sillä että olisin koskaan joutunut touhoa todistamaankaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom