Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se motivoi kun alkaa pikkuhiljaa näkemään saavutuksia :) Läskiä on lähtenyt ja kaverit on jopa tämän huomannut, ja itekkin sen huomaa, jee :rock: Laihdutusprojekti siis jatkukoon hyvillä mielin!

Omat henkilökohtaiset ennätykset voimapuolella motivoi. Tosin menen salille töistä suoraan vaikkei aina huvittaisikaan. Kyllä se yleensä siellä sitten huvittaa :)

Mua motivoi parhaiten mun luonteen hienoimmat piirteet eli kateus ja narsismi! :D

Katson kateellisena kaikkia itseäni vahvempia tai tiukemmassa kunnossa olevia tyyppejä, ja sitten onkin jo kova vimma treenata että pääsisi samaan.

Narsisimi taas toimii, koska peiliin on hauskempi katsoa jos sieltä tuijottaa takaisin hyvässä kunnossa oleva kaveri ;)

Ennen treeniä ei mitenkään, motivaatio syntyy fiiliksestä puntin jälkeen. Tietenkin havaittava fysiikan muutos parempaan on toinen motivaattori. Kolmanten kommentit, niitä tosin harvemmin kukaan jakelee, enkä nyt odotakaan kenenkään tekevän niin.

Itsen katon American Psychosta jotkut hyvät kohat (sairastako?) ja kuuntelen Chris DeBurghin - Lady In Red =) ja tietenki Markus Rühlin videot ja Arnoldin videot ovat hyviä motivaation lähteitä!!!

^

Mun mielestä riittää että on tuo nick. :thumbs:

Mua motivoi parhaiten mun luonteen hienoimmat piirteet eli kateus ja narsismi! :D

Katson kateellisena kaikkia itseäni vahvempia tai tiukemmassa kunnossa olevia tyyppejä, ja sitten onkin jo kova vimma treenata että pääsisi samaan.

Narsisimi taas toimii, koska peiliin on hauskempi katsoa jos sieltä tuijottaa takaisin hyvässä kunnossa oleva kaveri ;)

Samoja piirteitä meissä! :D Lisäksi mua motivoi: metalli (musiikki), erilaiset bodaus videot, muiden huomatukset tyyliin "jätkäl on toi hauis vähä kasvanu

Se motivoi ehkä kaikkein eniten meikäläistä kun ensinnäkin näkee ihmisiä (nuoria ja vanhojakin) joilla on pahojakin oireita, esim. olkapää paskana, polvi paskana yms.

Sitä vaa motivoi pitämään itsensä työkunnossa mahd pitkään -> kun se on yleensä pääasiassa itsestään kiinni. Jos siinä työkunnon ylläpitämisen yhteydessä sitten ilimestyy lihhaa luitten ympärille nii aina parempi :rock:

Niiin ja tottakai sinätuupissa olevat videot motivoi, varsinkii hannibalin kikkailupumppivideot saa nuoren kynäniskan silimät pyörimään :wtf: , ja sitten tulee se tuttu että "jos tuo pystyy niin perkele pystyn minäkin!"- fiilis joka potkii tehokkaasti salille väsymyksen/vitutuksen iskiessä.

Ei se mitä reenaa, vaan miten :rolleyes:

ps. käyttäkää ihmiset mielikuvitusta reeneissä/vaihtelevaa reeniä nii ei oo yhtä samaa puurtamista vuodesta toiseen :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se ensimmäinen motivaatio tulee, kun katsoo alaspäin. Tuossa mahan, kylkien ja alaselän kohdalla on vielä sen verran löysää, että niistä haluaisi kovasti päästä eroon.

Tän threadin lukeminen (ainakin tällä hetkellä), koska ite meinaan lähtee nyt salille vaikka väsyttääkin, eikä huvittais pätkääkään. Sitten kun treenit on ohi niin sitten on hyvä olo ja tyytyväinen siihen ettei jääny lusmuilemaan, nyt reenaamaan :puntti:

Se motivoi ehkä kaikkein eniten meikäläistä kun ensinnäkin näkee ihmisiä (nuoria ja vanhojakin) joilla on pahojakin oireita, esim. olkapää paskana, polvi paskana yms.
Aloitin treenaamaan pitkälti siksi että nuo vaivat pysyisivät mahdollisimman hyvin kurissa ja pystyisi elämään sitä kuuluisaa normaalia elämää. Treenaaminen itsessään on kivaa, pysyy jossain kuosissa ja kehittyykin hyvällä tuurilla. Nyt treeni ei ole pelkkää treeniä vaan jo elämäntapa. Erityistä motivointia ei siksi tarvita.

utti.jpg

Kun miettii että joskus on mahdollista päästä yo. ^ kuntoon tietty omin geenein ja se, että voi kerrankin saavuttaa jotain elämässään ja olla jossain hyvä. :)

Ja toki, itelle tärkeintä on kyllä saada jotain hyvää musiikkia hiljakseen silmät kiinni vaikka salilla tai sitten paras vaihtoehto, ei enää salainen aseeni ennen reeniä:

:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla on itsestään jo motivaatio korkella ja jne. Mutta kyllä ne MrZhasnin ja muiden tekeleet(motivaatiovideot) on kyllä poikaa ja kai greenen videopätkät! :)

Selkeä tavoite: intti ja polamk! Mutta vaikka nämä tavoitteet katoaisivat, uskon jatkavani harrastusta, koska on vain niin kamalan jännittävää löytää uusia lihaksia kropasta ja saada niitä näkyviin. Myös henkinen jaksaminen on parantunut säännöllisellä liikunnalla. Ja lajivalinta: en ole koskaan ollut mikään ryhmäliikkuja vaan haluan tehdä mitä itse haluan ja omassa tahdissa. Puntilla käyminen on hauskaa :)

Nii tavistasolla,että ei tarvii pakottaa reeneihin. Pitää pidellä itseensä,että malttais pitää tarpeeksi huilia. Reenipäivänä jo aamulla on hyvä fiilis,koska päivällä pääsee repimään. Yleensä heitän pari kofutabua tai jotain battery/ediä ennen lähtöä. Edistyminen antaa fiilistä. Huomaa miten paskassa kunnossa oli ja miten kuopasta on kiva nousta.

Suositut

Back
Ylös Bottom