Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No en ole hirveästi tarvinnut motivoida itseäni treenaamaan, kun on mukava harrastus ja tykkään käydä siellä, mutta jos nyt joku armoton vitutus iskee, niin ajattelen vain, että jos en mene, niin ei pysy perkele kavereiden perässä. :D

Täytyy kattella vähäsen videoita ja kuvia ja kuunnella kunnon rockia. Silloin tulee kova tunne että haluaa salille. :puntti::rock:

(videon musiikki ei ole sitä mitä kuuntelen salilla :D)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
P*llu motivoi.

But srsly, usein tulee kateltua erilaisia bodausvideoita ennen treeniä. Greg Plitt on esim. aika hyvä motivoimaan vaikka välillä ne sen filosofoinnit on jopa vähän koomisia.

Ei ole kyllä motivaation puutetta vielä esiintynyt, salitreeniä kuitenkin 2,5 vuotta takana. Kunnon musat korville niin jaksaa nostella. :puntti: Jostain saa aina progressiota treeniin niin ei pääse kyllääntyminenkään iskemään.

Kunnon salitreeni näkyy myös mielessä ja kehossa positiivisesti. Joskus on myös huonompia päiviä, mutta ne kuuluu lajiin. :)

Ei ole kyllä motivaation puutetta vielä esiintynyt, salitreeniä kuitenkin 2,5 vuotta takana. Kunnon musat korville niin jaksaa nostella. :puntti: Jostain saa aina progressiota treeniin niin ei pääse kyllääntyminenkään iskemään.

Kunnon salitreeni näkyy myös mielessä ja kehossa positiivisesti. Joskus on myös huonompia päiviä, mutta ne kuuluu lajiin. :)

Mä luulen että kaikki jotka lukee/kirjottelee juhannuksena 6 aikaan illalla pakkiksella ei koe kovinkaan suuria motivaatio ongelmia :)

Tätä lukiessa tekee mieli joinia chattiin.. Siellä ne kir.. eiku kovimmat treenaajat on!

Mä luulen, että kaikki jotka lukee/kirjottelee juhannuksena 6 aikaan illalla pakkiksella ei koe kovinkaan suuria motivaatio-ongelmia :)

Juhannus, mikä se on? :rolleyes:

Tätä lukiessa tekee mieli joinia chattiin.. Siellä ne kir.. eiku kovimmat treenaajat on!

IRCistähän ne löytyy juu... :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itehän sain motivaatiota ensin kun aloitin laihduttamisen ja sain kokoajan kuulla ihmisiltä kuinka olen laihtunut joten siitä sain kaiken tarvittavan motivaation laihduttamiseen. Sali harrastus taas lähti siitä kun tossa kesän alun penkkitulos oli noussut 5kg pelkällä nyrkkeily reeneissä käymisellä enkä ollut käynyt kertaakaan salilla joten tajusin kuinka paljon tulokset voi nousta jos teen liikkeitä monta kertaa viikossa. Lisäksi tämä peiliin katsominen ja musiikin kuuntelu ovat erittäin hyviä motivaation nostajia.

Motivoin? Miten niin motivoin?

Mulla on treenisuunnitelma. Sit mä pidän siitä kiinni. Ei siinä mitään motivaation mielipidettä asiasta kysellä.

Heh, jos alan haukkua itseäni niin menetän treenimotivaation kokonaan ja alan masistella. Sitten taas jos ajattelen olevani tätä menoa maailman paras ihminen niin treenimotivaatio >9000. Narsismiiiiii :D

Suositut

Back
Ylös Bottom