Pistetäänpä tähän samaan ketjuun.
Eli oon nyt treenannu semmoset 8 viikkoa intensiivisisesti ja samalla -500 kcalorin dietillä. Ohjelma on 2-jakoinen ja treenaan ma, ke, pe. Lisäksi olen vedellyt aerobista lähes joka päivä matalalalla sykkeellä (<140) n. tunnin. Sarjoja oli neljä suurimmassa osassa liikkeitä ja liikkeitä on 9 per treeni ja sarjat tuli lähes aina tehtyä loppuun asti. Proteiinia olen syönyt sen reilut 2g per painokilo.
Ylikuntoa aloin epäillä, kun tulokset oli junnannu paikallaan sellaset kolmisen viikkoa ja treenin jälkeen oli yleensä aina ihan kuollut ja uupunut olo. Ei jaksanut venytellä, tehä kouluhommia ja vaan vitutti se väsymys. Eilen huomasin kävellessäni kouluun että pulssi on aivan helvetin korkea vaikka kävelynopeus ei ollut mikään päätähuimaava. Eilen tässä oli vähän lämpöä (37,4) ja nyt sitte alilämpöä (36,5). Ennen treeniä olen ottanut 300mg kofeiinia, 5g tauriinia, 5g glutamiinia ja 5 leusiinia. Palkkariksi olen ottanut 30g heraa, 30g maltoo, 10g glutaa ja 10g kreatiinia. Eli oisko tämä sitten ylikuntoa ja jos on niin miten tätä kannattais hoitaa?