mikä tässä on vikana kun en laihdu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei tarvetta laihduttaa. Kaikissa ihmisissä on pieniä epätäydellisyyksiä. Sun kuvista niitä saa hakea suurennuslasilla, eikä silti löydy. Niissä joissa ei ole mitään "vikaa", viat on joko photoshopattu pois tai asian eteen on tehty vuosikausia aktiivista työtä. Suosittelen jatkamaan liikuntaa ja syömään terveellisesti.

nokun mä vihaan tota vatsaa. en oo ikinä tykänny siitä ja nyt vielä vähemmän ku tajuan etten saa sitä pois vaikka kuinka yritän.

Eli ihan on päästä kiinni sinun onnellisuus nyt, ja sitä ei muuteta vatsaa tuijottamalla. Sä olet kahdeksantoista, sun vatsasi kokee yhtä sun toista vielä matkan varrella. Se voi kiristyä, kasvaa, näivettyä, venyä lasta odottaessa ja rupsahtaa, kursiutua tai olla kursiutumatta, mutta siinä se tulee aina olemaan ja sun on elettävä sen kanssa. Tällä hetkellä siinä ei ole mitään vikaa. Sulla on pienenpieni vyötärö, keissi kuultaa paidan läpi niin että poijjaat vaan pakkiksella läähii monitorin takana.

Jutellaan uudestaan 13 vuoden päästä kun sullakin on tällanen, katotaan sitten miten tyhmää oli 18-vuotiaana kärsiä itseaiheutetusta pahasta olosta jonkun varjostuksen takia... :D

inhorealismirössi_180314_muokattu.webp

Siinä on mun pötsi. Todellisuudessa se on oikein kiva maha, eikä näytä vasitenkaan noin "pahalta", mutta kaikenlaista kamalaa siitäkin saa irti jos oikein yrittää. Pitkälti samanlainen ku naama täällä sen yläpuolellakin. Siinä se on roikkunu messissä kaikki nää vuodet, nähnyt nuukat ajat ja yltäkylläisen elämän, mutta koskaan ei oo estäny mua olemasta onnellinen tai tekemästä mitä olen elämällä halunnut tehdä.

Mene siis, elä, nauti, ole! Rakasta vatsaasi ja muitakin osia. Pää on ainoa asia, joka estää sua olemasta onnellinen nyt.

en kyllä mielellään mitään paljastavia kuvia haluis jakaa :D ties vaikka päätyis jonkun kiimasen papan käsiin.

Tuo oli täysin kieli poskessa heitetty, mutta itse asiassa nyt olisi ihan oikeasti mielenkiintoista nähdä onko tuo oikeasti niin kamalan näköinen. Veikkaan että kuvat yllättävät pakkislaiset positiivisesti jälleen kerran.

Tuota huhtikuun kuvaa nyt on ainakin aivan turha surkutella jos kerran nyt olet jo siitäkin edistynyt pari kiloa.

Treenaat siis pääasiassa ulkonäön vuoksi. Ihmepillereitä joilla voit vaikuttaa ulkonäköösi.. Kyllähän onnellisen näköinen ihminen on paremman näköinen kuin murjottaja. Jos siis osaat arvostaa omaa ulkonäköäsi ja sitä kautta ulkonäkökeskeistä itseäsi, sinä TODELLA muutut paremman näköiseksi. Stressi ja itsensä huonona pitäminen taas rumentavat sinua. Stressi lisää kortisolia ja sitä kautta lihot. Jos sinulla on hyvä olla se näkyy naamassa ja vanhempana naamasi on muokkautunut hymyjen mukaan eikä mutrujen.Tämä siis ihan fyysistä ja tietysti henkiset vaikutukset päälle.

Toinen visuaalinen ihmepilleri mitä voisi tarjota on rusketus. Ei ole sattuma, että kehoa muokanneet ihmiset vetävät latinovärit iholle kun menevät lavalle. Ja kesällä on mahdollista saada ihan luonnollinen rusketus auringossa ja samalla auringosta saa D-vitamiinia. Rusketus hoikentaa sinua sen 5 kiloa, jolloin saat aikalisää painonpudotuksesta ja voit nauttia kesästä.

Tuota huhtikuun kuvaa nyt on ainakin aivan turha surkutella jos kerran nyt olet jo siitäkin edistynyt pari kiloa.

Treenaat siis pääasiassa ulkonäön vuoksi. Ihmepillereitä joilla voit vaikuttaa ulkonäköösi.. Kyllähän onnellisen näköinen ihminen on paremman näköinen kuin murjottaja. Jos siis osaat arvostaa omaa ulkonäköäsi ja sitä kautta ulkonäkökeskeistä itseäsi, sinä TODELLA muutut paremman näköiseksi. Stressi ja itsensä huonona pitäminen taas rumentavat sinua. Stressi lisää kortisolia ja sitä kautta lihot. Jos sinulla on hyvä olla se näkyy naamassa ja vanhempana naamasi on muokkautunut hymyjen mukaan eikä mutrujen.Tämä siis ihan fyysistä ja tietysti henkiset vaikutukset päälle.

Toinen visuaalinen ihmepilleri mitä voisi tarjota on rusketus. Ei ole sattuma, että kehoa muokanneet ihmiset vetävät latinovärit iholle kun menevät lavalle. Ja kesällä on mahdollista saada ihan luonnollinen rusketus auringossa ja samalla auringosta saa D-vitamiinia. Rusketus hoikentaa sinua sen 5 kiloa, jolloin saat aikalisää painonpudotuksesta ja voit nauttia kesästä.

Toi huhtikuun kuva oli satunnainen kuva netistä, ei ollut mun kroppa. Otin vain havainnollistaakseni ihmisille millaisesta roikkomahasta kärsin vaikka olenkin pienemmässä kunnossa.

joo oon huomannut itsekin rusketuksen hoikistavan vaikutuksen, mutta valitettavasti oon niitä ihmisiä jotka palaa helpommin kuin ruskettuu. Luvassa olis ens viikolle kuitenki ulkomaan matka joten aikaa vielä hommata se kaunis väri :D

Siinä vatsassa nyt vaan kuuluu olla kumpu, ihan sama mikä rasvaprosentti on. Kun siellä on "ilmaa" niin siinä on kumpu. Vatsaan vedetään niin helvetisti sisään nykyään tai sitten photoshopataan. Miksei sen perkeleen kummun nyt voi vaan antaa olla siinä, kun kaikilla se kuitenkin on ja esille painettavissa. Ja omasta perspektiivistä maha näyttää aina isommalta mitä oikeasti on ja tuntuu että rasva kerääntyy siihen, koska istuessa se nyt sattumoisin on siinä hollilla.

En yritä sua tässä mitenkää miellyttää, mutta ku avasin nuo kuvat, niin ajattelin et ei helvetti mikä vartalo ja meinasi puna nousta poskille. Ei joka päivä tule tuollaista vastaan, josta voi johtua tarpeesi muokata vartaloa. Pidä itseäsi sen sijaan harvinaisempana aarteena.

Salli Merivalas tädin vielä diippailla pikkasen, kun meinasi äsken käydä hassusti. Läksin puolisen tuntia tänne kirjoittamisen jälkeen autoilemaan salia kohti. Noin 500m ennen määränpäätä näin elämäni ensimmäisen kolarin, kun edessäni ajanut nuorimies kolkkasi risteyksessä autollaan moottoripyöräilijää. Kaikki jäi henkiin ja tilanteesta selvittiin suht pienin vaurioin, mutta kun salilla adrenaliinipärinöissäni hakkasin jalkapäivän PR:t kaikkiin liikkeisiin, mietin sinua ja sitä miten lyhyt elämä voi olla jos sattuu köplästi käymään. Mene lomalle, pidä kivaa ja muista käyttää aurinkorasvaa. Minä haen pari suklaakaurakeksiä ja käperryn kylpyammeeseen rakkaan pötsini kanssa.

Easy mode my ass. Ei kykene jokanen vetämään kovaa aamutreeniä tyhjällä vatsalla kun viimesestä ateriasta on 20 h ;)

Toi pätkäpaasto on siitä hyvä, että se takaa painon pudotuksen. Itse olen yleinsä päivän syömättä kerrallaan, jos paino on noussut. Tästä muodostuu yleinsä noin 35 tunnin paasto. Siihen kun vielä lisää sen, että en mässäile kuin idiootti, paaston jälkeisellä aterialla niin viikottaiset kalori määrät tippuvat kerta rysäyksellä sen 4000 kaloria.

Lapin lisä? :offtopic: En puhu turkua.

Ihan normaali toi 4h syömisikkuna joka sijoitettaan post workouttiin. Voihan syömisikkunan pidemmäksikin venyttää (5-8 h tai jopa pidemmäksi), mutta ainakin oma kokemus että mitä lyhyempi ikkuna sen parempi rasvan polton kannalta. Toisaalta 10h syömisikkunat yms. nostaa aina kysymyksen siitä miten homma eroaa "normaalista" syömisestä.
Enpä ole kovin usein kuullut mistään 20/4 dietistä, eiköhän if diettikin ole 16/8.

Eikö kukaan ole kokeillut teuvo lomanin seiskassa mainitsemaa diettiä, elikkäs viikko juodaan pelkkää teetä ja nussitaan omaa poikaystävää virossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tämän ketjun lukeminen oli terveellistä, kiitos aloittajalle :)

Omaa kehoa pitäisi pyrkiä katsomaan kuin ystävän kehoa, arvostaen eikä aina niin ankarasti. Myös itselleen pitäisi osata olla armollinen. Minä paraskin sanomaan, kun yleensä en pidä peilikuvastani, mutta sanoin silti :)

Miksi tungette noita pätkäpaastoja ihmiselle, joka haluaa säilyttää lihakset ja normaalin ateriarytmin kanssa ei ole mitään ongelmia?

Miksi tungette noita pätkäpaastoja ihmiselle, joka haluaa säilyttää lihakset ja normaalin ateriarytmin kanssa ei ole mitään ongelmia?

1. Ei ole kadonnut multa lihaksia pätkäpaastojen aikana eikä katoa muiltakaan.
2. Pätkäpaasto on todella tehokas kun pitää saada muutosta aikaiseksi.

Kyllä taas parkua siitä että ns. normaalikokoinen tyttö ei saisi laihduttaa? Jos nyt vittu ei ole tyytyväinen omaan kroppaansa niin sitten sille on tehtävä jotain, tässä tapauksessa laihduttaa. Sekin onnistuu varmasti kun asiaan kunnolla paneutuu eikä mene vähän sinneppäin.

Onhan se tietysti ikävää omalle itsetunnolle kun joku paremmassa kunnossa oleva haluaa vielä parempaan kuntoon.. en sitten tiiä.

Mullakin on tän ketjun perusteella aika sairas ja vääristynyt omakuva, mutta en taida olla ainoa.

Enpä ole kovin usein kuullut mistään 20/4 dietistä, eiköhän if diettikin ole 16/8.

IF perustuu joustavuuteen; voi tehdä juuri niin pitkän syömisikkunan kun itselle sopii. 16/8 on yleisin, 4/20 tulee perässä. Variaatioita löytyy 23½ ja 14 tunnin paastotun ajan välillä, tai niin että paastopäiviä syklittelee (tyyliin kerran viikossa 24 h paasto, muulloin 16/8). Mikään näistä ei kuitenkaan ole väärin.

IF pohjimmainen idea on kuitenkin se, että rasvaa poltetaan paastotulla ajalla. Tämän vuoksi itse paastotusta ajasta tulisi tehdä niin pitkä kun itsekuri sallii. Mikäli vielä herää mielipiteitä tai kysymyksiä, voidaan jatkaa tästä IF-threadissa, ettei mee tää thread ihan off-topiciks :piis:

En ole pätkäpaastoa kenellekään tunkemassa, mutta etujahan tuossa on. Ideana tosiaan jo yllä mainittu, eli keho saa enemmän aikaa polttaa rasvaa. Oma syy pätkäpaastoiluun ei kuitenkaan ole tämä, vaan että ruokahalu pysyy paljon paremmin hallussa kun saa syödä pari isoa ateriaa päivässä. Tämä ei yksinkertaisesti onnistuis mun kaloreilla mikäli söisin kolmen tunnin välein.

Toisekseen pätkäpaastolla ei menetä yhtään sen enempää lihaa kuin "normaalilla" ruokarytmillä. Itehän oon lisänny lihasmassaa viimesen 2-3 kuukauden IF aikana.

Jos nyt vittu ei ole tyytyväinen omaan kroppaansa niin sitten sille on tehtävä jotain, tässä tapauksessa laihduttaa. Sekin onnistuu varmasti kun asiaan kunnolla paneutuu eikä mene vähän sinneppäin

Tämä on kyllä totta. Muutenkin AP näyttäisi kyllä tiedostavan että on ongelmakohtaansa lukuun ottamatta hyvässä kuosissa.

Osaan ite samaistua tohon tilanteeseen, koska nyt dieetin loppuvaiheessa ainoa paikka jossa mulla on rasvaa jäljellä on sama alue. :)

Kyllä taas parkua siitä että ns. normaalikokoinen tyttö ei saisi laihduttaa? Jos nyt vittu ei ole tyytyväinen omaan kroppaansa niin sitten sille on tehtävä jotain, tässä tapauksessa laihduttaa. Sekin onnistuu varmasti kun asiaan kunnolla paneutuu eikä mene vähän sinneppäin.

Onhan se tietysti ikävää omalle itsetunnolle kun joku paremmassa kunnossa oleva haluaa vielä parempaan kuntoon.. en sitten tiiä.

Mullakin on tän ketjun perusteella aika sairas ja vääristynyt omakuva, mutta en taida olla ainoa.
No voi hellanduudelis nyt taas. Ei tässä oo kysymys mistään fat acceptancesta, eikä ole kielletty treenaamasta tai laihtumasta. Ja kyllä, sullakin saattaa olla sairas ja vääristynyt omakuva jos vihaat omaa kroppaasi, tunnet sen takia alemmuutta ja ahdistusta, koet että sun kroppa vaikuttaa negatiivisesti sun mielenterveyteen ja koet että sä et enää voi elää sun kropassa ton kokosena. Jos toi osuu suhun, niin joo, samat kommentit sulle kun tähän ketjuunkin. Jos ei osu, miten hitossa sä ylipäätään samaistut siihen tilanteeseen?

Jos ei oo tyytyväinen omaan kroppaansa, niin sitten treenaa ja laihduttaa. Jos treenaa ja laihduttaa jo koko ajan ja silti kokee huomattavan syvää ahdistusta asiasta, niin sit varmaan tulee saamaan sellasia neuvoja että koeta päästä siitä ahdistuksesta eroon, ja jatkaa sitä treenaamista ja laihduttamista. Tietty laihduttamisen kanssa johonkin järjen rajaan asti.

Ja se miksi huomattavan moni nainen tähän kommentoi johtuu varmasti siitä, että meistä moni on ollu 17-18 ja stressannu aivan järjettömästi jostain valtaisasta viasta, jota kukaan muu ei ees huomaa. Se järjetön stressi erittäin harvoin on hyödyksi yhtään minkään asian muuttamisessa, mutta jostain syystä suhteellisuudentaju oman ulkonäön suhteen pikkusen hämärtyy joskus. Mullekin ois ollu sen ikäsenä ihan hyödyllistä, jos joku ois läimäyttäny takaraivoon ja käskeny lopettaan sen vouhottamisen.

Tämä on kyllä totta. Muutenkin AP näyttäisi kyllä tiedostavan että on ongelmakohtaansa lukuun ottamatta hyvässä kuosissa.
Jos näin on, niin erittäin hyvä homma. Se taas tarkoittaa että ymmärsin Ap:n viestit väärin, jolloin pahoittelen kommenttejani.

nyt oon siinä pisteessä, että menetän mielenterveyteni. mulla on paha olla, oon ollut henkisesti niin täysillä tässä ja motivoitunut että tuntuu pahalta kun en oo onnistunut. tunnen itteni luuseriksi, vihaan itseäni, tuntuu siltä et mun on pakko jotenki rangaista itseäni. en ymmärrä mitä mä kertakaikkiaan oon tehnyt väärin. syönkö liian vähän vai syönkö liian paljon. oon pikkuhiljaa päätymässä siihen, että lopetan syömisen. haluaisin laihduttaa terveellisesti, mutta oon menettänyt toivoni, ja nään tällä hetkellä raa-an nälkäkuurin ainoana mitä en oo tähä mennessä kokeillut. pelkään kuitenkin menettäväni lihakseni, mitä en missään nimessä haluasisi. en kuitenkaan pysty elämään tän kokoisena, tunnen ahdistusta ja alemmuutta jatkuvasti ja se vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteeni. kävin kilpirauhastesteissäkin, mutta arvot oli normaalit.

no nälkä on jatkuvasti, pyörryttää, kylmä, väsyttää.
Nyt jo pyörryttää, palelee ja väsyttää, mutta suunnitelmissa on raaka nälkäkuuri ja syömisen lopettaminen. Ja sitten ihmetellään miksi ei kannusteta jatkamaan vaan parempien tulosten perässä laihduttamista?

Jos haluaa sixpäkin/pyykkilautavatsan niin kyllähän tuossa näyttää ylimääräistä vatsan kohdalla olevan. Jos taas vertaa normaaliin naisvartaloon niin ei kiloja tarvitse enää pudottaa.

Jos joku omaan vartaloonsa tyytymätön miespuolinen samoilla vatsarasvoilla kyselisi laihdutusvinkkejä niin kukaan ei puhuisi mistään vääristyneestä minäkuvasta.

Jos joku omaan vartaloonsa tyytymätön miespuolinen samoilla vatsarasvoilla kyselisi laihdutusvinkkejä niin kukaan ei puhuisi mistään vääristyneestä minäkuvasta.
Jos joku samoilla vatsarasvoilla oleva miespuolinen ihminen kertois vihaavansa itseään, haluais rangaista itseään siitä vatsarasvasta eikä pysty enää elämään itsensä kanssa, niin joo, lupaan olla se kukkahattutäti joka tulee puhumaan minäkuvasta. Jos vaikka ystävällisesti linkkaat sellasen ketjun, niin lupaan mennä sinne jeesustelemaan.

Otetaas vielä kerran: se on ihan ok haluta se sixpack. Jos sellasen haluaa, niin sillon on hommauduttava siitä vatsarasvasta eroon. Sen hommautumisen aikana ei hyödy yhtään mitenkään mistään alemmuudentunteesta tai itseinhosta.

Totta. Toisaalta miehen ihannekeho on rasvaton - naisen ei.

E: ya-ya, heitit vahingossa merivalaan tohon quoteen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom