mikä tässä on vikana kun en laihdu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä, onko taas käynyt jotakuinkin niin, että Mr. Cheetah pyytää kaikkia mahdollisia todisteita ja linkkejä jonkun sanomille asioille, erityisesti itsestäänselvyyksille, ja sitten kun saa niitä, toteaa ettei jaksa vittu lukea niitä :wtf:

Ei tämä tästä! :D

Mitä, onko taas käynyt jotakuinkin niin, että Mr. Cheetah pyytää kaikkia mahdollisia todisteita ja linkkejä jonkun sanomille asioille, erityisesti itsestäänselvyyksille, ja sitten kun saa niitä, toteaa ettei jaksa vittu lukea niitä :wtf:

Ei tämä tästä! :D

Mistä lähtien näin monimutkainen asia on itsestäänselvyys? Enkä ole muistaakseni kummempia todisteita pyytänyt... Tietäisin jo etukäteen etten niitä jaksaisi lukea :D

oli tai ei, mutta oon kiinnittänyt huomiota että useimmilla ihmisillä on tällanen maha:

https://lh4.googleusercontent.com/-hJKaCxEeOEs/TXddO65tgqI/AAAAAAAAABc/oWJVj-r1j6c/s640/MASU.jpg

joillakin tytöillä saattaa sivustakatsottuna pömpöttää jopa, mutta sitte edestä katsottuna se on kumminki tasainen

Usko tai älä, mullakin on oikeassa valaistuksessa tollanen, jos vedän pakin sisään. Kuten sanoin, tollanen muihin vertailu on ihan järjetöntä. Joo, siitä on hyötyä jos se saa sut terveellä tavalla kateelliseksi ja tekemään töitä sen eteen, että säkin saavutat joskus jotain mitä kovasti haluat, mutta jos se menee itq-vonq -linjalle, niin sitten on aika tehdä jotain toisin. Murehtimalla et saa mitään muuta kuin pahan mielen.

Vatsalihastreeniä todellakin kannattaa alkaa tekemään, mutta (käsiteltyihin) kuviin ei todallakaan kannata alkaa vertaamaan itseään. Yksi mikä myös mahan ulkonäköön vaikuttaa on ihan ryhti ja paketin kasassa pitäminen. Esimerkkinä nyt mun kahen raskauden raiskaama mahani huonolla ryhdillä lihakset löysänä ja ryhdissä korsetti tiukkana.
20140529_121241-1.webp20140529_121212-1.webp

nyt oon siinä pisteessä, että menetän mielenterveyteni. mulla on paha olla, oon ollut henkisesti niin täysillä tässä ja motivoitunut että tuntuu pahalta kun en oo onnistunut. tunnen itteni luuseriksi, vihaan itseäni, tuntuu siltä et mun on pakko jotenki rangaista itseäni.

18v tyttö, tuossa kunnossa (vuoden treenillä!), on parisuhdetta ja ties mitä ja kehtaa valittaa. Vittu life is hard, deal with it. Toisilla on asiat oikeasti helvetin paljon huonommin.

En ole asiantuntija, mutta minusta näyttäisi siltä että myös nuo syvät vatsalihakset vaatisivat treeniä normaalin vatsalihastreenin lisäksi. Itselläni samanlainen "roikkuva" vatsa, tosin mulla on noin 5 kertaa suurempi,joten tiedän tunteesi. Jostain syystä ei vaan nuo vatsalihas liikkeet innosta.

No se on itsestään selvyys, että joka foorumilla on apinoita niiku tää monkey (heh). Jos pelle ei perustele väitteitään nii jättäkää se omaan arvoon...

Tosi hyvä kunto treadin tekiällä on, ja varmaan auttais asiaan kun treenataan syviä vatsalihaksia ja ryhtiä. Toi jalkojen nosto on kyllä hyvä liike.
Ittekki oppinu sen, että hiljaa hyvää tulee eikä kannata stressata tuloksista ja kehityksestä. Heivasin treenivihkon helvettiin just sen takia ku seuras joka päivä kehitystä ja kun tulokset ei noussu niiku olis halunnu, turhautuu ja hommasta ei nauti enää.

Tsemppiä treeneihin!!

Eiköhän järkevällä painonpudotuksella tuon alavatsan saa paremmin kuntoon kuin että lisäilee treeniin jotain vatsaliikkeitä. Kyykky ja mave antaa varmasti tarpeeksi hittiä vatsoille, kun tosissaan tekee eikä lopeta heti kun vähän irvistyttää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi veljet, olipa hyvä threadi. Merivalas tuntui onneksi lopulta saavan jonkinlaista apua, elikkä niitä vatsoja treenaamaan. Toivottavasti tulee tuloksia, jos ei niin sitten takas tänne apua kyselemään.

Toinen apua kaipaava taitaa olla tämä apinamies. Tässä vinkki:

47t2114508.jpg

Ja sitten aikuismaista keskustelua opettelemaan. :)

Meitsillä on tuohon alavatsaan auttanut melkoisesti se että olen vuoden verran käynyt cxworks nimisessä jumpassa kerran-pari viikkoon. Ton hienous on siinä että siellä taotaan nimenomaan alavatsaa ja syviä vatsalihaksia sen puoli tuntia kerrallaan. Eli jalkojennostoja, lankkua ja voimapyörää suosittelen Merivalaalle minäkin.

Ihan parhaaseen tulokseen täytyy vähän ehkä rasvojakin tiputella. Se voi olla ajankohtaista jos ei muutaman vuoden treeni vielä tasoittele. Kuten tunnettua, rasva lähtee viimeiseksi samasta paikasta johon tulee ensimmäiseksi.

Enpä nyt ketjun aloittajana olisi kovin huolissaan vatsanseudun "ongelmasta", kuvista päätellen ei ole ainakaan kovin pahasti ns. tilanne päällä :) Turha stressi vaan veke asian suhteen ja nauti treeneistä.

Mutta kun en jaksa parempaakaan ketjua etsiä, niin lainaan tätä ketjua. Sattui nimittäin eilen silmään hemmetin mielenkiintoista tarinaa toiselta foorumilta sivuten tietyllä tavalla tämänkin ketjun aihetta. Jotkut meistä kun on oikeasti hard gainereita, vai pitäiskö sanoa hard loosereita, eli vaikka paino muuten normaalirajoissa onkin, tahtoo laardi tehdä pysyvää pesää tietyille ongelma-alueille kuten nyt tässäkin ketjussa mainitulle vatsanseudulle. Mitään mullistavaa tämän linkin takaa ei löydy, mutta jos jaksatte kahlata tienne läpi bad engilshin, purette hammasta aivan katastrofaalisen kiteyttämisen taidon puutteen edessä ja ette välitä puuttuvista kappalejaoista, niin voin suositella tutustumista tähän: For the ectomorphs

Linkin takaa löytyy yksittäisen tyypin hyvin perusteltu ja osittain myös tutkimuksiin perustuva mielipide siitä, miksi tietyillä geeneillä siunattu yksilö joutuu tekemään aivan helvetinmoisen työn jos meinaa tiristää viimeisetkin makkarat vyötäröltään pois. Ja mun omakohtaiset kokemukset tukee tämän kaverin tekstiä ainakin suurimmaksi osaksi, mutta moni on varmaan eri mieltä tyyliin "luuhimmeli lopettaa sen valittamisen ja opettelee treenaamaan kuin miehet!"...

For the ectomorphs

Linkin takaa löytyy yksittäisen tyypin hyvin perusteltu ja osittain myös tutkimuksiin perustuva mielipide siitä, miksi tietyillä geeneillä siunattu yksilö joutuu tekemään aivan helvetinmoisen työn jos meinaa tiristää viimeisetkin makkarat vyötäröltään pois.

Hauskaa, että toit nuo somatotyypit esiin. Vaikka kyseessä varsin epätieteellinen, ja osittain vanhentunutkin jaottelu, itsekin olen taipuvainen uskomaan siihen, että sillä on merkitystä. Mutta, tai juuri siksi; pituutta ei ole 'riittävästi' ektomorfiksi, ja sekin, että lihasta kuitenkin selvästi ja helposti on kertynyt varsinkin jalkoihin, viittaa taas siihen, että kyseessä on enemmänkin endomorfi tai mesomorfi.

Ja muutenkin, eikö tämä nyt ole käytännössä taputeltu, kun tiivistää keskustelun oheisiin kommentteihin, eli sitä alavatsatreeniä kun ei kaiketi ole edes tehtynä.

en oo tehnyt kauheesti vatsalihaksia kun mulle on kerrottu että vapaat painot kehittää niitä muutenkin?

Itselläni samanlainen "roikkuva" vatsa, tosin mulla on noin 5 kertaa suurempi,joten tiedän tunteesi. Jostain syystä ei vaan nuo vatsalihas liikkeet innosta.

Vs:

Poistin ruokavaliostani alavatsan turvotusta aiheuttaneet jutut. Aloin salilla tekemään säännöllisesti jalannnostoja muun vatsatreenin oheen.

Aka captain's chair? Toi on aivan kuningasliike vatsalle, eikä rasita selkää (kuten osa vatsaliikkeistä) :worship:

Varmasti toimiikin, ottaa meinaan niin hyvin vatsaan ettei mitään rajaa! On ollut mun lempiliike vatsoille siitä lähtien kun pari kuukautta sitten tohon törmäsin.

Aika pitkään saa mavettaa ja kyykätä että saa sikspäkin :) Samalla tavalla ne vatsalihaksetkin tarttee suoraa osumaa kuin muutkin lihaksetkin jos niihin halutaan muotoa ja kokoa. Toki mavet ja kyykyt osaltaan vahvistaa monipuolisesti keskivartaloa.

Juu, kyllä niitä vatsalihaksia kantsii treenata ihan niinkuin muitakin lihasryhmiä :) Ei sitten mitään övereitä aka joka päivä vaan pari kertaa viikossa, vaikka toisessa treenissä lisäpainoilla ja toisessa ilman, liikkeitä vaihdellen.

Tässä on vastaus sun ongelmaan. Sun ongelma ei oo rasva vaan puuttuvat vatsalihakset (ala)vatsassa. Syö hieman enemmän kuin nyt, 200-300 kcal riittää ja lisää kunnon vatsalihastreenit osaksi ohjelmaasi.

Vatsalihastreeniä todellakin kannattaa alkaa tekemään, mutta (käsiteltyihin) kuviin ei todallakaan kannata alkaa vertaamaan itseään. Yksi mikä myös mahan ulkonäköön vaikuttaa on ihan ryhti ja paketin kasassa pitäminen.

Meitsillä on tuohon alavatsaan auttanut melkoisesti se että olen vuoden verran käynyt cxworks nimisessä jumpassa kerran-pari viikkoon. Ton hienous on siinä että siellä taotaan nimenomaan alavatsaa ja syviä vatsalihaksia sen puoli tuntia kerrallaan. Eli jalkojennostoja, lankkua ja voimapyörää suosittelen Merivalaalle minäkin.

Ihan parhaaseen tulokseen täytyy vähän ehkä rasvojakin tiputella. Se voi olla ajankohtaista jos ei muutaman vuoden treeni vielä tasoittele. Kuten tunnettua, rasva lähtee viimeiseksi samasta paikasta johon tulee ensimmäiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom