mikä tässä on vikana kun en laihdu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nuo kuvat nähtyäni reaktioni oli "jaa trolli", mutta sit muistin kuinka vääristyny nuoren naisen minäkuva voikaan olla. Tuohon ei mitään dieettejä tarvi. Jatkat vain elämääsi ja nautit siitä mitä oot saanut aikaseksi, tuosta kropasta voi olla ylpeä.

Tämän jälkeen poistu pakkikselta ennen kuin sut huijataan jääkaapilla.jpg -ketjuun :D

Kun näin kuvat, olen sitä mieltä ettei tässä ole tarvettaa mihinkään diettaamisiin. Jos et ole tyytyväinen näihin tuloksiin, kannattaisi ehkä etsiä ratkaisuja treenin intensiteetistä. Viimeiset tulokset tulevat hitaasti ja intensiivistä treeniä pitää vetää aika pitkään, että ne huomaa itsekin.

Lihakset tulevat paremmin näkyviin, kun vedät perinteisen puntin vierelle kiertoharjoittelua tai perinteistä kuntopiiriä kovalla intensiteetillä. Yksikin sellainen treeni viikossa ja huomaat eron ja muutamasa kuukaudessa.

toivon että tää 64kg olis laskussa, muttaku mun paino pomppii kiloa paria molempiin suuntiin jatkuvasti niin ei osaa sanoa mikä tässä nyt mättää.
Puhutko nyt esimerkiksi aamupainosta samoissa vaatteissa samalla vaa'alla, vai punnailetko itteäs vähän millon sattuu? Parin kilon sisällä paino voi heitellä päivän mittaan kellä vaan, ja naisilla tietty kuukaudenkin mittaan. Lisäksi en välttämättä laskis pois sitäkään että oot noin nuori, jollon painoa voi tulla ihan sen takia, että hommaa itselleen lantion ja boobsit. Joillain ne vaan tulee myöhemmin.

Ja oikeasti, jos sulle laihduttaminen aiheuttaa noin paljon pahaa oloa, ahdistusta ja alemmuutta, niin pidä vähän lomaa siitä. Näytät jo tosi hyvältä. Palaile asiaan vaikka syksymmällä, paino on oikeasti aivan hiton turha asia rassata pääkoppaansa, jos ei oikeasti ole olemassa mitään ongelmaa.

Jos mikää muu ei toimi, niin kannattaa kokeilla noita easy mode diettejä kuten intermittent fasting tai vhh.

Easy mode my ass. Ei kykene jokanen vetämään kovaa aamutreeniä tyhjällä vatsalla kun viimesestä ateriasta on 20 h ;)

20h? Onkos tämä nyt sitä lapin lisää sitten?

Lapin lisä? :offtopic: En puhu turkua.

Ihan normaali toi 4h syömisikkuna joka sijoitettaan post workouttiin. Voihan syömisikkunan pidemmäksikin venyttää (5-8 h tai jopa pidemmäksi), mutta ainakin oma kokemus että mitä lyhyempi ikkuna sen parempi rasvan polton kannalta. Toisaalta 10h syömisikkunat yms. nostaa aina kysymyksen siitä miten homma eroaa "normaalista" syömisestä.

nickki on ainakin väärä, delfiini tuo on. hyvältä näyttää omaan silmään kyllä.

multa et saa vinkkejä kyllä mutta en usko että tässä tarvitaan ekselejä sen enempää. stressi kyllä tuhoaa kaiken tekemisen tehokkaasti joillakin...

en jaksais alkaa säätää :D miksei toi ajjaaan linkki näy? vai oonko kopioinu sen jotenki väärin sitte

- - - Updated - - -

20140526 200843 - Aijaa.com

20140526 201207 - Aijaa.com

siinä kuvaa jos auttaa jotenkin hahmottamaan mun kokoa :D

Mistä olet saanut päähäsi laihduttaa? Tuo sinun nykykunto on minusta loistava. Älä ala miksikään tyhmäksi fitnessnaudaksi, vaan pidä toi nykykunto ja nauti elämästä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No on ihmisillä ongelmat! :D

Ihmettelin AP:n mittoja eilen ja mietin että mikähän juttu tässä on, kun oma muija jos olisi vastaavissa mitoissa niin olisi aina joulu ja juhannus.

Jos oli trolli niin ihan hyvä oli. :) Ja jos ei ollut niin, netistä fittneskisaajien lavapose-kuvat eivät sitten ihan edusta sitä, miltä samat mimmit näyttää "normaalisti".

Mistä olet saanut päähäsi laihduttaa? Tuo sinun nykykunto on minusta loistava. Älä ala miksikään tyhmäksi fitnessnaudaksi, vaan pidä toi nykykunto ja nauti elämästä. :)

vaikka mulla kuultaakin hitusen ylävatsan ylimmät lihakset, niin tuntuu että kaikki rasva kertyy tohon alavatsaan niin että se "roikkuu". tai alavatsan jälkeen se rasva loppuu kun seinään jonka jälkeen siinä on kuoppa. näyttää tosi pahalta, ihanku jonkun vanhan tantan raskausmaha. ja voin sanoa että ilman vaatteita näytän varmaan 10kg lihavemmalta.

- - - Updated - - -

http://i91.photobucket.com/albums/k285/say_yes_to_frogs/April_bikini-1.png

tohon tyyliin. tiedän etten oo ton kokonen mutta toi kuva varmaan havainnollistaa mitä meinaan sillä kuopalla. mulla se tosiaan on kylläkin vaan kuoppa eikä se nyt tolleen roiku, mutta kun valo heijjastaa siihen kuoppaan sellasen varjon niin se näyttää niinku se roikkuis. mun "kuoppa" on kyllä pidempi ja yltää tonne lantion sivuille asti

Musta tuntuu, että ainoa tapa saada meidät ymmärtämään tuo ongelma on postata tänne parit bikinikuvat. Mielellään muutama eri kulmista ja vähän kauempaakin, jotta nähdään tarkasti ongelma-alue suhteessa kokonaisuuteen.

vaikka mulla kuultaakin hitusen ylävatsan ylimmät lihakset, niin tuntuu että kaikki rasva kertyy tohon alavatsaan niin että se "roikkuu". tai alavatsan jälkeen se rasva loppuu kun seinään jonka jälkeen siinä on kuoppa. näyttää tosi pahalta, ihanku jonkun vanhan tantan raskausmaha. ja voin sanoa että ilman vaatteita näytän varmaan 10kg lihavemmalta.

Juu sulla on sama kun itellä. Ei tohon alavatsaan kyllä taida olla muuta vaihtoehtoa kun dieetti. Tosi usein se rasva lähtee sieltä viimesenä veke. Itselläkin.

Musta tuntuu, että ainoa tapa saada meidät ymmärtämään tuo ongelma on postata tänne parit bikinikuvat. Mielellään muutama eri kulmista ja vähän kauempaakin, jotta nähdään tarkasti ongelma-alue suhteessa kokonaisuuteen.

Tai vaihtoehtoisesti voit myös tuoda omat kuvasi pakkiksen runkkareiden tarkasteltavaksi. Choice is yours.

tai alavatsan jälkeen se rasva loppuu kun seinään jonka jälkeen siinä on kuoppa. näyttää tosi pahalta, ihanku jonkun vanhan tantan raskausmaha. ja voin sanoa että ilman vaatteita näytän varmaan 10kg lihavemmalta.
Varmuudella se valon aiheuttama heijastus ei saa sua näyttämään sen paremmin vanhalta tantalta, raskausmahaiselta eikä kymmentä kiloa lihavammalta. Oikeasti. Voin kertoa että sua kaduttaa myöhemmin, jos tolla iällä ja tolla kropalla vietät kasitoistaskesääsi surren sitä, että valonheijastukset tekee kuopan näkösen kohdan sun mahaan jos oot ilman housuja.

Treenaa, syö ja elä. Ja osta sävyttävää kosteusvoidetta siihen valonheijastusnahkakohtaan. Pelkkä hyvä kosteutus ja pieni sävy tekee ihosta sileämmän ja tasaisemman näkösen. Jos oot jo laihtunut jonkun verran nyt lyhyen ajan sisällä, niin se voi olla vaan vielä vähän löysää nahkaa, joka sun ikäsellä palautuu kyllä kunhan jatkat hyvään malliin. Jotainhan sä teet jo oikein, kun ton verran lihaa kuitenkin tarttunu, ja alavatsa nyt monesti on sellanen kohta josta rasva suostuu lähteen vaan pienellä kärsivällisyydellä. En siis sano ettetkö vois vielä tiristellä niitäkin jos haluat, mut en tiä kannattaako siitä ihan noin paljon stressata.

en kyllä mielellään mitään paljastavia kuvia haluis jakaa :D ties vaikka päätyis jonkun kiimasen papan käsiin.

- - - Updated - - -

Varmuudella se valon aiheuttama heijastus ei saa sua näyttämään sen paremmin vanhalta tantalta, raskausmahaiselta eikä kymmentä kiloa lihavammalta. Oikeasti. Voin kertoa että sua kaduttaa myöhemmin, jos tolla iällä ja tolla kropalla vietät kasitoistaskesääsi surren sitä, että valonheijastukset tekee kuopan näkösen kohdan sun mahaan jos oot ilman housuja.

Treenaa, syö ja elä. Ja osta sävyttävää kosteusvoidetta siihen valonheijastusnahkakohtaan. Pelkkä hyvä kosteutus ja pieni sävy tekee ihosta sileämmän ja tasaisemman näkösen. Jos oot jo laihtunut jonkun verran nyt lyhyen ajan sisällä, niin se voi olla vaan vielä vähän löysää nahkaa, joka sun ikäsellä palautuu kyllä kunhan jatkat hyvään malliin. Jotainhan sä teet jo oikein, kun ton verran lihaa kuitenkin tarttunu, ja alavatsa nyt monesti on sellanen kohta josta rasva suostuu lähteen vaan pienellä kärsivällisyydellä.

mulla on ollut tällänen kuoppa niin kauan ku muistan, ihan lapsesta saakka, vaikka oon aina ollu normaalipainonen. en sitte tiedä lähteekö toi vasta ku rasvaprosentti pienenee aivan minimiin, vai lähteekö koskaan :(

- - - Updated - - -

http://i91.photobucket.com/albums/k285/say_yes_to_frogs/April_bikini-1.png

tohon tyyliin. tiedän etten oo ton kokonen mutta toi kuva varmaan havainnollistaa mitä meinaan sillä kuopalla. mulla se tosiaan on kylläkin vaan kuoppa eikä se nyt tolleen roiku, mutta kun valo heijjastaa siihen kuoppaan sellasen varjon niin se näyttää niinku se roikkuis. mun "kuoppa" on kyllä pidempi ja yltää tonne lantion sivuille asti

Katsele itseäsi peilistä erilaisten valaistusten kanssa, niin näet että se valaistus saa vatsan näyttämään erilaiselta. Noiden kuviesi perusteella näytät urheilulliselta naiselta ja kroppaasi kadehtii varmasti moni nainen. Kuulostaa vähän siltä, että sinulla on vääristynyt kehonkuva. Tuo on aika yleistä pakkislaisten mimmien keskuudessa, että itseään pidetään rumana, vaikka oikeasti kyseessä on nätti nainen. Minkälainen olisi unelmakroppasi?

mulla on ollut tällänen kuoppa niin kauan ku muistan, ihan lapsesta saakka, vaikka oon aina ollu normaalipainonen. en sitte tiedä lähteekö toi vasta ku rasvaprosentti pienenee aivan minimiin, vai lähteekö koskaan :(

Jos et pääse siitä eroon dieetillä, voit koittaa saada lisää lihaa vatsalihaksiin.

Sitä suuremmalla syyllä, et varmasti lapsenakaan näyttänyt vanhalta tantalta raskausmahoineen. Etkä näytä vieläkään.

Eksyin sun muihin kirjoitteluihin netissä, ja oikeasti nyt ota rennosti ton jutun kanssa. Sun ei tarvi laihduttaa merkittävästi, sun ei tarvi mennä leikkaukseen eikä lääkäriin eikä mihkään muuallekaan, jatka treenailua ja syö terveellisesti ja treenaa monipuolisesti vatsoja.

Sitä suuremmalla syyllä, et varmasti lapsenakaan näyttänyt vanhalta tantalta raskausmahoineen. Etkä näytä vieläkään.

Eksyin sun muihin kirjoitteluihin netissä, ja oikeasti nyt ota rennosti ton jutun kanssa. Sun ei tarvi laihduttaa merkittävästi, sun ei tarvi mennä leikkaukseen eikä lääkäriin eikä mihkään muuallekaan, jatka treenailua ja syö terveellisesti ja treenaa monipuolisesti vatsoja.

nokun mä vihaan tota vatsaa. en oo ikinä tykänny siitä ja nyt vielä vähemmän ku tajuan etten saa sitä pois vaikka kuinka yritän.

Suositut

Back
Ylös Bottom