Kaksi eri prosessia vaikka liittyvätkin samaan asiaan. Eli niin dieetti kun bulkki omat omia prosessejaan vaikka molemmat sisältyvät eli liittyvät bodaukseen. Kysymyksesi siis on miten dieetti ja bulkki eroaa toisistaan? Dieetillä polteltaan rasvaa, bulkilla rakennetaan lihasta.
Häh? Mitä sää selität? Nimenomaan kysyin että mitä eroa on kehonkoostumuksen muokkauksella ja kehonrakennuksella? En ole puhunut dieeteistä enkä bulkeista mitään ja eivät ne edes aiheeseen liity.
- - - Updated - - -
Mun argumentti oli, että ruokkimalla jatkuvasti kehon aminohappotarvetta saadaan säästettyä lihasmassaa paremmin. Sä vastasit että ei koska kato mitä mä tein!Ei. Tuo on mun omakohtainen kokemus eikä sillä ole mitään tekemistä väitteen kanssa vaikka se sitä tukeekin. Mun argumentti on että intermittent fastingilla, eli pätkäpaastolla, ei menetä dieetillä sen enempää lihasta kuin muutoin syömällä. Sinun argumenttisi ainakin vielä viime sivulla oli että pätkäpaastolla menettää enemmän lihaa kuin muutoin syömällä.
- - - Updated - - -
Miksi (tietääkseni) kukaan lavoille menevä ei vedä dieettiään pätkäpaastolla vaan "normaalilla" dieetillä? Kannattaisi varmaan soittaa esim. Wileniukselle ja heittää Voidin vitosen vinkit pätkäpaastosta ennen kun kisadieetti alkaa ettei lähde turhaan lihasta kävelemään.Intermittent fastingilla dieettaus on ihan yhtä tehokasta kuin normaali dieettaus:
- - - Updated - - -
Kovinkaan usea ei kuitenkaan elä sitä HCBB elämää tai tavoittele kisalavoja, joten mulle ainakin aika yks vitun hailee mikä on se ns. optimaalisin tapa, jos voin saada tuloksia tavalla mikä tuntuu itsestä parhaalta mahdolliselta ja sopii itselle.
No nimenomaan. Aloittaja ei maininnut kertaakaan, että tuon "normaalin" ateriarytmin kanssa olisi ongelmia, joten miksi olisi tarvetta IF:lle? Sitä hain alunperinkin. Jos pystyy normaaliin ateriarytmiin ilman ongelmia ei IF tuo mitään lisäarvoa kehonkoostumuksen muokkaukseen. Tulokset ovat joko samoja tai huonompia.