No ei kai kukaan ylilyöntiä tehdessään etukäteen ilmoita jollekin että aikoo vetää yli ja paukkia jotain turpaan?
Väitän että jopa poliisitalossa voi tapahtua asioita ilman että poliisi niistä tietäisi. Ja toisaalta, en tiedä mihin viittaat tuolla "Pasilan poliisilla", siellä kun käsittääkseni on aika monta poliisia töissä siellä Pasilassa.
Minun on vaikea kuvitella että Pasilan poliisitalossa voidaan kolmen stevarin voimin piestä joku henkihieväriin niin ettei kukaan tiedä muka mitään asiasta. Mites nämä poliisit sitten reagoivat asiaan kun paikalle pääsivät?
"Kuvanauha paljastaa, että pamppua hakemaan mennyt naisvartija palaakin muutaman minuutin kuluttua selliin mies- ja naispoliisin kanssa. Pian sellissä on kaksi poliisia ja kolme vartijaa. Puolitajuttomaan Pourakiin käydään nyt käsiksi joukolla."
"Pahoin loukkaantunut Pourak pääsee ryömimään sellin nurkkaan. Hän käpertyy sikiöasentoon ja oksentaa verta. Poliisit ja vartijat jättävät nyt Pourakin rauhaan. He kiistelevät siitä, pitäisikö paikalle hälyttää ambulanssi."
Kylläpä kuulostaa viattomalta. Tämä on aivan absurdia. Mies on hakattu puolikuoliaaksi poliisin putkassa ja tämäkin palsta on täynnä ihmisiä jotka tietävät näemmä tasan mitä tapahtui. Uhri onkin kaiken paskan ansaitseva alkoholisti-narkkari joka oli äärimmäisen väkivaltainen kaikkia kohtaan suomi-neitoa myöten. Ensin joku merivalvoja vetää ketoon ja pieksee, sen jälkeen viedään putkaan ja ollaan leipomassa oikein ammattirikollista mugshotteja myöten ja kun ei siihen suostu niin siinähän taas kerjää oikein kunnolla turpaansa. Sitten viedään putkaan missä jostain syystä 3 stevaria on taas pieksemässä oikein olan takaa. Mitäs yrittää purra kun naama on murjottu mustikkapiirakaksi.
-------------------------------
Kyllä minä tiedän että keltainen lehdistö usein revittelee asioita, mutta miten tämä homma niin pitkälle menee että porukka alkaa selitellä täällä omia versioitaan tapahtumista ilman että on yhtään sen enempää hajua mitä on tapahtunut. Jos homma ei mennyt alkuunkaan kuten lehdissä on uutisoitu, niin miksi syytetyt tahot eivät ole sitten kovaan ääneen väitteitä kumoamassa?
Miten päästään tuosta uutisoinnista ilman yhtään ylimääräistä tietoa siihen, että kyseessä onkin vain "hankala asiakas"? Pitäisikö esim minun alistua siihen, että jos en jonkun hämärän autoepisodin jälkeen (jossa olen saanut kaiken päälle turpiini) suostu poliisin kuvattavaksi kuin kunnon taparikollinen, niin olen tilannut vuosisadan turpasaunat?