Miten tästä aiheesta on saatu jauhettua neljäkymmentäneljä (44) sivua?
Itse asiassa sivuja on ihan niin monta ku asetukset määrää. Esim itellä 22
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tästä aiheesta on saatu jauhettua neljäkymmentäneljä (44) sivua?
Mutta miten nuo "Boratin" rikkeet ylipäätään kuuluvat koko ketjuun? Kukaan ei mielestäni ole väittänyt etteikö tuo olisi mitään väärää tehnyt, mutta tuosta quattaamastani viestistä saa helposti sellaisen kuvan että vartijoilla olisi joku oikeus toimia noin, kerta Boratkin toimi väärin. Borat on tehnyt mitä tehnyt, mutta ei vartijat silti ketään saa mennä pieksemään.
Mistä vaan saa sellaisen kuvan mitä itse haluaa kunhan sitä tarpeeksi vääntää omassa pääkopassaan.
Kyllä tuosta ainakin minun pääkopassa tulee ihan ilman vääntelyäkin sellainen kuva, että "siitäs sai mitä tilasikin".Poliisien ja vartijoiden lyttääjät hoi!
Mitä jos Borat olisi antanut ottaa kuvan suosiolla ja tehnyt yhteistyötä poliisin kanssa? Olisi ollut kenties samana iltana kotona?
Ja mielestäni vartija syyllistyi rikokseen lyödessään Boratia, mutta Borat syyllistyi vähintäänkin yhtä moitittavaan rikoksen vastustaessaan virkavaltaa ja tarttumalla vartijaa munista.