Mies hakattiin Pasilan poliisiaseman putkassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Miten tästä aiheesta on saatu jauhettua neljäkymmentäneljä (44) sivua?

Itse asiassa sivuja on ihan niin monta ku asetukset määrää. Esim itellä 22 :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta miten nuo "Boratin" rikkeet ylipäätään kuuluvat koko ketjuun? Kukaan ei mielestäni ole väittänyt etteikö tuo olisi mitään väärää tehnyt, mutta tuosta quattaamastani viestistä saa helposti sellaisen kuvan että vartijoilla olisi joku oikeus toimia noin, kerta Boratkin toimi väärin. Borat on tehnyt mitä tehnyt, mutta ei vartijat silti ketään saa mennä pieksemään.

Mistä vaan saa sellaisen kuvan mitä itse haluaa kunhan sitä tarpeeksi vääntää omassa pääkopassaan.

Mistä vaan saa sellaisen kuvan mitä itse haluaa kunhan sitä tarpeeksi vääntää omassa pääkopassaan.

Poliisien ja vartijoiden lyttääjät hoi!

Mitä jos Borat olisi antanut ottaa kuvan suosiolla ja tehnyt yhteistyötä poliisin kanssa? Olisi ollut kenties samana iltana kotona?

Ja mielestäni vartija syyllistyi rikokseen lyödessään Boratia, mutta Borat syyllistyi vähintäänkin yhtä moitittavaan rikoksen vastustaessaan virkavaltaa ja tarttumalla vartijaa munista.
Kyllä tuosta ainakin minun pääkopassa tulee ihan ilman vääntelyäkin sellainen kuva, että "siitäs sai mitä tilasikin".

Summa summarum:
- Vartijat toimivat ammattitaidottomasti ja erittäin törkeällä ja paheksuttavalla tavalla. Saivat ilmeisesti rikkeistään tuomiot.
- Poliiseilla ei ollut tilanteessa osaa eikä arpaa. Hyvä niin.
- Borat ei ollut puhdas pulmunen tilanteessa, vaan käyttäytyi provosoivasti.

Eiköhän tämä asia ole pikkuhiljaa käsitelty.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom