Olen aika huono foorumin käyttäjä mutta koitin ujuttaa muutaman oman ajatuksen tuonne sekaan. Olisi varmaan näppärämmin onnistunut useammalla quotella, mutta kun en osaa...
Ok, tartutaan nyt vielä tähän
Voisit sinäkin idiootti yrittää ajatella vähän. POLIISI EI OLE ASIAKASTA PAHOINPIDELLYT VAAN VARTIJA. VAIKKA VÄITETTY TAPAHTUMA ON TAPAHTUNUT POLIISILAITOKSEN TILOISSA, EI KÄYTETTÄVIEN TIETOJEN VALOSSA POLIISILLA OLE TAPAUKSEEN MITÄÄN OSAA. Ihan sama kun koulussa joku siivooja olis hakannu oppilaan, ja sinä syyttäisit siitä opettajia.
Ensinnäkin, miten mielenkiintoinen avaus.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Idiootti Jos näistä pitäisi joku merkitys ottaa niin mikähän se olisi.
Mutta itse aiheesta. Kaikkihan on roskalehdistön varassa mutta minua kiinnosti enimmäkseen ihmisten ajatusmaailman kommentointi mutta puututaan nyt tähän poliisi vs vartija asiaan.
Iltalehti kirjoittaa seuraavaa:
-Kuvanauhoilta paljastuu, miten paikalle tulleet kolme vartija-vahtimestaria käyvät Pourakin kimppuun ja repivät hänen päätään ylös
poliisin ollessa kameran kanssa kontallaan Pourakin edessä.
-Kuvanauha paljastaa, että pamppua hakemaan mennyt naisvartija palaakin muutaman minuutin kuluttua selliin mies- ja
naispoliisin kanssa. Pian sellissä on
kaksi poliisia ja kolme vartijaa. Puolitajuttomaan Pourakiin käydään nyt käsiksi joukolla.
-Pahoin loukkaantunut Pourak pääsee ryömimään sellin nurkkaan. Hän käpertyy sikiöasentoon ja oksentaa verta.
Poliisit ja vartijat jättävät nyt Pourakin rauhaan.
Hmm. Ei mitään osaa? No, ehkä kaikki on valhetta mutta kovasti saa käsityksen että poliisit ovat olleet mukana, jos ei hakkaamassa niin ei ainakaan sitä estämässä.
Jos siivooja hakkaa oppilaan ja opettaja on vieressä estämättä tapahtumaa niin voisin tosiaan syyttää myös opettajaa.
Mutta jatkakaa vaan, hyvin menee. :thumbs: