No sehän lienee ihan jokaisen mietittävä mitä siltä vedolta haluaa.. Tehdä sitä vain lihastenkasvatusmielessä, vaiko nostaa kovimpia rautoja? Fakta lienee kuitenkin ettei kukaan nosta maksimirautojaan täysin nätillä tekniikalla. Tottakai se kasvattaa loukkaantumisriskiä kun tekniikka alkaa särkymään. Kyllä mullaki välillä on varmaan hieman rumannäköstä touhua ku tiukimpia sarjoja teen tai maksimia koitan, mutta olen jotenkin alitajuisesti sen hyväksyny koska ensisijaisesti haen maastavedossa sitä rautaa sinne tankoon. En minä silti tietenkään tahallaan huonolla tekniikalla nostele.
Niin ja mavessa on painot liian isot omille voimille siinä vaiheessa kun ne eivät enää nouse maasta;)
Aika kaksipiipuinen juttu, että tekeekö vain bodausmielessä, vai haluaako nostaa maksimirautoja.. Lihaksethan kun kasvavat nimenomaan sillä, että nostaa enemmän painoa. Siinä mielessä ei pitäisi olla paljon eroa näiden kahden tavoitteen välillä. Itse en kyllä mitään ykkösmaksimia lähtis kokeilemaan, ehkä tässä on se ero.
Teettekö muuten pysäytyksillä sarjat, vai pelkästään koskettamalla tankoa maassa? Itse olen tehnyt tolla jälkimmäisellä tyylillä, tuntuu että näin pysyy lämpö päällä paremmin.