Jep, tuota eikö tuo 3 kertaa viikossa ole maastavetoa tai kyykkyä hiukan liikaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(liha)pyörykkä sanoi:Jep, tuota eikö tuo 3 kertaa viikossa ole maastavetoa tai kyykkyä hiukan liikaa?
Willie sanoi:Miksi olisi? Eivätköhän jotkut treenaa useammankin kuin kolme kertaa viikossa. Ei kai treenin treenin liiallisuus riipu treenikertojen määrästä vaan kokonaisrasituksesta.
Maanantaina aloitin ohjelman kokeilun kyykyllä, tänään oli vuorossa toinen kerta. Jalat olivat maanantain jäljiltä aavistuksen tukossa, mutta tämän päiväinen harjoitus olikin kevyt. Hyvältä tuntuu ainakin toistaiseksi.
Vupe sanoi:se on selvä että jalkatreeni kannattaa ottaa kerran kahdessa viikossa ja silloin treenata niin kovaa kuin jaksaa.. en mä ainakaan ala jalka kipuja kestämään joka viikko jos treenaa täysillä ja kovilla painoilla..
sori kirjoitus virheet oon kännis.
Willie sanoi:Mitä selvää tuossa on? Ja miksi kannattaa treenata niin kovaa kuin jaksaa? Verenmaku suussa tehty jalkatreeni kerran kahdessa viikossa ei kuulosta kovinkaan optimaaliselta, ei lihasmassa kasvattamisen eikä voimanhankinnan kannalta. Voimaa tässä haetaan, ei kipeitä jalkoja eikä itsensä loppuunvetämistä. Omat jalat eivät ole kovin kipeät ainakaan näiden kahden treenikerran jälkeen. Väliaikainen kipu on muutenkin itselleni täysin merkityksetön seikka jos sen avulla saa tuloksia.
Vupe sanoi:luuletko että markus rulh treenaa "löysästi"?
tottakai tarvii treenatata täysillä aina kun kyse ei ole mistään fitneestistä.
mä treenaan pahimpina päininä niin kovaa että taju meinaa lähteä.
Willie sanoi:Luulen että Ruhlilla on melko vähän tekemistä 78 kiloisen natikan kanssa joka pyrkii hankkimaan voimaa, ei juurikaan massaa. Epäilen ettei sinullakaan ole kovin paljoa yhteistä Markuksen kanssa, joten siltä suunnalta ei kannata ensimmäiseksi oppia lähteä hakemaan. Itse pyrin kuitenkin jatkossakin hankkimaan voimaa, en tajuttomuutta. Eipä siinä mitään, hyvä jos olet löytänyt itsellesi toimivan systeemin.
Vupe sanoi:turhaan mulle vittuilet kyllä mä noudatan ruhlin oppeja koska ne tehoaa mulla jokainen ihminen on kuiteskis erillainen
keep on pumping!
Vupe sanoi:se on selvä että jalkatreeni kannattaa ottaa kerran kahdessa viikossa ja silloin treenata niin kovaa kuin jaksaa.. en mä ainakaan ala jalka kipuja kestämään joka viikko jos treenaa täysillä ja kovilla painoilla..
sori kirjoitus virheet oon kännis.
viitala sanoi:Onko maastaveto riittävä liike takareisille koukistusten lisäksi ? Kun en viitsisi vaihtaa sitä suorin jaloin tehtävään, eikä varmaan kannata tehdä kyykkyä, MAVEa ja SJMVa samassa treenissä.