Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fasti sanoi:Kuuluu kyllä ohjelmaan, mikään muu liike ei ota selkään yhtä hyvin.
Kuten Hulkki edellä sanoi, taitaa vaan monilla jäädä tekemättä sen takia kun mave on raskasta.
no kerros maven ja suorinjaloinmaven lisäks joku hyvä liike kasvattamaan alaselkää..toki kulmasoutu ottaa muttei varmasti niin paljon..Iceman sanoi:...Tai ehkä jotkut vain haluavat vältää loukkaantumisriskiä. Itse en tajua koko Mave-hössötystä... Hyvä liike sinänsä, mut kaikki liikkeet on korvattavissa toisilla. Ja kyl sitä kasvua saa muillakin liikkeillä kun penkillä rintaan ja MAvella selkään... Tämähän koskee siis botyilua eikä voimailua...
Iceman sanoi:...Tai ehkä jotkut vain haluavat vältää loukkaantumisriskiä. Itse en tajua koko Mave-hössötystä... Hyvä liike sinänsä, mut kaikki liikkeet on korvattavissa toisilla. Ja kyl sitä kasvua saa muillakin liikkeillä kun penkillä rintaan ja MAvella selkään... Tämähän koskee siis botyilua eikä voimailua...
Larzan sanoi:Miksi Mavessa olisi sen suurempi loukkaantumisriski kuin muissakaan liikkeissä? Tuo menee ainakin allekirjoittaneen mielestä sarjaan tekosyyt.
Kerropa minulle yksikin selkäliike, joka ottaa yhtä monipuolisesti koko selkään kuin Mave, jos kaikki liikkeet ovat korvattavissa. Mavella saa 100% varmasti reilusti massaa koko selkään kun sitä jaksaa vain tehdä. Ehkä bodailijan ei kuitenkaan kannata ottaa sumotyylin vetoja...
Penkille kyllä on monia vaihtoehtoja bodytreenissä ja oikeastaan en pidä sitä mitenkään parhaana rintaliikkeenä muutenkaan. Mitään lähellekään Maven vertaista yleisliikettä en kuitenkaan selälle keksi.
Maven kanssa tuntuu olevan hiukan sama tilanne kuin kyykyn kanssa eli loistava ja vaikeasti korvattava massaliike, joka jätetään tekemättä kun se tuntuu pahalta. Sitten keksitään mitä ihmeellisimpiä selityksiä miksei sitä voi tehdä ja ihmetellään kun ei selkä kehity.
Iceman sanoi:Ensinnäkin suurempi loukkaantumisriski on aina liikkeissä jossa rautaa on enemmän. Ethän nyt oikeasti voi ****** väittää että esim. hauiskääntö taljassa olisi yhtä riskialtis liike kuin Mave??!! Jos selällä liikutellaan esim 200kg:n rautoja ja jossain hikisessä taljassa hinkkaat 30kg:lla niin onhan ne riskit täysin eri luokkaa... Mut siitä ei sen enempää.
Iceman sanoi:Ja mä en pidä tekosyynä sitä että itse oon joskus loukannu selkäni Mavessa..
Iceman sanoi:Olen treenannut selkää perse verellä sit monilla muilla liikkeillä ja kumma kyllä näyttää se selkä kasvavan ilman sitä MAveakin, joten mee saatana itsees ja tuu sit puhumaan kun tiedät jotain.. :curs:
fasti sanoi:Kuuluu kyllä ohjelmaan, mikään muu liike ei ota selkään yhtä hyvin.
Kuten Hulkki edellä sanoi, taitaa vaan monilla jäädä tekemättä sen takia kun mave on raskasta.
Iceman sanoi:Summa Summarum:...
Larzan sanoi:Pointti meni selkeästi perille... :itku:
Ilecules sanoi:Paskat. Jää aika paljolti mave tekemättä koska sitä on mahdotonta sijoittaa ohjelmaan.
Jos jalat on paskana jalkatreenistä niin on aivan turha lähteä leikkimään mavella esim. selkäpäivänä.
rantapantteri sanoi:Imo, huono tekosyy tuokin! Kyllä ne paikat siihen rasitukseen tottuu, kun totuttaa. Itsellä ainakin mahtunut mave ja kyykky aina samaan ohjelmaan. Jos mave tai kyykky on mulla väliin jäänyt, niin syy ei ole ollut loukkaantumisriski tai huono sovitus ohjelmaan, vaan syynä on ollut oma LAISKUUS ja SAAMATTOMUUS! Myönnän sen...![]()
Iceman sanoi:Anteeksi... :itku:
Otetaan nyt sellainen miehekäs halaus ja sovitaan et mielipiteet kullakin :lol2: