Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mieltä muut on tuosta bläkkiksen laittamasta kuvasta ja siitä mainitusta rintalihasten erosta? Itse lähtisin väittämään että jos siellä ei mitään damagea ole taustalla niin jonkun aikaa kun oikein treenaa niin taitavat asettua ja samaistua. Hyvää ja samanlaista treeniä molemmin puolin niin varmaan alkaa tasoittumaan. Ja iso TSEMI kun kuvankin laitoit. Sitten vaan treeniä ja lisää kuvaa kun muutosta tulee. Huomaa sen eron itsekin sitten kuvista.

Joh, tässä olen nyt neljättä kertaa kipeänä tämän vuoden puolella :DD Ripuli, kuume, oksennustauti ja huippaus tällä kertaa kyseessä. Kreatiini tuottaa nestepöhöä, joten vaa'alle en ole viitsinyt mennä. Hienoista kiinteytymistä ehkäpä tapahtunut.

Vituttaa aika kovasti.

Parin viikon hiljaisuus noin innostuneelta ennakoi pahaa :)
Mutta enivei, oli paino sitten laskenut tai noussut niin blakkis oppi suunnan oikeaan ja toivottavasti pystyy jatkamaan tiellään. Jos ei niin nopeasti kuin haluaa, niin kuitenkin oikeaan suuntaan.

Jep. Onko kellään päivityksiä?

Ite en oo muutosta huomannut, ainakaan kovin suurta kehossani, mutta kaikki muut kyllä ovat!

Sukulaiset mainitsevat alituiseen uudesta olemuksesta ja kyselevät miten oon alkanu treenaa. Kävin kantabaarissa eilen ekaa kertaa melkein kuukauteen ja sielläkin muutama tuttu kyseli samantien et miksi näytän niin erikoiselta. "Ootko kasvanu pituutta.. Ootko laihtunu.. miks sie kävelet noi suorassa?" :D

Vituttaa itteeni kyllä ku 1 treeni kerta HST:sta jäänyt sairauksien takia välistä. Tänää pitää mennä ottaa kiinni.

Motivaatio on edelleenkin hyvä. Hyvin suunniteltu treeni, dieetti ja tarkat motiivien tiedostamiset omalla kohdalla toiminut kuin häkä!

Tästä jatketaan :)

Parin viikon hiljaisuus noin innostuneelta ennakoi pahaa :)
Mutta enivei, oli paino sitten laskenut tai noussut niin blakkis oppi suunnan oikeaan ja toivottavasti pystyy jatkamaan tiellään. Jos ei niin nopeasti kuin haluaa, niin kuitenkin oikeaan suuntaan.

Jaa nyt kyllä kuullosti pahalta. Jätkät niinku luuli että meikä luovuttaa :curs: Pakko antaa ruoskaa teille kaikille siitä hyvästä :whip: En oo luovuttanu vaan on tullu sairastettua tässä puoltoistaviikkoo ja nyt sit lomalla tullu oltua muissamaailmoissa.

Ai että meikä luovuttanu ;) Oon puottanu paremmin ku moni muu ;) Just äsken hypähin tuolle vaa'alle ni näytti painoa olevan enää 95,7kg. En tiiä paljon oli viimeks ku tänne ilmotin, tais olla jotain 97½kg jos muistan läheskään oikeen. Alkanu kädetki jo muotoutuu sen näköseks ettei enää ois fläsää. Mistä se läski lähtee niinku ensimmäisenä? Ai nii ja on muuten jääny lenkkeilyt ja salilla kkäynnit mut paino vaan putoo. Vaikka bissee vetäis miten paljon ja roskaruokaa ni ei vaan nouse ku putoo? :D Ootteko te nyt ihan varmoja, että se viinanjuonti lihottaa? Mulla on kyllä asiaan pikkasen toisenlainen näkemys. Tai sitten se johtuu siitä, että mulla toimii kerran päivässä se syöminen, mut sillon käytän siihen aikaa tunnin ja syön huolellisesti kaikki tärkeet. Ensin salaatit ja vihannekset ja sit peruna/riisi/makaroni ja niitten kans lihaa. En tiiä eikä kiinnosta ku vaan putoo tää paino :D Johtuukohan se siitä, että mulla tulee aivan selvästi jälestäpäin aina tää painonputoaminen? Kyllä musta vähän siltäkin tuntuu, että mulla on ylimäärästä nestettä kehossa vieläkin ihan jumalattomasti. Vaikken juo mitään ni silti saa pissillä kokoajan olla.

Sori tuli hirveen sekava tuosta kappaleesta ku piti aina lisäillä sinne erinäisiä tekstejä ku tuli mieleen tässä kirjottamisen ohella.

Joku kyseli muuten mun rintalihaksesta. Ei siihen oo koskaan mitään sattunu, ihan kondiksessa on. Ruvennu vaan vituttaa se sali ku se on aina niin saatanan täynnä ettei mitään järkee. Alkanu into menemään sielläki käymisestä ku menee ni jaa jokaisessa laitteessa joku pyllimässä. Muutenki sit ku siellä liikkuu ni pitäis perseessäki näkevä silmä olla eikä housuja jalassa ku saa varoa ettei muita tuupi. Tänään muuten alan taas ottaa lenkit mukaan tähän hommaan. Ois kyllä hienoa jos sais nää rintalihakset kuntoon. Eihän tämmösellä erolla uskalla ees naisen kans makkariin mennä ku nauraahan se perkele heti :D Ennen tämä ero ei ollu ees näin paha ku exän kans olin, en tiiä. Johtunee että oon oikeakätinen, mut nyt ois kiva saada tää homma reilaan. Liekö pec deck hyvä vehe siihen? Sit vaan kaikki teen tangolla? Vois lähtä tästä paskalle haisemasta. Palaillaanhan jo illalla!

Nii ja vielä loppuun, että motivaatio alkanu kusemaan tuon paskan salin takia.

Vaikken juo mitään ni silti saa pissillä kokoajan olla.
Veikkaisin että johtuu siitä että aineenvaihduntasi on nopeutunut kun aloitit treenaamisen. Nopea aineenvaihdunta = rasva palaa. Myös kun saat vähän lihaa rasvan tilalle, polttaa lihas levossakin kaloreita. Älä kuitenkaan palaa vanhoille tavoille, vaan jatka terveellisesti. Hieno kuulla että kehitystä on tapahtunut!

Mistä se läski lähtee niinku ensimmäisenä?
Liekö pec deck hyvä vehe siihen? Sit vaan kaikki teen tangolla?

Nii ja vielä loppuun, että motivaatio alkanu kusemaan tuon paskan salin takia.

Se läskin lähteminen taitaa olla ihan geeneistä kiinni, mutta yleensähän ne miehillä lähtee ensimmäisenä käsistä ja jaloista ja viimeiseksi juuri mahasta :/

Pec Deckhän on hyvä liike aloittelijoille, sillä pääsee hyvin alkuun, mutta kannattaa se ihan peruspenkki ottaa mukaan :)

Tuo on kyllä harvinaisen vittumaista jos on sali aivan täynnä. Itse yritän kaikin mahdollisin keinoin välttää menemästä ruuhka aikaan salille, mutta välillä on vain pakko. Jos on paljon porukkaa niin itseäni alkaa jotenkin ahdistamaan enkä pysty kunnolla keskittymään koko treenaamiseen. Paras aika käydä salilla on joskus klo 20 ainakin täällä päin, sillon ei ole kuin ehkä muutama jamppa.

Hyvin on kyllä sujunut jätkällä dieettaaminen! Niinku Solid Necro sano, jatka samaan malliin! :thumbs:

Joo,vaikka vähän juosten kussen etenetkin ni tulosta ilmeisesti tullut :) Hyvä hyvä! Pikkusia muutoksia vaan arkielämään ni silleen se kokonaisuus muovautuu hyväksi pitkällä aikavälillä.

Rinnasta ja vatsasta ne läskit alkaas yleensä viimeiseksi hävitä.

mul on pakollinen cheatti viikko menossa,kun tästä maasta ei saa mitään kunnollista syötävää,ja tulee oltua paljon tien päällä.treenitkin on jäänyt,viimisen viikon aikana 1h juoksua,that's it.pari viikkoa sit pääsi viel tekemään melkein 20hviikko.

noh,onneksi huomenna pääsee kämpille,pienen lagin jälkeen nopeasti normaali aikatauluun,tasan kuukausi ekaan kisaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep. Meikä lähtee Interreilaamaan tasan kuukauden kuluttua, joten sitä ennen pistän kovat piippuun ja alan juoksee enemmän ja otan rankemmat miinuskalorit. Tänään taas salille ja lenkkipolulle <3

Aika häijy olo... tullu mäsäyteltyy vähän liikaa tän viimesen sairauden takia, mut nyt taas sit ruotuun!

Tsemii muillekin

Jep. Meikä lähtee Interreilaamaan tasan kuukauden kuluttua, joten sitä ennen pistän kovat piippuun ja alan juoksee enemmän ja otan rankemmat miinuskalorit. Tänään taas salille ja lenkkipolulle <3

Aika häijy olo... tullu mäsäyteltyy vähän liikaa tän viimesen sairauden takia, mut nyt taas sit ruotuun!

Tsemii muillekin

:offtopic: Minnes päin sitä lähetään?:D :offtopic:

Ääääääähh perskule ku aina unohtuu tänne ilmottaa ne kilot ajallaan. Tänä aamuna oli jokatapauksessa 96kg tasan. Nyt sit koulun jälkeen tänään kaverin kans salille ja jos illalla kävis vielä kävelemässä. Tuo terveydenhoitaja väitti, että sellanen 40min neljä kertaa viikossa ois ihan hyvä määrä kävellä? Pitääköhän paikkaansa? Ite oon pyrkiny vetämään kolmesti sen 10km. Kumpi parempi? Jotenki tuntuu nyt, että tuo 40min vois olla parempi. Tuossa kympissä mulla kestää sellanen 1h30min kävellessä.

Tosiaan kaverin kans koulun jälkeen sinne salille ja sit kävelemään. Tuossa juteltiin just sen kans eilen, että nyt aletaan kyllä tekemään musiikkia ja taas kuntoilemaan ku meillä molemmilla lähteny taas vähän rönsyilemään. Joka v-loppu oltu tuhannen jurrissa jossain kapakassa kessua vetämässä mut eilen tehtiin jämptipäätös, että nyt se sit saa loppua!

Ei muuta ku hyvät päivänjatkot kaikille! :)

:offtopic: Ekaks viikoksi Kreikkaan Korfulle. Meitä on viis jäbää lähdössä reilaa. Asutaan purjeveneessä eka viikko ja tsillaillaan auringossa. Sitten viikon päästä otetaan laiva etelä-Italiaan, josta sitten jatketaan Ranskaan. Ranskasta taasen jatketaan Espanjaan, jonka kautta Portugaliin. Barcelonasta sitten junalla Euroopan läpi Helsinkiin.

Kohdekaupunkeja ei olla vielä päätetty. Joka tapauksessa aika :kuola: reissu tulossa :) Ihan huippu hyvä porukka kasassa oikeella mentaliteetilla. Kirjotuksetki ohi ylihuomenna ja sit kesälomalle!

Reissun jälkeen sit puskemaan duunia niin maan perkeleesti et saan velat alta pois. :offtopic:

Itsellä taas alkanut ote pitämään. Laitan ensin maanantaina tarkan lukeman. 2vk otin takkiin mutta kohti alle 100 jatketaan. Tosin, haasteita on. Torstaina liikelounas ja lauantaina VIP-kimppatreenin jälkeen Panchovillaan... (min 1800kcal) :kuola:

Mut maanantaina tulee lukemat tauluun, oli mikä oli. Kovin toive on kuitata sama 104,2 tauluun mutta kunhan on alle 105 niin ok.

Itsellä taas alkanut ote pitämään. Laitan ensin maanantaina tarkan lukeman. 2vk otin takkiin mutta kohti alle 100 jatketaan. Tosin, haasteita on. Torstaina liikelounas ja lauantaina VIP-kimppatreenin jälkeen Panchovillaan... (min 1800kcal) :kuola:

Mut maanantaina tulee lukemat tauluun, oli mikä oli. Kovin toive on kuitata sama 104,2 tauluun mutta kunhan on alle 105 niin ok.

Jep jep, itsekin päätin ottaa tänään homman takas hanskaan, ettei ala aivan rönsyilemään. Justiinsa tuosta 10km:ltä tultiin ja hyppäsin nyt tässä iltamissa vaa'alle ja näytti 96,4kg. Eli ei hätää vaikka tänään koulussa söin 11 uunimakkaraa :D Näitä juhlapäiviä on niin harvassa ku on koulussa uunimakkaraa, että oli pakko käyttää tilaisuus hyväksi. Kaveri vetäsi tänään 10 makkaraa ja sit sille tuli maha kipee ni ei päästy salille :( Ihme että sille tuli ku normaalisti se syö saman määrän eikä tuu mitään.

Mutsi tuossa oli tänään justiinsa ostanu taas raejuustoa ja maitorahkaa, pitää taas niitä alkaa popsimaan vaikka se maitorahka ei todellakaan mitään herkkua ole. Ei todellakaan. Huomenna muuten herään aamulla polkemaan taas tuota kuntopyörää. Itsekin lyön maanantaina tarkan lukeman ja se on muuten semmonen juttu, että alle 96kg:n mennään ;) Paljonko se wondalla muuten oli tavotteena päästä? Eiks ollu vappuun mennessä meillä molemmilla vai? Mulla oli ainakin 90kg.

Jumalauta, sulla on muuten pahasti haasteita :D Itselläkin on, kaverit hommaa baariin mua perjantaina ku yks tyyppi tulee Kuopiosta Kajaaniin ja oon nähny sitä viimeks ehkä kymmenen vuotta sitten, mutta pysyn lujana! :whip:

Ootko Blakkis koittanu ananasta sen rahkan sekaan? sitä ja pikkusen sokeria niin kyl tulee hyvää ;) just ite tässä sitä syön.. Toinen on sitte ananaksen tilalle mansikoita..

Ja kyllähän sitä tottakai baariin voi lähtä, kunhan ei vedä yli :) Ja eihän juoman tartte aina olla alkoholipitoista vaan voihan sitä ottaa vaikka laittikolan :thumbs:

Tohon rahkaan vielä. Laittaa siihen sekaan pakastemarjoja vaikkapa ja pikku löräytys funlighttia, ni hyvää on. Ananaksen kanssa myös hyvää.

Eli ei hätää vaikka tänään koulussa söin 11 uunimakkaraa :D

Paljonko se wondalla muuten oli tavotteena päästä? Eiks ollu vappuun mennessä meillä molemmilla vai? Mulla oli ainakin 90kg.

En mä silti sitä 11kpl tajua. 5 viä tajuan mutta että 11.
No ok, joku ei tajua mun 14pv sisällä syötyä 10 suklaalevyä. Minttukrokantti.. :kuola: Jaa miksi meni vähän reisille?

Joo, mulla oli vappuun se 100.
Ite koitan heinäkuuhun mennessä vielä vetää sen 95kg, ja siinä 95-100 välillä se saa sitten mulla jatkossa palloilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom