Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo voin kokemuksesta kertoa että alkoholi sotkee dieetti asiat aina,vaikka miten vähän sitä olisi ottavinaan,oon kokeillut kiertää totuutta kaikella mahdollisella tavalla,ja tarkoitan KAIKELLA,kun tuntu et dokaaminen on niin tärkeää et siitä ei voisi luopua.Mutta oli pakko myöntää tosiasiat itselle,jos haluaa tuloksia niin alkoholin käyttö on järkeistettävä,mun tapauksessa luovuin siitä toistaiseksi kokonaan.

Mut nyt on olo todella hyvä,kohta 3kk ottamatta pisaraakaan,mut tarkoitus ei ole lopettaa alkoholin käyttöä kokonaan,nyt vaan yritetään vetää 6kk dieettiä ilman alkoholia,katotaan miten käy.

Random Fatman 20.02.2007 sanoi:
Päivitystä omaan tilanteeseen, vaaka näyttääpi ekaa kertaa vuosiin nippanappa alle 100kg, tarkemmin sanottuna 99,5kg. Ei voi valittaa sillä matkan varrella on kuitenkin ollut muutama kosteampikin juhla, mitä ei sosiaalisista syistä ole yksinkertaisesti voinut jättää väliin :kippis1: ;)

Iso käsi vaan kaikille muillekin pudottajille :worship:

Kesää odotellessa :rock:

Päivitystä taasen, 95,9 täällä tänään (lähtöpaino oli siis joulukuun alussa ~115). Viimeks 2003 painanu näin "vähän" :hyper:

Eihän se alkoholi tietenkää järkevää dietillä oo, mutta eipä pienet juhlimiset ainakaan itsellä ole vielä ihan hirveästi hidastanut tahtia... :)

Vaan vielä on matkaa... :( 75kg ois semmone mikä kuulostais hyvältä :rolleyes:

Ei muutaku :whip: Rupee ulkonaki olee ihmisille sopivat lenkki-ilmat :thumbs:

Alkoholi on puhtainta mahdollista sokeria eikä todellakaan sovi ketolle!!! Ketoosi ei taatusti toimi jos juot joka viikonloppu. Etenkin jos juot kaljaa ja punaviiniä.

Mitä sä nyt oikein höpötät? Tuohan on täyttä puutaheinää, poislukien tietenkin se ettei alkoholi sovi dieetille, mutta syyt ovat kylläkin aivan jossain muualla kuin mitä tuon tekstisi perusteella voisi ymmärtää.

Mitä sä nyt oikein höpötät? Tuohan on täyttä puutaheinää, poislukien tietenkin se ettei alkoholi sovi dieetille, mutta syyt ovat kylläkin aivan jossain muualla kuin mitä tuon tekstisi perusteella voisi ymmärtää.

On sitä vuosia sit ketoiltu ja 3 päivän rännejäkin vedetty kettosilla, kirkasta vodkaa vaan ja fun lightii..ite reenasin tuon kevään ja dieaattisin 15kg poes samalla!mutta eihän lopputulos ole tietenkään sama jos olis ollu juhlimat..:jahas:

Tuo terveydenhoitaja väitti, että sellanen 40min neljä kertaa viikossa ois ihan hyvä määrä kävellä? Pitääköhän paikkaansa? Ite oon pyrkiny vetämään kolmesti sen 10km. Kumpi parempi? Jotenki tuntuu nyt, että tuo 40min vois olla parempi. Tuossa kympissä mulla kestää sellanen 1h30min kävellessä.

Tuskin se terveydenhoitaja tarkoitti, että ei saisi kävellä pitempään kuin 40 min kerralla. Luulen, että hän tarkoitti tuon 4 x 40 minuutin olevan sellainen määrä, jolla jo tuloksia selvästi tulee (sekä kunnon että laihtumisen suhteen). Toisaalta se on sen verran pieni määrä, että ohjelman toteuttaminen ei kuitenkaan tunnu mitenkään ylivoimaiselta. Yhteensä tuosta tulee 2 tuntia 40 minuuttia viikossa.

Jos taas kävelet kolme kertaa viikossa 1,5 tuntia, niin tuosta tulee 4,5 tuntia viikossa. Kyllähän se periaattessa laihduttaa enemmän kuin edellinen (jos teet molemmat kävelyt samaa vauhtia), mutta asiassa on monta mutkaa:
- Jos jaksat kävellä lyhyet lenkit selvästi pitkiä kovempaa vauhtia, voi ero kalorinkulutuksessa (aikayksikköä kohti) olla niin suuri, että käytännössä laihdut molemmilla tavoilla yhtä tehokkaasti.
- Paraskaan ohjelma ei laihduta yhtään, jos sitä ei viitsi noudattaa. Kynnys lähteä 40 minuutin lenkille voi olla paljon pienempi kuin kynnys lähteä 1,5 tunnin lenkille. Sen vuoksi voi käytännössä hyvinkin käydä niin, että oikeasti toteutunut kävelymäärä on 4x40 min ohjelmalla suurempi kuin 3x1,5 h ohjelmalla.

Suosittelen itse, että otat tavoitteeksesi kävellä 4 kertaa viikossa vähintään 40 min. Jos sitten jollain kerralla huvittaa kävellä pidempään, niin sitten voit tehdä reilusti pidemmän lenkin. Mutta jos tuntuu, että 40 minuuttia riittää, niin lopetat hyvällä omallatunnolla siihen. Pääasia, että liikunta tuntuu niin hauskalta, että lähdet pian lenkille uudelleen.

Tais onneksi olla tuo minun 1.5viikon jumiminen ennenaikaista hätäilyä kun tänään oli paino puonnut reilun kilon keskiviikosta kun tuossa treenin jälkeen kävin puntarilla. Lähtöpainohan minulla oli vuoden alusta 95 ja nyt se oli siis 88 eli ihan hyvältä näyttää.

Tosiaan mullaki tuo juomisen vähentäminen tuottaa vaikeuksia koska tässä nyt muutama vuosi käyny melkein joka viikonloppu bilettämässä ja vielä muutamat opiskelukarkelot ja euronpäivät päälle. Mutta kyllähän tässä on nyt selvä vähentämisen paikka ja jos se painoki sitte vielä nopeampaa lähtisi laskuun. Tavoitehan tällä hetkellä on saaha se tuonne 75-78 eli vielä on matkaa mutta onneksi on vielä aikaakin tuohon kesään. :rolleyes:

Gman. Lisäät vaan sitä liikuntaa jos kuppi maistuu hyvin. Kyl se siitä paino tippuu. Itekki dokailin paljon ja söin päin persettä ja paino tippu kyl. Mut lähti ikävä kyllä lihaakin poies :/ Nyt koittanu taas ottaa ittee enemmän niskasta kiinni ja reeni alkanu kulkee. Paino tosin oo viel noussu. Vähän reilus neljäs kuukaudes tosiaan paino tippu n. 9 kiloo. Alko työt, ni tuli liikuntaa, eikä tullu aivan niin paljoo sitä viinaa otettua.

Ei sitä alkoholia tarvitse kokonaan jättää, ainakaan sinun tapauksessasi. Eri asia olisi, että halajat lavoille muiden ihailtavaksi. Itse aloitin pakkotoiston lukemisen 16-vuotiaana 180/95 olivat mitat tuolloin. Puolessa vuodessa katosi 22kg, josta suuri osa läskiä, lihastakin tietysti siinä sivulla. Tänäkään aikana en jättänyt alkoholia kokonaan, pelkästään jo mielenterveydenkin kannalta oleellisista syistä. Tosin en koskaan ole ollut orastavalla tiellä alkoholismiin, joten kulutukseni sen suhteen ei koskaan ollut syy lihavuuteeni. Paljon liikuntaa, tarkkaa kaloreiden laskemista, hh, p, r oikeassa suhteessa, aerobista välipäivinä, perusliikkeitä salilla sekä oman kunnon kasvun / painon putoamisen monitorointia motivaattorina, siinä resepti painonpudotukseen. Ja kuten monet ovat täällä jo sanoneet, syöt vähemmän kuin kulutat = laihdut. Se, missä määrin lihakset ja rasva häviävät kehostasi, on täysin kiinni liikuntasi laadusta, määrästä sekä ennen kaikkea ruokavaliostasi.

alkoholin vaikutukset treenaukseen ja laihdutukseen on yksilöllisiä,tietenkin.toisilla vaikutus on vähäinen ja niinkun minun tapauksessa vaikutus on suuri.

Mulla toi motivaatio jotenkin aina laskee kun tulee dokailtua,ja on koko ajan vähän väsynyt olo.tietysti suurin vika on aina mentaalinen.mut mulle toimii hyvin tää kokonaan ilman juttu,on koko ajan motivoitunut ja vkl aamulenkit on aika jees.

Jaahah. Teen luuserit ja jätän leikin hetkeksi kesken.
Ylisyönnille on joskus syitä, mutta en niitä ala nyt selittelemään.
Pääkopassa ei ole vain virtaa tarpeeksi ottaa selkärankaa dieettiin, joten nyt keskityn pari viikkoa pitämään tilanteen tasaisena. Pöhö palasi 107kg ja rupesi ketuttamaan.
Siihen päälle pukkas flunssan ja en palaudu treenistä kunnolla. Joten nyt keskityn palautteleen kropan ja pääkopan kuosiin, palailen pääsiäisen korvilla ruotuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palaamisiin :) Ite oon taas hommassa mukana sairasteluiden jälkeen. Tässä on tasan kuukausi aikaa treenata ja dieetata, sitten pakenen viideksi viikoksi Eurooppaan. Saa nähdä saako neljässä viikossa miten paljon läskiä karisteltua kropasta... Toisaalta harmittaa lopettaa näin aikaisin.. mutta palaan sitten sen reissun jälkeen taas kuvioihin :)

Palauttelehan Wonda ittes kunnolla eläkä sinä aikana uhraa ajatustakaan dieettaamiselle. Alkaa muuten vaa vituttaa. Parempi vaa olla ottamatta ressiä. Sitten ku tuntuu et hommat on taas reilassa ni hyppää messiin :]

Jaahah. Teen luuserit ja jätän leikin hetkeksi kesken.
Ylisyönnille on joskus syitä, mutta en niitä ala nyt selittelemään.
Pääkopassa ei ole vain virtaa tarpeeksi ottaa selkärankaa dieettiin, joten nyt keskityn pari viikkoa pitämään tilanteen tasaisena. Pöhö palasi 107kg ja rupesi ketuttamaan.
Siihen päälle pukkas flunssan ja en palaudu treenistä kunnolla. Joten nyt keskityn palautteleen kropan ja pääkopan kuosiin, palailen pääsiäisen korvilla ruotuun.

No pirulainen. En kai muista väärin mut kai sitä sai syödä kunhan vaan liikkuupi sit enemmän :) No asia ei minulle kuulu, jätähän hetkeksi mut muistahan palata kuvioihin.

Itselläni meinaa karata hanskasta ku se on ihan sama mitä teen ni paino vaan putoaa. En halua enää puottaa tällä vauhdilla, kävin jo tuossa baarissa tirvasemassa ihan kunnolla ja ostin kaks pizzaa maahanmuuttajien pizzeriasta ni paino vaan putoaa?!?!?! Oli tuossa aamulla 94,7kg enkä enää tiiä miten saan tämän painon aisoihin. Vetelen kyllä raejuustoa ja maitorahkaa ja semmosta mut en käy enää salilla, en oo pystyny ku on menny sairastelemiseks. Mahtaakohan johtua vitamiinien puutteesta?

Tällähetkellä itsekin olen sairaana, krapulassa, treenistä ei täälläkään palauduta, koulussa alkaa kokeet, paljon poissaoloja sieltä mut minä kyllä sinnittelen :) Tässä sain autonki perjantaina ni nyt pitääpi laittaa siihen vähän poppiksia ni pääsee pilistä heittämään v-loppuisin ja ottamaan naisia kyytiin. Sori pojat, mut jotenki musta tuntuu, että mun ruokapuoli on pahasti pielessä ku alkaa psyyke kärsiä. Oon kokoajan väsyny, maassa, musta ei oo mihinkään, itseluottamus on kadonnut samalla ku kilot, asenne on "anteeks ku oon olemassa" jne. Mikä on? Syönkö liian vähän? Jotenki mun pitäis olla aivan aurinkolasit päässä naisia iskemässä mut jotenki on vaan niin maassa että ei minusta oo mihinkään. Proteiininsaanti on kyllä turvattu, samoin hiilarit, rasvaa en kyllä syö nimeksikään, vitamiineja en saa ollenkaan mistään. Tässä jotain häikkää? Tuntuu ettei jaksa enää kauaa tätä sairastelua ja tätä ajatusmaailmaa. Joskus tulee illalla ja autolla ajaessa aivan hirvee tärinä enkä tiiä miks. Jotenki ku joutuu keskittymään hirveesti johonkin, se vispaus tulee eikä niinku voi vaan lopettaa sitä. En ymmärrä enää.

Vielä siitä kaljottelusta ku Gman taisi puhua siitä. Tottakai saat repiä gebardia sen minkä kerkeet, mut se hidastaa laihtumista. Minä sanon, että sit pe ja la vedät putkeen kaljaa ja sunnuntaina heräät ja lähet lenkille ni kiloja karisee salettina. Ainakin itselläni toimii, kun jos vedän kaks päivää ja lähen lenkille ni hikoilen niin jumalattomasti siellä ja sit ku tuun kotiin ja käyn kusella ni painoa hävinny VÄHINTÄÄN kilo. Sit vielä siitä ku alkoholi tuntuu ainakin mulla poistavan paljon nestettä ni painoa kyllä lähtee. Ei vaan saa unohtaa kuntoilua jos repii sitä bissee. Mä ainakin revin, mut en enää niin paljoa kun ennen. Joskus kyllä revin ihan samalla tavalla, mut sit vaan pitää sunnuntaina lähtä kanuunassa kävelemään ni sillon tulee mieleen, että kannattiko. Vielä ku pitää niin kovaa vauhtia yllä (kävelee, ei juokse), että hikee pukkaa ja joudut välillä nojaamaan polviin, ni tiiät juonees ;) Eihän sitä krapulassa sais elimistöä rääkätä, mut minä ainaki haluan aina laittaa itteni kunnon rääkkiin ku oon löysäillykin! Lähin tähän hommaan aikoinani sillämielin, että teen tätä itteni takia, enkä muitten, voin löysäillä jos haluan, kunhan paino putoaa. En oo kirjannu mitään syömisiä ylös enkä mitään, reenituloksia kylläkin, mutta pitäny huolena siitä, että syön järkevästi.

Sen verta vielä, että ei kannata liiaksi kuunnella muita, tai itse en ainakaan niin tehnyt. Mua on neuvottu lopettaa kaljottelu, mut empä taida kehata. Otan vähemmän, kuntoilen enemmän. Laitat ravintoasias kuntoon silleen, että itselles on hyvä. Jos ei ala paino putoomaan, tuut tänne ja luet missä vielä voisit tehdä paremmin, mutta että itsestä hyvälle tuntuu. Joskus täällä saa väärän kuvan asioista, joskus saa sellaisen kuvan, että hei mä rupeen tekemään tätä laihduttamista jonkun muun takia, vitut, ei se asia niin oo. Jotkut on vaan niin pirun innokkaita neuvomaan! :) Ja se on kyllä ihana asia jätkät <3 Mut ensimmäinen lähtökohta tähän hommaan on, että sä teet sen ittes takia, et kenenkään muun. Joskus yritin laihuttaa muka naisien takia, että saisin naista. Eihän siitä mitään tullu. Sit yritin laihuttaa koulun takia, ei siitäkään mitään tullu. Tälläkertaa päätin, että vittu mä teen tän homman itteni takia ja vedän lonkkaa niin paljon ku haluan, kunhan vaan paino putoaa ja hyvin on toiminu. Kiitos myös monien, esim wondadogin neuvojen, hän neuvo hyvin ja niitä on tullut noudatettua niin paljon kuin itse oon tahtonu, nähtävästi ihan hyvin kun paino on pudonnu ;) Mut höpöhöpö, en mä nyt kaikkee kirjaimellisesti oo tehny, sori wonda, mut mun mielestä kaikki asiat pitää tehä niinku itsestä tuntuu hyvälle :) Mulla on kyllä aikaa laihuttaa, tiedän, että jos olisin noudattanut kaiken kirjaimellisesti, tämä homma ois kussu :) Mut kiitos kaikille aivan loistavista neuvoista! Jumalauta jätkät, tunnustetaan nyt ettei ilman teitä ois onnistunu! Vielä on lippuja uimahallille varmaan 40 jäljellä ja kyllä tämä tästä taas. En vaan tiedä joko olisi hyvä alottaa syömään kunnolla, että jaksaisi siellä salilla riekkua? En enää kertaakaan halua sitä pahaa oloa mikä on kaks kertaa tullu!

Noniin, mutta minäpä tässä nyt lopettelen, täytyy lähteä sänkyyn ja ottakaahan kantaa, yritän tässä kirjoitella teille jälleen. :)

Niin ja koitahan wonda saaha homma hanskaan takasin :)

Vielä siitä kaljottelusta ku Gman taisi puhua siitä. Tottakai saat repiä gebardia sen minkä kerkeet, mut se hidastaa laihtumista. Minä sanon, että sit pe ja la vedät putkeen kaljaa ja sunnuntaina heräät ja lähet lenkille ni kiloja karisee salettina. Ainakin itselläni toimii, kun jos vedän kaks päivää ja lähen lenkille ni hikoilen niin jumalattomasti siellä ja sit ku tuun kotiin ja käyn kusella ni painoa hävinny VÄHINTÄÄN kilo. Sit vielä siitä ku alkoholi tuntuu ainakin mulla poistavan paljon nestettä ni painoa kyllä lähtee. Ei vaan saa unohtaa kuntoilua jos repii sitä bissee.

Ota nyt joku järki silti neuvoihisi. On eri asia tehdä välillä "taukoa dieetistä", "höllätä" jne. ja sitä teen nytkin itse.
Mutta "vedän bissee pe-la ja sitten hain pari pizzaa".... 20 kaljaa ja 2 pizzaa on noin 6500kcal. Se on käytännössä kilo rasvaa. Se tarkoittaa että tolla tavalla kusee tiukankin dieetin.

Alkoholin lopettamista ei ole kukaan käskenyt, mutta tuo on niin selvää matematiikkaa että sen vähentäminen on kannattavaa.
Kukin toki tekee tyylillään mutta himmaa vähän ennenkuin se ravintotieto on sillä tasolla että voi neuvoa. " vedä kaks päivää kaljaa putkeen ja hikoile nesteet aamulla lenkillä niin laihdut kilon" :curs:

Oikea suunta sulla, mutta kai hiffaat pointin?

Pari juttua. Krapulassa ei saa rääkätä itseään siksi, että se on vaarallista ihan oikeasti. Sydän voi sanoa vastaan. Jokaisen oma valinta jos on niin idiootti että parin päivän ryyppyputken jälkeen lähtee vetämään lenkkiä ekana aamulla, ja vielä ilman nesteitä, mutta kellekään tuollaista ei ruveta suosittelemaan!

Heikko ja alakuloinen olo johtuu vitamiinien puutteesta hyvin tod. näk. Sen lisäksi matalilla kaloreilla kulkeminen saattaa aiheuttaa myös tuommoisia tuntemuksia. Mutta hei, kukaan ei varmaan väittänytkään että laihduttaminen on helppoa? Noiden syiden takia ne vähätkin kalorit pitää ottaa oikeista lähteistä - paljon vitamiineja ja mineraaleja, ja ruokaa joka pitää verensokerin tasaisena. Verensokerin heittely pistää väsyttämään = vituttamaan.

Älä nyt hyvä mies oikeesti taas palaa niihin vanhoihin tapoihisi. Turha kuvitella, että jos saat laihdutettua muutaman kilon, etteikö se tulisi takaisin jos jatkat kuten ennenkin. Ihmiset on täällä yrittänyt neuvoa mitenkä saisit muutettua elämäntapaasi, eivätkä antaneet mitään dieettineuvoja. Lopullinen laihtuminen ei vaadi diieettejä, vaan tapojen muutosta. That's it. Äh, tulee :curs: olo niin varmaan parempi etten kirjota tähän threadiin enää..

Siinä oli Solid Necrolla hyviä pointteja. Tsemppiä blackorwhite, homma lähtenyt hyvin liikkeelle ja turha ruveta nyt lipsumaan.:thumbs:

Ota nyt joku järki silti neuvoihisi. On eri asia tehdä välillä "taukoa dieetistä", "höllätä" jne. ja sitä teen nytkin itse.
Mutta "vedän bissee pe-la ja sitten hain pari pizzaa".... 20 kaljaa ja 2 pizzaa on noin 6500kcal. Se on käytännössä kilo rasvaa. Se tarkoittaa että tolla tavalla kusee tiukankin dieetin.

Alkoholin lopettamista ei ole kukaan käskenyt, mutta tuo on niin selvää matematiikkaa että sen vähentäminen on kannattavaa.
Kukin toki tekee tyylillään mutta himmaa vähän ennenkuin se ravintotieto on sillä tasolla että voi neuvoa. " vedä kaks päivää kaljaa putkeen ja hikoile nesteet aamulla lenkillä niin laihdut kilon" :curs:

Oikea suunta sulla, mutta kai hiffaat pointin?

Valitettavasti en hiffaa, voitko vääntää rautalangasta? On se vaan kumma ku mulla paino tuntuu hyvin putoavan? Ettei vaan sun matikkas kuse?

Ehkei mun ravintotieto oo niin hyvä ku sulla, mut en mä mitään ravintotietoa latonutkaan. Selitin vaan miten itse teen, toimii edelleen hyvin. Missä se vika on sitten? Laittaako kalja ja viina mulla nesteet kiertoon vai? Kokeilen nyt testiksi etten juo kuukauteen, miten käy. En ymmärrä

Mitä siihen krapulalenkkeilyyn tulee, noin tuo mulla toimii. Ihan turha ruveta poskee soittamaan, kerron vaan omia kokemuksia, kyllä tässä nyt jonkun matikka vissiin kusee eikä mun tavat elää. Sitäpaitsi taisin kertoa jossain välissä myös, että teen tämän itseni takia enkä muitten? Sit myös tiedän, että jos olisin lähtenyt vetämään verenmakusuussa, koko homma ois tyssänny ajat sitten. Kyllä mulle oma psyyke kuitenki tärkeempi on ku jotkut tiukat dieetit. Uskon, että luit koko tekstin, mutta jotenkin nyt sain sellaisen kuvan, että taisit vaan nähdä tekstistäni negatiiviset puolet. Eikö siinä sitten ollutkaan mitään positiivista?

Loppuun KOROSTAN, että puhuin omia kokemuksia, en sitä miten pitää tehdä tai kannattaa tehdä. Jokainen tyylillään.

Pari juttua. Krapulassa ei saa rääkätä itseään siksi, että se on vaarallista ihan oikeasti. Sydän voi sanoa vastaan. Jokaisen oma valinta jos on niin idiootti että parin päivän ryyppyputken jälkeen lähtee vetämään lenkkiä ekana aamulla, ja vielä ilman nesteitä, mutta kellekään tuollaista ei ruveta suosittelemaan!

Heikko ja alakuloinen olo johtuu vitamiinien puutteesta hyvin tod. näk. Sen lisäksi matalilla kaloreilla kulkeminen saattaa aiheuttaa myös tuommoisia tuntemuksia. Mutta hei, kukaan ei varmaan väittänytkään että laihduttaminen on helppoa? Noiden syiden takia ne vähätkin kalorit pitää ottaa oikeista lähteistä - paljon vitamiineja ja mineraaleja, ja ruokaa joka pitää verensokerin tasaisena. Verensokerin heittely pistää väsyttämään = vituttamaan.

Älä nyt hyvä mies oikeesti taas palaa niihin vanhoihin tapoihisi. Turha kuvitella, että jos saat laihdutettua muutaman kilon, etteikö se tulisi takaisin jos jatkat kuten ennenkin. Ihmiset on täällä yrittänyt neuvoa mitenkä saisit muutettua elämäntapaasi, eivätkä antaneet mitään dieettineuvoja. Lopullinen laihtuminen ei vaadi diieettejä, vaan tapojen muutosta. That's it. Äh, tulee :curs: olo niin varmaan parempi etten kirjota tähän threadiin enää..

Jumalauta en puhunu mistään rääkkäämisestä ku kävelemisestä ja kyllähän sen tietää ettei saa rääkätä ku elimistö käy muutenki ylikierroksilla. Sori tais jäädä mainitsematta että krapulassa elimistö käy ylikierroksilla. Se pitäis tehä rauhallisella tahdilla mut mulla ainakin hiki lentää ja joudun välillä polviin nojailemaan!

Kiitos tiedosta, täytyy ruveta vetelemään monivitamiinitabletteja, voi muuten auttaa huomattavasti. Tämä on aika rasittavaa ku ei kertakaikkiaan jaksa mitään, mutta kyllä tämä tästä. Ei laihduttaminen helppoa oo, mut nyt kärsitään ku joskus ollaan märsytty!

Tiedetään, mutta entiset elämäntavat on kyllä karsittu aikalailla minimiin miten nykyään mennään. Tässä aina ku makaan selälläni sängyssä ni oon kyllä hyvilläni miten minimiin se on karsittu, että ei tämä nyt oo hetiskään niin pahaa mitä oon joskus ollu :) Kiitti vaan, kyllä teidän neuvot ovat auttaneet, kyllähän mä teitä kunnioitan, mutta nyt kun ollaan 95kg kohalla niin on hyvä vähän taas alkaa kiristämään. Tarkoitan, että alkaa käymään ahkerammin lenkillä jos jaksaa, tai sitten vaan olla nyt vähänaikaa tekemättä mitään ja miettiä miten viime toukokuussa oli 105kg :) Tässä olla mihkään entisiin elämäntapoihin palattu. Nyt oon ollu puoliviikkoa taas polttamattakin, nyt on oikeesti hyvät mahikset lopettaa ku sairastuinki eikä sillon maistu tupakka. MUTTA, tiedä myös sen, että nyt täytyy myös olla kuukaus juomatta nimittäin kännissä sorrun varmasti ;) Älkää nyt hätiköikö turhia, everything is okey dudes :)

Siinä oli Solid Necrolla hyviä pointteja. Tsemppiä blackorwhite, homma lähtenyt hyvin liikkeelle ja turha ruveta nyt lipsumaan.:thumbs:

Kyllä, Solid Necrolla erittäin hyviä pointteja. En jokatapauksessa aio ajaa itteeni loppuun tällä hommalla, pakko on välillä rentoutua. Kerroinkin tuossa ylempänä jo tulevia suunnitelmia. Saisin vaan nyt nämä sairastelut ohi. Kyllä, homma on lähtenyt erittäin hyvin liikkeelle. Sit ku täytän 20 eli toukokuun 16 ni täytyypi mennä jo 90kg pintaan ;)

Täytyy harkita tarkkaan näemmä nykyään mitä tänne kirjottaa, jos kirjottaa omia kokemuksia niin jotkut saattaa tulkita sen ammattiravintoterapeutin neuvona. Jokatapauksessa, halusin nyt vain kertoa miten itse toimin. Kuten jossain välissä pitkää tekstiä mainitsinkin, että jos en löysäilis välillä, tämä homma kusis kokonaan. Psyyke ei kestäis! Joten sanokaapa mitä sanotte, kyllä mulle psyyke tärkeempi tosiaan on ku kilo tai kaks takasin.

Joo on avaan suuni en tiedä onko tarvetta ja myönnän on vaikea puhua tällaisesta kun en ole ikinä ollut liikalihava tai huomattavasti ylipainoinen, joten en osaa varmastikkaan eläytyä näihin mietteisiin ja tunteisiin mitä siellä on pohjilla. Mutta rantakuntodiettejä olen pitänyt eli tiedän kyllä mitä laihduttaminen on; vittumaista välillä ja ankeaa, mutta loppujen lopuksi laihduttaminen ei ole pelkästään sitä lenkkeilyä ja oikein syömistä. Loppupeleissä kaikki lähtee IMO asenteesta, entisestä elintavoista ja suhtautumisesta uusiin elintapoihin. Jos on tottunut ottaan raakasti kupposta vkl ja tai viikollakin ja pitänyt sitä ookoona, syömään epäterveellisesti ja näin ja tottunut siihen. Voi todellakin rueta nopeastikkin hajottamaan kun pitää oikeasti lähteä tyhjällä kropalla aamuvarhain käveleskelämään. Tällöin kannattaa vain unohtaa ne entiset elintavat ja miten on tavannut toimia. Tavallaan hylätä ne ja tiedostaa ne epäterveelliseksi ja ajatella jo pitemmällä, että näin tulen toimimaan loppuelämäni, ellei halua takaisin siihen mistä on lähdetty. En tarkoita nyt etteikö pysty silloin tällöin ottamaan ja syömään vähän rennommin, mutta kuitenkin pääosin noudattaa terveellistä ruokavaliota, jolloin on paljo helpompi pitää itsensä kondiksessa. Asennetta nyt vaan joka jannulle :thumbs: ja ei herneitä.

sorge jos on paljo kirousviheitä väsäsin nopeesti vaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom