Noniin nyt ollaan toivuttu flunssasta ja aloitettu taas salillakäynti. Ajattelin alkaa taas pudottamaan kunnolla painoa näin ku syksy tekee tuloaan ja kesä on ohi, että ensi kesänä voisi olla taas kevyempi ja lihakset erottuisivat paremmin.
Viime kesänä oli painoa 105kg ja tänä kesänä kesäkuussa 95kg ja siinä ollaan junnattu. Pituutta on ollut näiden painojen aikana aina 177cm ja nyt sit on intoa taas pudottaa 10kg, että päästäis 85kg. Mielessä on kuitenkin pyörinyt myös, että paino pysyisi tuossa 95kg, mutta fläsät ottaisi ja katoaisi. Olen ajatellut, että jos kävisin viisi kertaa viikossa tunnin mittaisella reippaalla kävelylenkillä sekä salilla 4 kertaa viikossa. Saliohjelmaa en nyt tähän laita, mutta 5x5 systeemillä ajattelin massaliikkeet ja 3x8 muotoliikkeet. Vai miten se sanotaan, että isot lihakset 5x5 ja pienet 3x8. Olen hiukan kahden vaiheilla tässä, että pudottaako painoa ja pienentää lihaksia ja sit vasta alkaa taas nostamaan salin avulla kunnolla painoa vai pitääkö paino tässä, mutta kadottaa läskit mut pitää lihakset? Onko kenelläkään tietoa, että seuraisiko tuosta suunnitelmastani mitään muuta kuin ylikunto? Olen myös miettinyt, että pitäisiköhän alkaa ahnehtimaan ja käydä myös 3 kertaa viikossa aamulla sellanen 15-20 minuutin hölkkälenkillä? Se ois sellasta löntystyshölkkää ku oon paskassa kunnossa :( Mut hölkkää kuitenki!
Tuo tunnin reipas kävely tapahtuisi sitten koulun jälkeen joskus iltapäivällä kolmen aikaan. Tehdäkö sittenkin vain silleen, että käydä aina aamuisin se tunnin reipas kävelylenkki? Hieman ovat ajatukset vinksallaan. Etusijalla nyt kuitenkin ajatelma, että joskus aamulla vois käydä sen 15-20 minuutin hölkkälöntystyslenkin ja koulun jälkeen tuon tunnin reippaan kävelyn, tai sitten salipäivänä koulun jälkeen salille ja sen jälkeen sitten se tunnin kävely mut ei niin reippaasti :D
Tiedän, hieman sekavaa tekstiä kirjoitin, mutta mietteitä otetaan vastaan ja ehdottomasti kysymyksiin vastataan, mikäli teillä jotain kysyttävää on. Vastailen kyllä heti nyt ku on v-loppu ja aikaa on. Olen taas innostunut tästä asiasta todellakin ja kovasti eikä enää tuu otettua :kippis1:
Loppuun vielä välikevennys, että tänään ku salilla prässiä tein ni siinä jalkoja pumppasin aivan huoletta ja sit yhessä välissä ku työnsin ylöspäin ni pääs aivan karmee pieru ja koko sali kajahti ni meinas vähän ujostuttaa sen jälkeen :D