Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko porukka käyny salilla koskaan sairaana? Tai silleen, että on justiinsa tulossa sairaaks?

Mut eikös se maksimi vyötärönympärys miehillä oo se 93cm? Jostakin ainakin luin. Mulla itelläni se on 107cm, että onko tuo nyt aivan mahottoman paljon yli? Omasta mielestäni tuntuu etten mä sittenkään vissiinkään niin läski oo mitä mä luulen?

Yritetään parantua! Palataan asiaan.

Joo ei kyllä kannata sairaana tai edes vaikka tuntuisi niin lähtä treenaan.. Sillon kyllä on voimat niin vähissä ettei kannata :) Paras antaa vaan parantua kunnolla.. Voi hyvin käydä että kun sairaana käy treenaamassa niin voi olla kohta vielä pahemmassa kunnossa..

Eipä tuolle vyötärön ympärykselle taida mitään sääntöä oikein olla että mikä on liikaa ja mikä on liian vähän. Riippuu niin ihmisen ruumiinrakenteesta yms :) Enkä minäkään usko että sinä kovinkaan lihava olet. Niinkuin kaverinikin on n. 175 cm pitkä ja painaa päälle 100kg, niin eihän mielestäni niin lihava ole. Isokokoinen kylläkin :)

Vielä siitä vienasta. Ei sinne tarvii kuulema maksaa maksua jos on alaikänen. Kaveri sano näin. Mainitsi vielä että ne vanhemmat käyttäjät vittuilee siellä edelleen :D Käyks Darius siellä reenailee? Paska ku en tiiä miten pikaviestit toimii...

Vieläpä tuun kysyneeksi, että miten tänne laitetaan niitä kuvia? Onko se pakko laittaa suoraan tähän threadiin vai miten se homma etenee?

Upit vaikka jonnekkin imagehostiin eka sen kuvan ja pistät linkin threadiin :) tai sitten jos haluat sen suoraan näkymään sun postissa, niin sitte pistät linkin näiden tagien väliin:

Upit vaikka jonnekkin imagehostiin eka sen kuvan ja pistät linkin threadiin :) tai sitten jos haluat sen suoraan näkymään sun postissa, niin sitte pistät linkin näiden tagien väliin:

Sori oon aika n00b mut mikä on imagehost? :D Ihan kysyn muuten vaan, että tiiän tulevaisuudessa. Ei niitä kuvia halua kukaan nähä :)

J97,5kg alle, en tiiä mistä johtuu. Johtuisko siitä että vedin lärvejä koko v-lopun enkä syöny mitään :D Heh heh, mut sitä en enää tee aikoihin. Nyt oli vaan pakko vähän fiilistellä ku oli paino pudonnu. Ihmeellistä kyllä se ei oo tullu takas se paino vaikka nyt on syöty ja aineenvaihdunta on jostain syystä alkanu pelaamaan niin hyvin että huh huh.

Tuo proteiinin saanti on ikävä kyllä jääny vähemmälle ku enää ei oo tullu raejuustoa syötyä. Kyllä kuitenki ihan tavallista juustoa (jossa vähän rasvaa) tulee syötyä päivittäin ihan hyvän verran kyllä, ja rasvatonta maitoo juotua! En tiiä mistä johtuu, mut tuo maito kyllä nykyään maistuu paljon paremmalle ku ennen ja tuntuu että sitä pitäis juua vielä enemmän ku juonkaan. Proteiinin tarve(ko) mulla?

Suunta oikea. Ei se pieni "naattiminen" mitään haittaa, mutta niinkuin sanottu, koita saada ne herkuttelut 2krt kuukauteen. Oli se sitten viinaa tai namia.

Älä mene kipeänä treenaamaan, niinkuin sanottu. Yleensä niin pitkität sairautta. Syö lievästi miinuksilla (tai kulutuksen mukaan) kunnon ruokaa ja avot kun menet salille niin rauta nousee.

Kaikesta näkee että kohta jos et lopeta tuota hössöttämistäsi niin menet sulla paukkuu hermo. Iisisti nyt vain, pikkuhiljaa ne syömiset kuntoon ja liiku järjen rajoissa. Pidä viikossa 1-2 totaalilepopäivää liikkumisesta. Muuten on kohta seinä vastassa. Been there, done that.

Eli aamulla hiilaria/proteiinia, jos ei puuro mene niin vedä ne kinkkujuustoleivät, tai raejuustoa, ja vaikka lasi maitoa.
Pari ruokaa, hyvä välipala, ja iltapalaksi vähemmän hiilaria mutta protua kehiin jostain. Ja lepää tarpeeksi.

Tuosta vyötärön ympäryksestä vielä, tottakai tapauskohtaista. Sitä metriä on yleensä pidetty sellaisena nyrkkisääntönä, mutta itsellä ei edes painoindeksillä 25 mennyt vyötärö metriin vaikka vedin vatsan sisään. Ja ei sitä laardia nyt tosiaan ollut. Ota seuraava mitta sitten kun tuntuu että vyötä tarvii kiristää. Ja älä ravaa siinä vaa`alla :)

Eli ihan peruskysymyksiä vaan..

Kirjoitan tänne nyt sittenkun aikalailla samantapasta ongelmaa itsellänikin, kun threadin aloittajalla, siis otsikko kuvasi hyvin minua vielä about 2viikkoa sitten, mutta viikko sitten aloitettu treeni kyllä kestää kesälle asti, siitä olen 100% motivoitunut.
Elikkäs kerrotaan alkuun traagiset mitat. Mies 18v 165cm/73kg.

Tavoite olisi saada paino kesäksi 65kg, mahdollisesti vielä alaspäin siitä.
Sitten niihin kysymyksiin. Eli käyn töissä jokapäivä klo.7 alkaa työt, ja nytten kun niin harmillisesti pääsi käymään että kortti läksi pois tuossa, ja jalan pitäisi töihin kulkea, niin tämä sopisi erinoimaisesti minulle (4km työmatkaa) . Mutta mitenkäs aamuruokailun kanssa? Olisiko parempi että en syö aamulla mitään, ja vasta siis siinä 8-9 maissa töissä sitten vasta mahdollisesti jotain kevyttä, mutta mitä?

Iltaisin tulee käytyä 10km lenkillä, ja lenkin jälkeen ennen suihkua teen yleensä 5*20 sarjoissa vatsalihaksia, 5*10 sarjoissa punnerruksia ja 10kg painoilla tulee "habaa" :D nosteltua 10*5 kertaa. Joo tiedän että olen ensimmäistä kertaa vasta näitä tekemässä että voi korjata ja neuvoa mitä tehdä toisin. Ruokavalioon olen saanut tarpeeksi vinkkejä tästä ketjusta ja niitä olen ruvennut noudattamaan.
Mitenkäs muuten jos vaikka kerran viikossa viikonloppuna kävisi aamulla rykäisemässä sellasen ½h-1h uima vedon hallissa?

Fiksailkaa vaan rauhassa, ja kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kirjoitan tänne nyt sittenkun aikalailla samantapasta ongelmaa itsellänikin, kun threadin aloittajalla, siis otsikko kuvasi hyvin minua vielä about 2viikkoa sitten, mutta viikko sitten aloitettu treeni kyllä kestää kesälle asti, siitä olen 100% motivoitunut.
Elikkäs kerrotaan alkuun traagiset mitat. Mies 18v 165cm/73kg.

Tavoite olisi saada paino kesäksi 65kg, mahdollisesti vielä alaspäin siitä.
Sitten niihin kysymyksiin. Eli käyn töissä jokapäivä klo.7 alkaa työt, ja nytten kun niin harmillisesti pääsi käymään että kortti läksi pois tuossa, ja jalan pitäisi töihin kulkea, niin tämä sopisi erinoimaisesti minulle (4km työmatkaa) . Mutta mitenkäs aamuruokailun kanssa? Olisiko parempi että en syö aamulla mitään, ja vasta siis siinä 8-9 maissa töissä sitten vasta mahdollisesti jotain kevyttä, mutta mitä?

Iltaisin tulee käytyä 10km lenkillä, ja lenkin jälkeen ennen suihkua teen yleensä 5*20 sarjoissa vatsalihaksia, 5*10 sarjoissa punnerruksia ja 10kg painoilla tulee "habaa" :D nosteltua 10*5 kertaa. Joo tiedän että olen ensimmäistä kertaa vasta näitä tekemässä että voi korjata ja neuvoa mitä tehdä toisin. Ruokavalioon olen saanut tarpeeksi vinkkejä tästä ketjusta ja niitä olen ruvennut noudattamaan.
Mitenkäs muuten jos vaikka kerran viikossa viikonloppuna kävisi aamulla rykäisemässä sellasen ½h-1h uima vedon hallissa?

Fiksailkaa vaan rauhassa, ja kiitos jo etukäteen vastauksista!

oon varmasti epäpätevin vastaamaan, mutta aamulenkkiä suositellaan tyhjin vatsoin, eli jos siihen katsotaan niin syöt juuri kun olet kävellyt töihin. Eli aamuherätys ja siitä töihin kävellen (eväät mukana) ja syöt siellä hiilaripitoisen aamupalan. Näin käsittäisin täältä sisäistetyn teknisen jargonin perusteella :D

Noista muista asioista en osaa sanoa juuta enkä jaata :)
Kyllä se siitä kuitenkin lähtee... alku tuppaa olemaan aina vähän haasteellista, mutta kun sen pahimman yli pääsee niin yhtä juhlaa :D

http://imageshack.us/ tuo on varmaan kaikista suosituin imagehost :) Eli tuonne laitat kuvan tietokoneelta, niin tuo sivusto hostii sulle sitä kuvaa, se antaa sulle sitten nettiosotteen missä se kuva sitten näkyy..

Nyt mä muuten jätkät yllätän teidät ja oon ensimmäinen rohkee! http://img251.imageshack.us/my.php?image=laihdutus2xr0.jpg

Tuossa näkyy tuo aivan karmee rintalihasten ero ja yleensäkin vasempi puoli on aivan selvästi pienempi ku oikee! Nyt ku löysin tuon paikan ni voisin melkeen laittaa lisää kuvia tuonne. Yläselästä on saatava kuva ku siitä mä oon sentään ylpee!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt mä muuten jätkät yllätän teidät ja oon ensimmäinen rohkee! http://img251.imageshack.us/my.php?image=laihdutus2xr0.jpg

Tuossa näkyy tuo aivan karmee rintalihasten ero ja yleensäkin vasempi puoli on aivan selvästi pienempi ku oikee! Nyt ku löysin tuon paikan ni voisin melkeen laittaa lisää kuvia tuonne. Yläselästä on saatava kuva ku siitä mä oon sentään ylpee!

Loistavaa että pistit kuvan! ja pistähän se selkä kuvakin sitten :) Ja nyt kun otat vaikka kuukauden väliin kuvan itestäs, niin sitte on mahtava vertailla että miten homma on sujunut.. Ei tuo minun mielestäni pahalta lähdöltä näytä. Varmasti laihdut ihan vitusti kesään mennessä jos motivaatio on kohdillaan :thumbs: Tsemppiä vaan ihan vitusti!

Niin ja tuo rintalihasten koko ero kyllä tasoittuu tuosta :)

Bläkkis. Hieno homma, että kuvaa pistät kehiin. Auttaa noi kuvat kyllä paljon paremmin kertomaan kehityksestä kuin pelkkä puntariin tuijottaminen. Ite nyt en diettaile, mutta seuraan silti threadia mielenkiinnolla ja yritän samalla tsemppailla teitä. Jatkakaahan samaan malliin kaikki diettaajat! :rock:

Mutta nyt siis saldo 108.6kg -> 104.8, eli melkein 4kg

108.6 -> 104.2, puolisen kiloa taas :)
Tänään tosiaan mennään lätkämatsiin ja biljardia pelaan, joten jokunen laittisiideri menee alas. Ne tosin ei mitään hetkauta, sixpack 600kcal. Mutta mikäli saadaan päähän syödä kaupungilla niin en mä sitten ala kitkuttaan jollain salaatilla jos muut vetää tuplapepperonipizzaa vieressä. Mutta viikonlopun pelivarasta huolimatta viikon tavoite on saada paino alle 104kg.

Jätkät ne vaa kehittyy. Ite olen tainnut ottaa takapakkia. Nyt olen parina aamuna käynyt aamuaeroobisella, muuta muuten on menny hujahtamalla päin mehtiä.

Onneks maanantaina pääsee takas treenaa.

Sen verran haluaisin tehdä päivitystä tähän threadiin, että kyselisin, mikäli teillä on dieetillä mukana mitään erikoisvalmisteita.

Ite tilasin seuraavia tuotteita testimielessä itelleni ja pikkuveljelleni:

*CLA
*Orgaaninen kromi
*Monivitamiini ja mineraalivalmiste
*Glutamiinia
*Kreatiinia
*EPA+DHA ja etyyli-EPA
*Twinlabin Daily One
*Vahva C-vitamiinivalmiste (ettei tää perkeleen flunssavirustauti/mikälie uusiudu enää kolmatta kertaa tänä talvena ja pilaa mun hienoja suunnitelmiani ja raudan lujaa motivaatiotani ;) )

Aika hifistelyltä nämä tuotteen varmasti kuulostaa, mutta haluan testata ekaa kertaa elämässäni, tuovatko tällaiset asiat, kuten vitamiinit ja rasvahapot muutoksia elämään pitkällä linjalla. Tietysti juoksu ja sali varmaan jonkun verran lisäävät aineiden kulutusta (varsinkin dieetin loppuosassa tarkoitus tehdä pitkiä ja todella kuluttavia aeroobisia)

Ja eipä nuo hivenaineetkaan varmasti pahasta ole vhh/ketoosi dieetillä

Tietääkös kukaan onko noihin kuntopyörien kalorimittareihin luottamista? Oma pyörä näyttää puolen tunnin polkemisen jälkeen 550 kalorin palaneen, mikä tuntuu jo epätodelliselta.. Kilometrejä taittui jotain 15 ja keskisyke oli siinä 130-140 tienoilla.

Tietääkös kukaan onko noihin kuntopyörien kalorimittareihin luottamista? Oma pyörä näyttää puolen tunnin polkemisen jälkeen 550 kalorin palaneen, mikä tuntuu jo epätodelliselta.. Kilometrejä taittui jotain 15 ja keskisyke oli siinä 130-140 tienoilla.

En oikeen osaa ainakaan itse sanoa, kun ei ole oikein kokemuksia niistä, mutta luulen että aika suuntaa antavia tuloksia nuo kalorimittarit antavat..

Enpätie mut meijjän salilla tommosseella fillarilla semmosta 80rpm polkiessa 6-7 vaihteella ( 20 vaihdetta ) polttelee 45minuutissa semmosseet 200kcal.

Kyllä nuo näyttää ihan mitä sattuu. Sanotaan näin, että aika _helvetin_ kovaa/raskaasti saat polkea kuluttaaksesi 550 kaloria puolessa tunnissa. Siihen ei ihan huonossa kunnossa edes pysty.

Suositut

Back
Ylös Bottom