Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tekisi mieli piipahtaa pupissa, mutta:

koska olen:

a) vanha
b) väsynyt

niin saa nähdä jaksanko lähteä!

olisin meinaat jo aivan valmis panemaan maata! väsymyksen tunne,on,voimakas

Tein pitkästä aikaa pizzaa. Kahta eri versioa, molempia 2 isoa. Vallan hyviä. Tämä kun tuli pikainspiraationa, niin taikinakin ehti nousta vaan 4h huoneenlämmössä, mutta täytyy sanoa, että aika lailla yhtä hyvä kuin 1-2vrk jääkaapissa. Vähän hiivaa enemmän toki.

Nyt jälkkäriä

1000019925.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
meneekö tämäkin ehtoo täysinselvinpäin!

Ei. Sauna, ja selkä naksahti viime viikolla eli saunaoluita ei tarvitse edes optimoida aamusali huomioiden vaan ainoastaan niin ettei suoranaisesti ole pää kipeä.

Selkäongelma sinänsä vanha ja tuttu, toivottavasti alta viikossa treenataan taas kevyesti ja parissa viikossa mennään täysillä.

Niin paljon kun olenkin japanissa käyny niin okonimiyakia en ole vielä ehtiny syömään.
Tosin hyvä syy lähtee uudestaan kun aina on jotain maistamatta siel! Itse kyllä söin oman osuuteni ja kävin tuomaroimassa itselleni osakan vs hiroshiman okonomiyakit. Mun kirjoissa Osaka vei voiton.

Kun kukaan ei ilmoitttaunut kaveriksi Miamiin viikolla 7, niin vinkatkaa nyt sitten, mikä olisi aurinkokohde tuohon aikaan.

Viiime talvi kun meni täysin sisällä leikkauksesta toipuessa, niin olisi hitokseen tarpeen päästä nyt valoon ja lämpöön.

Suositut

Back
Ylös Bottom