Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnistatko ruisleivät ilman pusseja? Vain todellinen ruismestari saa testistä 10/10
Vastaa kymmeneen rukiiseen kuva-arvoitukseen ja saat tietää, oletko todellinen ruisleipätietäjä.www.is.fi
@vokot
Tunnistatko ruisleivät ilman pusseja? Vain todellinen ruismestari saa testistä 10/10
Vastaa kymmeneen rukiiseen kuva-arvoitukseen ja saat tietää, oletko todellinen ruisleipätietäjä.www.is.fi
70% oikein. Osa oli sellaisia, etten ole koskaan nähnytkään.
Nokitan, 9/10
meneekö tämäkin ehtoo täysinselvinpäin!
Niin paljon kun olenkin japanissa käyny niin okonimiyakia en ole vielä ehtiny syömään.Olipa hyvä okonomiyaki!
Tosin hyvä syy lähtee uudestaan kun aina on jotain maistamatta siel! Itse kyllä söin oman osuuteni ja kävin tuomaroimassa itselleni osakan vs hiroshiman okonomiyakit. Mun kirjoissa Osaka vei voiton.Niin paljon kun olenkin japanissa käyny niin okonimiyakia en ole vielä ehtiny syömään.
Kuulostaapa hienolta ammatiltasaaritonttuna
Kirveenheittoa Sylvin kanssa.
Mites Masa?Tänään Neiti Kesäheinä tuli ensimmäistä kertaan sänkyyn minun viereen pyörimään. Se halusi silityksiä ja rapsutuksia. 8 kk tähän meni
Sylvi - populaatiokissakuiskaaja.
Sen massa kasvoi niin suureksi, että se luhistui lopulta mustaksi aukoksi.Mites Masa?