Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turhaa sinne rahkaan sokeria sotkee. Fun light tai makeutusaine ajaa täysin saman asian kalorittomasti.

Tuon vaihtoehdon lisäksi suosittelen omaani :)

- 250g Ehrmann
- 2dl maustamaton (+rasvaton) jogurtti
- 100g pakastemarjoja(vadelma tai mansikka)

ja kaikki tehosekoittimen läpi. Hyvää on :)

jos tohon kesäkuuhun mennessä pääsisi lähelle 90kg niin ois hyvä,siihen asti pidetään alkoholi kokonaan pois,kun mulla se jotenkin kummasti aina aloittaa sen lipsumis kierteen:( .jouluna viimeksi ottanut.tiukkaa tulee tekemään,viimiset pari vuotta kun on tottunut joka viikko ottamaan :kippis1:

nii joo tän hetkinen paino on tossa 109kg kieppeillä,yllätyin oikein et ei toi 10päivän lepo pahempaa tehny.

Joo, miulla sama tuon alkoholin kanssa; joka viikko tuli otettua. Nyt olen pitänyt parin kuukauden taukoja ja joskus olen kerran kuukaudessa ottanut vähän rennommin juomapuolen kanssa. Pidän oikein paljon tästä elämäntavasta.. Tuntuu oikeasti rentouttavalta korkata se olut aina kun on ollut vähän pidempään kuivin suin. Ei synny hirveitä ryyppykierteitä eikä kahden päivän sekoilureissuja.

Nykyään perjantait menee kiltisti salilla, lenkillä ja venytellessä :D Mieliala about 3 kertaa parempi kuin ennen ja omatunto nousee kohisten! "Miehän perkele pystyn tähän!"

Missä vika ku jumii

Terve!
Liityin äskön mukaan pakkotoiston hienoon kaartiin ja olen pidemmän aikaa pelkästään lukenut foorumeita mutta nyt asiaan. Eli olen niin sanottu nörtti ja päätin tuossa vuodenvaihteessa pistää sitten paikat kuntoon. Tällä hetkellä mitat 175/89. Olen vuodenalusta siis käynyt noin 3krt kuntosalilla jossa alussa tein noin 30-40min aerobista kuntopyörällä ja crosstrainerilla + päälle vähän mitä sattuu.

Alotin tuossa viikko sitten ihan "oikean" ohjelman http://newbie-fitness.blogspot.com/2007/01/stripped-5x5.html alottelijoille. Olen myös ollut nyt noin 3viikkoa LowCarb ohjelmalla mutta silti ei paino tipu. Ruokailu tottumukset mulla on aina ollu tosi yksipuoliset mutta nyt ne vasta onkin sillä päivässä saattaa mennä pelkästään esim. 700g nauta-sika jauhelihaa ja ruokajuomana vettä. Joskus jopa munakas. Syön kalaöljy tabuja ja päälle jotain multivita juttuja. Eli jauhelihasta saan noin 160g/0/160g 1600-2000kcal eli sinänsä ihan ok mutta paino ei vain tipu. Onko tässä nyt mikä vialla. Käyn siis 3krt salilla ja vedän tuota ohjelmaa ja ennen sen tekemistä teen n. 30min aerobista rasvanpoltto sykkeellä.

Välipäivät sitte menee tietokoneella istuessa ja viikonloput baareissa, join ennen tosipaljo kaljaa mutta nykyään otan pohjiksi punkkupullon mutta baarissa tahtoo joskus vähän lipsua tuon kaljan suhteen. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä, juopottelusta en ehkä pysty luopuun kovinkaan helpolla mutta esim. nämä välipäivät voisin käyttää varmaan vähän hyödyllisemmin, onneksi kevät tulossa nii jaksaa alkaa taas ulkonakin käymään. Hölkkä ja juoksu eikä pitkän matkan kävelyt sovi lonkkien huonosta kunnosta johtuen. Ruokavaliosta sen verran että esim kasviksia ei vain pysty syömään ja kovin kallista ruokaa en voi ostaa opiskelija kun olen. Ennen VHH kuuria viikot saatto mennä pelkän makaronin ja jauheliha mössön kans, joskus ranskiksia yms.

Neuvokaa siis minua oi gurut mitä tehdä jotta saisin kropasta nämä höllyvät läskit pois :D

Neuvokaa siis minua oi gurut mitä tehdä jotta saisin kropasta nämä höllyvät läskit pois :D

En ole mikää guru, mutta sinun tapauksessasi tyhmempikin osaa kertoa missä mättää. Yllätys yllätys, 99% varmuudella syy on tuossa ryyppäämisessä. Aika lailla taitaa olla turhaa hommaa joku ruokavalion siistiminen, jos viikossa parina päivänä otetaan viinaa ja kolmantena podetaan krapulaa. Eikä mikään ihme, että tuolla menolla ei ole varaa "kalliiseen" ruokaan (haloo! vihannekset on kalliita mutta baarissa on kuitenkin varaa tilata 3€ tuoppeja).

Jos ryyppäämisen vähentäminen kuulostaa akkojen puheelta, niin kirjoittelepa huviksesi viikonlopun kalorit laskuriin viinoineen ja roskaruokineen. Sitten voitkin laskea kuinka paljon viikon aikana on yhteensä tullut miinusta/plussaa.
(nuo nykyiset liikuntasi kuluttanevat sellaisen 1500kcal/vko ja esim. 12-pack olutta tuo ~1600kcal).

vaikka se maitorahka ei todellakaan mitään herkkua ole. Ei todellakaan.

Vähän riippuu kans maitorahkan merkistä. Ehrmann on niistä kaikista miedointa, ja menee ihan hyvin maustamattomanakin. Ingmannin versio onkin sit jo reippaasti kitkerämpää ja aiheuttaa pykimisreaktioita.

En ole mikää guru, mutta sinun tapauksessasi tyhmempikin osaa kertoa missä mättää. Yllätys yllätys, 99% varmuudella syy on tuossa ryyppäämisessä. Aika lailla taitaa olla turhaa hommaa joku ruokavalion siistiminen, jos viikossa parina päivänä otetaan viinaa ja kolmantena podetaan krapulaa. Eikä mikään ihme, että tuolla menolla ei ole varaa "kalliiseen" ruokaan (haloo! vihannekset on kalliita mutta baarissa on kuitenkin varaa tilata 3€ tuoppeja).
Nimenomaan. Kyse on aivan puhtaasti siitä, mikä kenellekin on tärkeintä. Jos ei ole halua/kykyä luopua ylenmääräisestä ryyppämisestä, niin silloin se halu laihtua ja elää terveesti ei ole "tarpeeksi" kova.

PS. Jos sitä viunaa on aivan pakko juoda, niin kirkas viina + sokeriton limu on todennäköisesti paras vaihtoehto. Punaviini ei todellakaan ole vähäkalorista juotavaa.

Eikä mikään ihme, että tuolla menolla ei ole varaa "kalliiseen" ruokaan (haloo! vihannekset on kalliita mutta baarissa on kuitenkin varaa tilata 3€ tuoppeja).
Anteeksi nyt vain jos menee offtopikiksi, mutta tämä ihmetyttää itseänikin kovasti. Yks kaveri (tyttö) valitteli aina kun opiskelijana ei ollut rahaa ostaa esim. rypsiöljyn sijaan oliiviöljyä, piti aina ostaa halvinta leivän päälle jne.. olisi halunnut ruveta syömään terveellisempää ruokaa mutta ei kuulemma ollut varaa. Kuitenkin sitten meni joka ilta punkkua pullollinen (oikeasti). Ja röökiä aski tai pari. Kun asiasta mainitsin niin :curs: ärr ja murr!

Onko ne prioriteetit niin vaikea saada kohdilleen? Vai onko se dokaaminen nyt sitten niin kivaa että se ajaa kaiken edelle? Helvetti, ihmiset valittaa että ei voi ostaa prodee kun se maksaa sen ~20 euroo säkki. Mitä saa jossain fucking onnelassa 20 eurolla? Pääsee sisälle ja ostaa itselleen kaljan ja röökiaskin ja tiputtaa loput hilut vessassa siihen kusiselle lattialle, vittu. Anteeksi.

Niin lähinnä kyse oli siitä että kiinitän huomioita hiilareihin eli niin sanottuun ketodiettiin eikä niinkään paljon kaloreihin koska tuo miinuskaloreilla pelailu ei ole aiemmin tuottanut tulosta. Yhtenäkään päivänä hiilarit ei ole ylittänyt 50g ja arkipäivisin jää alle 20g. Punkkupullon lisäksi baarissa siis menee jotain 4kaljaa. Ja eikö se niin mene että reub rahoja ei lasketa ja lopuilla sitte ostetaan ruokaa jos riittää. ;) Eli haeskelin lähinnä jotain kommentteja jotka tietää tuosta ketoilu+kuntoilu hommasta jotain. Eikä nuo kaloritkaan niin hirveenä mene viikonloppuna plussan puolelle koska ei sitä etes jaksa syödä kuin yhesti ennen ku aukasee sen punkkupullon. Krapulassa saattaa sitte kyllä jonku omatekosen pizzan vetästä mutta hiilareita siinä pohjassa on noin 40g

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin lähinnä kyse oli siitä että kiinitän huomioita hiilareihin eli niin sanottuun ketodiettiin eikä niinkään paljon kaloreihin koska tuo miinuskaloreilla pelailu ei ole aiemmin tuottanut tulosta. Yhtenäkään päivänä hiilarit ei ole ylittänyt 50g ja arkipäivisin jää alle 20g. Punkkupullon lisäksi baarissa siis menee jotain 4kaljaa. Ja eikö se niin mene että reub rahoja ei lasketa ja lopuilla sitte ostetaan ruokaa jos riittää. ;) Eli haeskelin lähinnä jotain kommentteja jotka tietää tuosta ketoilu+kuntoilu hommasta jotain. Eikä nuo kaloritkaan niin hirveenä mene viikonloppuna plussan puolelle koska ei sitä etes jaksa syödä kuin yhesti ennen ku aukasee sen punkkupullon. Krapulassa saattaa sitte kyllä jonku omatekosen pizzan vetästä mutta hiilareita siinä pohjassa on noin 40g

Alkoholi on puhtainta mahdollista sokeria eikä todellakaan sovi ketolle!!! Ketoosi ei taatusti toimi jos juot joka viikonloppu. Etenkin jos juot kaljaa ja punaviiniä.

Jos miinuskaloreilla pelailu ei ole tuottanut tulosta, olet laskenut kalorisi väärin. Jos kulutat enemmän kuin syöt, painosi laskee. Se on juuri näin yksinkertaista.

Edit. Ja vasta nyt luin tuon kommenttisi syömisestä ja viinistä. Eli syöt kerran ennen kuin alat ryyppäämään. Juuri näin. :jahas:

Joo. Unohda.

Ompa jengillä pipo tiukalla tänään.. mitään muuta ei siis ole tehtävissä kuin että elä ryyppää enää ikinä ottamatta ollenkaan kantaa noihin muihin mitä oon kirjotellu. Eikait täällä varmasti kaikki diettaaja/kuntoilijat ole mitään raimo raittiita. Jotain vinkkejä tai juomien vaihtamista ei tarjoilla ollenkaan. Ja kyllä meikä siihenki varmaan pysyis että ois juomatta tai ainaki vähentäis tuota 2x viikossa mutta vihaseksi vetää sitte.

Niinno oon lukenu tuloksista joissa tyypit hyvin puottaa painoa vaikka sitä häppääki otetaan aina joskus. Kai se sitte ei vaan mun kohalla toimi :itku:

Ite dokasin ennen niin perkeleesti. Sit aloin kuntokuurille ja ei viinan tippaakaa. Paino alko tippuu jo varmaa senki takia. Olihan se mukava 3kk:n jälkee ottaa häppää kunnolla yks viikonloppu ja nyt on tullu välillä kans rilluteltuu, mut on se ryyppäily menettäny parhaimman hohtonsa. Mieluummin sitä hikoilee salilla tai lenkkipolulla ku rapuloissaa seuraavana päivänä...

Ompa jengillä pipo tiukalla tänään.. mitään muuta ei siis ole tehtävissä kuin että elä ryyppää enää ikinä ottamatta ollenkaan kantaa noihin muihin mitä oon kirjotellu. Eikait täällä varmasti kaikki diettaaja/kuntoilijat ole mitään raimo raittiita. Jotain vinkkejä tai juomien vaihtamista ei tarjoilla ollenkaan. Ja kyllä meikä siihenki varmaan pysyis että ois juomatta tai ainaki vähentäis tuota 2x viikossa mutta vihaseksi vetää sitte.

Luulisi noista muista aloittelijaketjuista saavan sen verran itse selville, että miinuskalorit ovat avain siihen painon pudotukseen. Kaikenmaailman ketoilut sopii niille, joilla tuo ruokavalio on jotenkuten muuten kunnossa. Ei niillä mitään pelasteta, jos puolet viikosta ollaan alkoholin vaikutuksen alaisina ja muutenkin syödään miten sattuu.

Vaikuttaa vähän siltä, että etsit jotain ihmekeinoa, jolla paino lähtisi putoamaan eikä sinun tarvitsisi tinkiä mukavista elämäntavoistasi. Sellaista keinoa ei nyt vain löydy, muuten siellä baarissa näkyisi varmaan huomattavasti enemmän atleetteja (ja meikäläiselläkin olisi pyykkilautavatsa).

En viitsi ottaa edes kantaa tuohon ajattelutapaan, että ilman tuplaryyppyä viikossa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä.. Kannattaisi varmaan keksiä vähän muuta tekemistä.

Niinno oon lukenu tuloksista joissa tyypit hyvin puottaa painoa vaikka sitä häppääki otetaan aina joskus. Kai se sitte ei vaan mun kohalla toimi :itku:

Punkku ja 4 bissee usein ei ole vähän.
Mutta on turha luulla että pystyt diettaan jos kerran viikossakin vedät tuollaisen satsin.

Itsellä menee 6-pack light-sidukkaa kuukaudessa. Kaloreita 600kcal. Thatsit.
Mut hei, ihan what makes you happy.

okei okei, huomisen jälkeen alan vähentään ku porukka on sitä mieltä että se on ainoa vaihtoehto vaikka ku sitä ajattelee niin itku meinaa tulla on se sen verran mukavaa :D eli huomenna vielä kaverin synttäreitä viettään sitte alkaa tällä pojalla vähentäminen tuon viinan suhteen. Hankala vaa olla sit himas ku tottunu noissa baareissa juokseen ja kaverit kanssa, tuntuu ettei niitäkään nää muuten ku yöjuoksuilla. :P Tuo liikunta on vissiin ihan ok hommissa näin alussa, tietty noille välipäiville vois vielä keksiä jotain kevyttä hommaa ku ne tulee yleensä vaan istuttua kämpillä.

päivitystä taasen nyt paino on 82.1kg elikkäs 10kg lähtenyt 7 viikossa, tavoitteeseen vielä 7 kg eli 75kg. Gmanille sen verran että voithan sää siällä baarissa käydä muutenkin kun tuhannen kännissä. Itse olen baarissa käynyt suurin piirtein 2 viikon välein yhtenä päivänä jonka pidän itselleni ns.cheattipäivänä. eli mulla ei suurta vaikutusta ole ollut muutaku seuraavan aamun kauhia morkkis kun tullut juotua vattalline tai hiukan toistakin. mutta siitä vaan sitten tiukka dietti jatkuu. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom