trap-bar mave ?
What-the-fuck-is that ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
trap-bar mave ?
Siinä ongelmana on sitten oma notkeus, hehe. Oon sen verran kanki jätkä ei maasta asti onnistu kyllä tuokaan suoralla selällä.
eikai suorinjaloinvedossa olekaan tarkotus nostaa maasta asti ? siis toki tanko ensin nostetaan, mutta sitten lasketaan jalat vähän koukussa, selkäsuorassa, tankoa alemmas, itellä pikkasen polvien alle, niin että tuntuu takareisissä. eli pylly pystyssä, jalat aavistuksen koukussa (ei lukossa) ja lantiosta joustetaan. ?
aika lähellä tossakin näyttäis olevan noi forkut lähellä reisiä, joten tuskin ratkasis ongelmaa. Ärsyttää vaan kun kerran viikossa on forkut palanu.
Mulla on sellane ongelma ton kyykyn kanssa eli kun ala selkä ja reidet on nii jäykät nii ei oikee saa tehtyy tota kyykky liikettä varsikaa painojen kanssa niin mite sais venyvyyttä ?
Vai onnistuuks se sellai et yrittää vaa kyykky liikettä ilman painoja esim 3x10 ? :D
Venyttele, kyykkää jumppakepillä ja istuskele kyykyssä aina tilaisuuden tullen niin kyllä se liikkuvuus ajan myötä paranee.
Mistäköhä löytyis näit hyvii venytyksii ? En oikee ite tiiä mitää ku en oo venytelly oikee koskaa kunnolla sellai. :S
Ja mulla on auttanut se, kun on opetellut yksinkertaisesti istumaan kyykyssä. Sitten kun pystyt istuskelemaan lattialla tähän malliin pidemmänkin ajan, niin liikkuvuus kyllä riittää kyykkäämiseen salillakin.