Kyykky- ja mavekyssäreitä

Voiko joku suositella jotain polvilämppäreitä jotka oikeesti kestää? Prismasta ostetut Muellerit lähtee aina purkautumaan siitä patella-aukon kohdalta... Kannattaako ostaa ennemmin semmoset umpinaiset mallit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko joku suositella jotain polvilämppäreitä jotka oikeesti kestää? Prismasta ostetut Muellerit lähtee aina purkautumaan siitä patella-aukon kohdalta... Kannattaako ostaa ennemmin semmoset umpinaiset mallit?

Itse ainakin tykkään umpinaisista. Titanin polvilämppärit ovat perkeleen hyvät, hinta on sen mukainen. Vie kaikkia muita aikalailla 6-0.

Itse ainakin tykkään umpinaisista. Titanin polvilämppärit ovat perkeleen hyvät, hinta on sen mukainen. Vie kaikkia muita aikalailla 6-0.
Onko nuo sinun Titanin lämmittimet sama asia kuin Titanin polvituet? Silläkin termillä näkyjään myynnissä. Miten sopivuus ja koko passasi? Onko kuin jäykät? Mietinnässä on jonkinmoiset tuet hankkia

Onko nuo sinun Titanin lämmittimet sama asia kuin Titanin polvituet? Silläkin termillä näkyjään myynnissä. Miten sopivuus ja koko passasi? Onko kuin jäykät? Mietinnässä on jonkinmoiset tuet hankkia

Eiköhän nuo ole samat, voimaharjoittelu.fi:stä olen omani hommannut. Perkeleen tiukat ovat, kun nuo ovat itselleni karvan liian pienet, joten neopreeni repesi hiukan tuolta pohkeen kohdilta. Ei vaikuta toimivuuteen mitenkään. Tukee polven todella hyvin ja pitää lämpimänä. Onhan noilla hintaa tosiaan 70e(?), mutta ovat joka sentin arvoiset.

Juurikin niitä olen katsastellut. Minkäs kokoiset sulla on? Mittailin omaa polviniveltä ja näyttäs 39 senttiä. Sillä vaan että sattus koko kerralla kohilleen...
Sitten ois ne toiset warriorin jäykemmät, mutten taas tiedä meneekö liian järeäksi jo.

No siis, mulla on kokoa L, ja onhan noi mulle surkuhupaisan pienet koska polvinivel on 46cm jalka suorana. Toisaalta sitten taas, halusin sellaiset jotka oikeasti tukee, eivätkä lerpata vain mukana. Kannattaa siis ottaa vähän pienemmät.

Kokeilin tänään uudestaan etukyykkyä yrittäen korjata kaikkia asioita mistä mulle sanottiin. Sain painon ainakin enemmän kantapäille ja ne pysyivät maassa. Mutta ryhtiä en kyllä saanut mitenkään paremmaksi :/ Mulla on tuollainen ryhti silti aina ja eihän yliojentaa ainakaan saisi? En kyllä ymmärrä miten rinta sekä olkapäät tulisi tuoda eteen samalla pitäen yläselkää tuon suoremmassa. Jos yritän tuosta yläselkää ryhdikkäämmäksi saada tulee minun viedä latsit yhteen ja se nyt on mahdotonta samalla pitää latseja yhdessä ja vieden rintaa ja olkapäitä eteen. Onko keskivartalo/selkä vain heikko etten tuon suorempaan kroppaa saa viettä? Pitääkö vaan luovuttaa ja siirtyä takaisin takakyykkyyn?

https://m.youtube.com/watch?v=5ZGqVoBDblI

Tässä vielä viime viikon kyykyt
http://youtu.be/NEO4QYSFGmU

Kokeilin tänään uudestaan etukyykkyä yrittäen korjata kaikkia asioita mistä mulle sanottiin. Sain painon ainakin enemmän kantapäille ja ne pysyivät maassa. Mutta ryhtiä en kyllä saanut mitenkään paremmaksi :/ Mulla on tuollainen ryhti silti aina ja eihän yliojentaa ainakaan saisi? En kyllä ymmärrä miten rinta sekä olkapäät tulisi tuoda eteen samalla pitäen yläselkää tuon suoremmassa. Jos yritän tuosta yläselkää ryhdikkäämmäksi saada tulee minun viedä latsit yhteen ja se nyt on mahdotonta samalla pitää latseja yhdessä ja vieden rintaa ja olkapäitä eteen. Onko keskivartalo/selkä vain heikko etten tuon suorempaan kroppaa saa viettä? Pitääkö vaan luovuttaa ja siirtyä takaisin takakyykkyyn?

Etukyykky 4x2 100kg - YouTube
Höps tässä mitään luovuteta. Ei toi edes mitenkään kamalan näköstä ollut. Oon nähnyt tapauksia, joissa ryhti nyt vaan on tuollainen. En tiedä kyllä mikä siihen auttaisi. Mutta musta näyttää että ihan aavistuksen annat kyynärpäidenkin laskeutua, joten voisit oikeasti yrittää väkisin työntää niitä kyynärpäitä kattoa kohti samalla kun kyykkäät. Samoin rintaa vaan pitäisi pyrkiä työntämään auki.

Etukyykky 4x2 100kg - YouTube

Lonkkiin (koukistajat, lähentäjät) liikkuvuutta ja polvea eteen. Antaa aika pahasti periksi tuossa laskun puolivälin paikkeilla. Mulla on vähän samanlaista kun on oikein jumissa eikä pääse istumaan mukavasti. Olkapäiden ei varsinaisesti pidä olla edessä, koska pyöreällä yläselällä ei ole hyvä nostaa. Sen lisäksi saatat omata aavistuksen normaalia vittumaisemmat mittasuhteet tuohon liikkeeseen, mikä osaltaan hankaloittaa sitä.

Kapeampaa jalka-asentoa yrittäisin nyt ihan ensiksi. Kovin leveällä asennolla lonkan liikkuvuusongelmat korostuvat, kun mennään syvälle.

Höps tässä mitään luovuteta. Ei toi edes mitenkään kamalan näköstä ollut. Oon nähnyt tapauksia, joissa ryhti nyt vaan on tuollainen. En tiedä kyllä mikä siihen auttaisi. Mutta musta näyttää että ihan aavistuksen annat kyynärpäidenkin laskeutua, joten voisit oikeasti yrittää väkisin työntää niitä kyynärpäitä kattoa kohti samalla kun kyykkäät. Samoin rintaa vaan pitäisi pyrkiä työntämään auki.

Jos katsot pelkkää rankaa, niin huomaat varmaan että aika paljon liikettä on. Ei hyvä, eikä tuossa paljon kyynärpäihin keskittyminen auta kun paketti hajoaa ihan muualta.

En mä haluiskaan luovuttaa, mutta en kyllä loukatakkaan halua itteäni jos tuosta hieman etukenosta, yläselkä kaarella (mikä ei kyllä ole sen enempää kaarella tehdessä kuin muutenkaan :D) on jotain haittaa. Liike kyllä tuntuu tosi hyvältä eikä mikään paikka ole koskaan alkanut tuntumaan pahalta eikä muutenkaan epämiellyttävältä :o Kyllä kai se tästä pikkuhiljaa alkaa muotoutumaan :) Pitää vain yrittää painaa kyynärpäitä enemmän vaan kattoa kohti niin kai se ryhtikin siitä alkaa paranemaan. Tuntuu vain jotenkin mahdottomalta levittää rintaa samalla kun vie olkapäitä eteen :o Olenko vain jäykkä vai enkö vain ymmärrä/osaa? :D

Ois mielenkiintoista nähdä miltä nuo Kojiamkon kyykyt näyttää esim. 50 kilolla. Helpon näköisesti liikkuu tuo 80 kiloakin kyllä, mut tuo yläaselän pyöristyminen on kieltämättä vähän kummallista.

Lonkkiin (koukistajat, lähentäjät) liikkuvuutta ja polvea eteen. Antaa aika pahasti periksi tuossa laskun puolivälin paikkeilla. Mulla on vähän samanlaista kun on oikein jumissa eikä pääse istumaan mukavasti. Olkapäiden ei varsinaisesti pidä olla edessä, koska pyöreällä yläselällä ei ole hyvä nostaa. Sen lisäksi saatat omata aavistuksen normaalia vittumaisemmat mittasuhteet tuohon liikkeeseen, mikä osaltaan hankaloittaa sitä.

Kapeampaa jalka-asentoa yrittäisin nyt ihan ensiksi. Kovin leveällä asennolla lonkan liikkuvuusongelmat korostuvat, kun mennään syvälle.

Onko jotain liikkeitä mitä suosittelisit?
Mutta eikös etukyykyssä tangon kuulu levätä olkapäillä, jolloin ne olisi tuotava eteen? Kun jos lähden rintaa levittämään ja ryhmistämään yläselkää, missä se tangon sillon kuuluisi olla :O Minkälaiset mittasuhteet minulla mielestäsi on? Mutta lähdetään kokeilemaan kapeammalla samalla aloittaen ankaran liikkuvuusharjoittelun :)

Niin ja oranki sanoi aikaisemmin että polvet menevät liikaa eteen :O Tarkoittiko hän liikaa eteen tuolla leveydellä vai yleensäkkin?

Ois mielenkiintoista nähdä miltä nuo Kojiamkon kyykyt näyttää esim. 50 kilolla. Helpon näköisesti liikkuu tuo 80 kiloakin kyllä, mut tuo yläaselän pyöristyminen on kieltämättä vähän kummallista.

Pistetään ensi treenin jälkeen videota 50kg. Mutta ei minulla pyöristy mielestäni yhtään sen enempää yläselkä kuin se ennestään on? :O

Minä taas diagnosoisin tuosta jäykän rintarangan. Kun se on jäykkä, on yläselkää hankalaa saada suoraksi ja myös kyynerpäiden ylhäällä pitäminen etukyykyssä on hankalampaa. Sen parantaminen onneksi hoituu suht helposti. Viemäriputkella tai foam rollerilla pääsee nyt ainakin alkuun, mutta tuota samaa liikettä voi tehdä myös ihan vaikka sohvan käsinojan yli, tuolin selkänojaan nojaten, rullatun pyyhkeen päällä tai vaikka auton konepellillä, jos ei mitään muuta keksi. Tota tehdessä ei kuitenkaan pidä yliojentaa alaselkää liiemmin.

Onko jotain liikkeitä mitä suosittelisit?
Mutta eikös etukyykyssä tangon kuulu levätä olkapäillä, jolloin ne olisi tuotava eteen? Kun jos lähden rintaa levittämään ja ryhmistämään yläselkää, missä se tangon sillon kuuluisi olla :O Minkälaiset mittasuhteet minulla mielestäsi on? Mutta lähdetään kokeilemaan kapeammalla samalla aloittaen ankaran liikkuvuusharjoittelun :)

Joo tietyssä määrin kyllä, mutta ei kyllä sen yläkropan asennon pitäisi olla aika luonnollisen tuntuinen eikä ainakaan pitäisi keskittyä työntämään olkapäitä väkisin mahdollisimman eteen. Paha sanoa niinkään mittasuhteista, se oli vaan sellanen heitto kun nuo näyttää niin epämukavilta kaiken kaikkiaan. Pitkät, laihat miehet ei yleensä kyykkää kovin hyvin, vaikka liikkuvuudesta se voi silloinkin olla enimmäkseen kiinni.

Tällä pääsin itse aika hyvään alkuun syvälle kyykkäämisessä. Tietty venyttely nyt yleensäkin kannattaa.

Niin ja oranki sanoi aikaisemmin että polvet menevät liikaa eteen :O Tarkoittiko hän liikaa eteen tuolla leveydellä vai yleensäkkin?

No jaa, kyllä ne aika edessä näyttää olevankin, ehkä unohdetaan se neuvo :). Ei ne mun nähdäkseni liikaa eteen mene. Vaihtoehto tuolle on viedä lantio taakse, mikä sitten johtaa siihen, että ryhti hajoaa ja tanko luisuu olkapäiltä.

Joo tietyssä määrin kyllä, mutta ei kyllä sen yläkropan asennon pitäisi olla aika luonnollisen tuntuinen eikä ainakaan pitäisi keskittyä työntämään olkapäitä väkisin mahdollisimman eteen. Paha sanoa niinkään mittasuhteista, se oli vaan sellanen heitto kun nuo näyttää niin epämukavilta kaiken kaikkiaan. Pitkät, laihat miehet ei yleensä kyykkää kovin hyvin, vaikka liikkuvuudesta se voi silloinkin olla enimmäkseen kiinni.

Tällä pääsin itse aika hyvään alkuun syvälle kyykkäämisessä. Tietty venyttely nyt yleensäkin kannattaa.

No jaa, kyllä ne aika edessä näyttää olevankin, ehkä unohdetaan se neuvo :). Ei ne mun nähdäkseni liikaa eteen mene. Vaihtoehto tuolle on viedä lantio taakse, mikä sitten johtaa siihen, että ryhti hajoaa ja tanko luisuu olkapäiltä.

Musta ei kyllä tunnu mitenkään pahalta kyykätä tällä tyylillä. Musta olkapäät on ihan mukavan luonnollisesti edessä ja liike tuntuu kaikin puolin muutenkin hyvältä. Mutta ei vissiin ihan terveydelle paras asento ole? Se kummiskin on tärkeintä, tykkään punttailla ja pitää paikat ehjinä ja haluan tehdä sellaisella tavalla että niin myös on jatkossa :)

Lähdetään venyttelemään enemmän noita lonkankoukistajia ja lähentäjiä. Venyttelen kyllä muutenkin, mutta nähtävästi aivan liian vähän. Sekä samalla availlaan tuota rintarankaa. Kunnes päästään optimaaliseen, sekä turvalliseen kyykkytyyliin :)

pitkistä ja laihoista voi tulla pitkiä ja muhkeita, joten ei sillä pituudella oo kyykyn huonouden kanssa mitään tekemistä. kaikille löytyy hyvä ja itelle optimi tyyli kyykätä, ellei mittasuhteet nyt sitten oo niinku lamar gantilla. paljon sekin nosti.

Nyt alkaa olla kyykyssä tekniikka kunnossa sen verran että menee kunnolla etureisille niin riittääkö sjmv pakara reeniksi? Kyykkään hartioiden leveydeltä ja pohjaan asti, reiden ojennus, koukistus ja pohkeet seisten on muut liikkeet jalkapäivässä

Reilun viikon salitauon jälkeen tuntuu että kyykkytekniikka hajoaa taas täysin. Lähdenkö liikkeelle samasta mistä alunperin atg-kyykkyjä opetellessa, eli liikkuvuusharjottelusta ja ilmakyykyistä, kunnes kyykkääminen tuntuu jälleen sujuvammalta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom