Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko joku suositella jotain polvilämppäreitä jotka oikeesti kestää? Prismasta ostetut Muellerit lähtee aina purkautumaan siitä patella-aukon kohdalta... Kannattaako ostaa ennemmin semmoset umpinaiset mallit?
Onko nuo sinun Titanin lämmittimet sama asia kuin Titanin polvituet? Silläkin termillä näkyjään myynnissä. Miten sopivuus ja koko passasi? Onko kuin jäykät? Mietinnässä on jonkinmoiset tuet hankkiaItse ainakin tykkään umpinaisista. Titanin polvilämppärit ovat perkeleen hyvät, hinta on sen mukainen. Vie kaikkia muita aikalailla 6-0.
Onko nuo sinun Titanin lämmittimet sama asia kuin Titanin polvituet? Silläkin termillä näkyjään myynnissä. Miten sopivuus ja koko passasi? Onko kuin jäykät? Mietinnässä on jonkinmoiset tuet hankkia
Höps tässä mitään luovuteta. Ei toi edes mitenkään kamalan näköstä ollut. Oon nähnyt tapauksia, joissa ryhti nyt vaan on tuollainen. En tiedä kyllä mikä siihen auttaisi. Mutta musta näyttää että ihan aavistuksen annat kyynärpäidenkin laskeutua, joten voisit oikeasti yrittää väkisin työntää niitä kyynärpäitä kattoa kohti samalla kun kyykkäät. Samoin rintaa vaan pitäisi pyrkiä työntämään auki.Kokeilin tänään uudestaan etukyykkyä yrittäen korjata kaikkia asioita mistä mulle sanottiin. Sain painon ainakin enemmän kantapäille ja ne pysyivät maassa. Mutta ryhtiä en kyllä saanut mitenkään paremmaksi :/ Mulla on tuollainen ryhti silti aina ja eihän yliojentaa ainakaan saisi? En kyllä ymmärrä miten rinta sekä olkapäät tulisi tuoda eteen samalla pitäen yläselkää tuon suoremmassa. Jos yritän tuosta yläselkää ryhdikkäämmäksi saada tulee minun viedä latsit yhteen ja se nyt on mahdotonta samalla pitää latseja yhdessä ja vieden rintaa ja olkapäitä eteen. Onko keskivartalo/selkä vain heikko etten tuon suorempaan kroppaa saa viettä? Pitääkö vaan luovuttaa ja siirtyä takaisin takakyykkyyn?
https://m.youtube.com/watch?v=5ZGqVoBDblI
Tässä vielä viime viikon kyykyt
Etukyykky 4x2 100kg - YouTube
Kokeilin tänään uudestaan etukyykkyä yrittäen korjata kaikkia asioita mistä mulle sanottiin. Sain painon ainakin enemmän kantapäille ja ne pysyivät maassa. Mutta ryhtiä en kyllä saanut mitenkään paremmaksi :/ Mulla on tuollainen ryhti silti aina ja eihän yliojentaa ainakaan saisi? En kyllä ymmärrä miten rinta sekä olkapäät tulisi tuoda eteen samalla pitäen yläselkää tuon suoremmassa. Jos yritän tuosta yläselkää ryhdikkäämmäksi saada tulee minun viedä latsit yhteen ja se nyt on mahdotonta samalla pitää latseja yhdessä ja vieden rintaa ja olkapäitä eteen. Onko keskivartalo/selkä vain heikko etten tuon suorempaan kroppaa saa viettä? Pitääkö vaan luovuttaa ja siirtyä takaisin takakyykkyyn?
https://m.youtube.com/watch?v=5ZGqVoBDblI
Tässä vielä viime viikon kyykyt
Etukyykky 4x2 100kg - YouTube
Höps tässä mitään luovuteta. Ei toi edes mitenkään kamalan näköstä ollut. Oon nähnyt tapauksia, joissa ryhti nyt vaan on tuollainen. En tiedä kyllä mikä siihen auttaisi. Mutta musta näyttää että ihan aavistuksen annat kyynärpäidenkin laskeutua, joten voisit oikeasti yrittää väkisin työntää niitä kyynärpäitä kattoa kohti samalla kun kyykkäät. Samoin rintaa vaan pitäisi pyrkiä työntämään auki.
Höps tässä mitään luovuteta. Ei toi edes mitenkään kamalan näköstä ollut. Oon nähnyt tapauksia, joissa ryhti nyt vaan on tuollainen. En tiedä kyllä mikä siihen auttaisi. Mutta musta näyttää että ihan aavistuksen annat kyynärpäidenkin laskeutua, joten voisit oikeasti yrittää väkisin työntää niitä kyynärpäitä kattoa kohti samalla kun kyykkäät. Samoin rintaa vaan pitäisi pyrkiä työntämään auki.
Lonkkiin (koukistajat, lähentäjät) liikkuvuutta ja polvea eteen. Antaa aika pahasti periksi tuossa laskun puolivälin paikkeilla. Mulla on vähän samanlaista kun on oikein jumissa eikä pääse istumaan mukavasti. Olkapäiden ei varsinaisesti pidä olla edessä, koska pyöreällä yläselällä ei ole hyvä nostaa. Sen lisäksi saatat omata aavistuksen normaalia vittumaisemmat mittasuhteet tuohon liikkeeseen, mikä osaltaan hankaloittaa sitä.
Kapeampaa jalka-asentoa yrittäisin nyt ihan ensiksi. Kovin leveällä asennolla lonkan liikkuvuusongelmat korostuvat, kun mennään syvälle.
Ois mielenkiintoista nähdä miltä nuo Kojiamkon kyykyt näyttää esim. 50 kilolla. Helpon näköisesti liikkuu tuo 80 kiloakin kyllä, mut tuo yläaselän pyöristyminen on kieltämättä vähän kummallista.
Onko jotain liikkeitä mitä suosittelisit?
Mutta eikös etukyykyssä tangon kuulu levätä olkapäillä, jolloin ne olisi tuotava eteen? Kun jos lähden rintaa levittämään ja ryhmistämään yläselkää, missä se tangon sillon kuuluisi olla :O Minkälaiset mittasuhteet minulla mielestäsi on? Mutta lähdetään kokeilemaan kapeammalla samalla aloittaen ankaran liikkuvuusharjoittelun
Niin ja oranki sanoi aikaisemmin että polvet menevät liikaa eteen :O Tarkoittiko hän liikaa eteen tuolla leveydellä vai yleensäkkin?
Joo tietyssä määrin kyllä, mutta ei kyllä sen yläkropan asennon pitäisi olla aika luonnollisen tuntuinen eikä ainakaan pitäisi keskittyä työntämään olkapäitä väkisin mahdollisimman eteen. Paha sanoa niinkään mittasuhteista, se oli vaan sellanen heitto kun nuo näyttää niin epämukavilta kaiken kaikkiaan. Pitkät, laihat miehet ei yleensä kyykkää kovin hyvin, vaikka liikkuvuudesta se voi silloinkin olla enimmäkseen kiinni.
Tällä pääsin itse aika hyvään alkuun syvälle kyykkäämisessä. Tietty venyttely nyt yleensäkin kannattaa.
No jaa, kyllä ne aika edessä näyttää olevankin, ehkä unohdetaan se neuvo . Ei ne mun nähdäkseni liikaa eteen mene. Vaihtoehto tuolle on viedä lantio taakse, mikä sitten johtaa siihen, että ryhti hajoaa ja tanko luisuu olkapäiltä.