myo
Muskelikonna
Kiitos kommenteista, noi polvet tosiaan on sellaiset että jollei itseään kunnolla psyykkaa pitämään niitä ulkona ja keskity siihen noston aikana niin ne painuu mulla sisään. Nyt se pitää taas muistaa pitää mielessä.
Venyttely mulla usein jää vajaaksi. Yleensä tulee paikat nopeasti venyteltyä läpi treenin jälkeen, mutta siihen se sitten jää. Kannattaako ennen kyykkäämistä
venytellä vai onko parempi keskittyä lihashuoltoon välipäivinä?
Mä lähden yrittämään asennon muuttamista Orangin neuvojen mukaan, katsotaan kumpi menee paremmin ja otetaan sitten uutta arviota.
Tähtityttö, se etukyykky neuvottiin mulle salilla kun aloittelin mutta ristiotetta enempää en oppinut, ei ollut vika neuvojassa. Otin jossain vaihessa ihan likaa painoa enkä tiennyt mitään keskikropan jännittämisestä ja yritin saada perseen lattiaan. Tuloksena outo varpailla vaappuva liike josta ei päässyt ylös kuin polvet kiinni toisissaan selkä kaksin kerroin taipuneena kädet tankoa puristaen :face: ja helkkarin kipeä selkä.
Opettelin liikkeen sittemmin uudelleen ja on kunnon opastuksella katsottu kuntoon. Ei siinä vielä painot päätä huimaa, mutta selkä pysyy suorana ja etureidet tykkää.
Tässä mun takakyykyssä en enää ole selkää satuttanut vaikka liikkuukin tuollain. kun aloin harjoittelemaan takakyykkäilyä sain usein alaselän pumppiin ja välillä pariksi päiväksi vähän kipeäksi, mutta nyt on mennyt paremmin ja kivut hävinneet.
4:50 on hyvä ventytys ja 6:25 hyvä aktivointiharjoitus alkulämmittelyyn auttamaan tuon polvien karkailun kanssa.
Suosittelen koittamaan koko alkulämmittely settiä ihan toimiva.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: