Kellään kokemuksia Philippi/Coan Ohjelmasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaisia kenkiä käytätte kyykätessä/vetäessä? Itse oon käyttänyt lättäpohjaisia savate-monoja, mutta kyykätessä on kuulemma hyödyllistä, jossa kengässä on vähän enemmän pohjaa ( vrt. lankku kantapäiden alla ).
Minkälaisia kenkiä käytätte kyykätessä/vetäessä? Itse oon käyttänyt lättäpohjaisia savate-monoja, mutta kyykätessä on kuulemma hyödyllistä, jossa kengässä on vähän enemmän pohjaa ( vrt. lankku kantapäiden alla ).
Elikkäs nytten oon normivedon tilalle kokeillu tuota sumovetoa ottaa ja ihan hyvin se on mielestäni onnistunu ihan teknisestikkin... jotain tässä kuitenkin ilmeisesti mättää, koska lähentäjät ja nivuset on nytten ihan paskana eilisestä reenistä! Kovia rautoja en siis liikutellu vaan ihan pitkää sarjaa mutta onkohan tässä kyseessä nyt revähdys tai jotain kun ei anna jalat kyykky asentoonkaan mennä?
Kiitos!!Ite ainakin vedän lämmittely sarjat vasen käsi vasta ja oikea käsi myötä otteella. Kovat sarjat otan aina oikea käsi vasta ja vasen myötä otteella. Itellä ei ainakaan ole haitannut se että vedän aina kädet samalla lailla tietyt sarjat, mutta jos vaikka selkä kipeytyy niin kyllä kannattaa vaihtaa ristiotetta,mutta omalla kohdallani en ole pitänyt sitä kovin oleellisena,sillä mikääm paikka ei ole kipeytynyt eikä myöskään ole tullut lihas epätasapainoa.
Elikkäs nytten oon normivedon tilalle kokeillu tuota sumovetoa ottaa ja ihan hyvin se on mielestäni onnistunu ihan teknisestikkin... jotain tässä kuitenkin ilmeisesti mättää, koska lähentäjät ja nivuset on nytten ihan paskana eilisestä reenistä! Kovia rautoja en siis liikutellu vaan ihan pitkää sarjaa mutta onkohan tässä kyseessä nyt revähdys tai jotain kun ei anna jalat kyykky asentoonkaan mennä?