Postailinki tänne jotai sivuja takaperin mun ongelmasta, etten pysty kyykkäämään kunnolla edes ilman painoja. Ite valitut venytykset ei oo tuottanu minkäänlaista tulosta.
Sain risumieheltä tällasta ohjetta:
"Ota kantapäiden osalta harteiden levyinen seisoma-asento jossa jalkaterät osoittaa n. puoli 11 ja puoli 2 suuntiin. Lähde työntämään tuosta asennosta persausta taaksepäin ja anna polvien koukistua hieman ja ota käsilläsi nilkoista kiinni. Tästä asennosta lähde istumaan pakaroita kantapäidesi väliin, samalla polvia kyynärpäillä ulospäin työntäen. Pyri pitämään ruoto suorassa ja kantapäät maassa. Käy aina niin alhaalla kuin liikkuvuus ruoto suorassa antaa myöten ja nouse ylös edelleen nilkoista kiinni pitäen. Toista 10-30 kertaa kerralla."
Ongelma on edelleen sama. En saanu edes tota em. harjotusta tehtyä kunnolla, koska en saa nilkoista kiinni ilman, että selkä pyöristyy.
Eli kyykky ei luonnistu sitten millään. Oon kokeillu erilaisia tangon paikkoja, jalan asentoja ja leveyksiä, mutta mistään ei tunnu olevan apua. Mitä tässä kannattas alkaa tekemään? Kova hinku ois olisi kyykätä, varsinki ku nyt muissa pääliikkeissä (kulmasoutu, penkki, sjmv, pystäri, leuat) oon kehittynyt varsin hyvin.