Sam79
VIP
saa vatsan puristettua reisiä vasten ylhäällä
Vai tarkoititko nyt kuitenkin alhaalla? Saa aikamoinen mätisäkki olla että suorassa seisten pystyy jotenkin vatsalla edes koskettamaan reisiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saa vatsan puristettua reisiä vasten ylhäällä
Kuinka myöhään illalla treenaat? Minä olen havainnut että jalkapäivänä en voi mennä yhtä myöhään salille kuin muina päivinä, tai en saa unta.
Itsellä kun vedin tuossa 4 viikon kovan voimatreeni jakson niin ei meinannut enää pysyä heräillä kun kotiin pääsi salilta, oli yhtä tuskaa syödä iltapala. Silloin kun teen bodaus ohjelmalla niin ei väsytä läheskään niin paljon, treenit myös silloin kestää vähemmän aikaa...Viekö semikova vetotreeni muilta yöunet? Olen tehnyt nyt raskampaa settiä ja vetopäivän jälkeen pyörin koko yön sängyssä kuin puolukka... syysmarja sukuelimessä.
Kummassa tarvii kovemmat pidot keskivartaloon, leveällä vai kapealla asennolla kyykätessä??
Otin tänään videolle 75% kyykyn ihan tekniikkaa silmällä pitäen, onko jotain parannettavaa?
Itse olen muuten tyytyväinen vain se häiritsee kun rouhasee noin syvältä että meinaa vähän tuo keskikroppa vähän pettää.
Etukyykystä ei yrityksistä huolimatta tule hevonvittua, mitä tilalle? Toisena päivänä menee kyykky,sjmv, reverse hack ja koukistukset. Toisena pitäis olla etukyykky, levee prässi, ojennukset, mutta toi etukyykky ei vaan suju. Ideoita?
Omien tuntemuksien mukaan leveä ottaa enemmän keskivartaloon ja kapeampi taas etureisiin, leveällä myös takareidet ja pakaralihakset aktivoituu enemmän.Kummassa tarvii kovemmat pidot keskivartaloon, leveällä vai kapealla asennolla kyykätessä??
Väittäisin että et ole tehnyt paljon leveällä? Kun leveän tekniikan oppii niin kyllä silloin rautaa enemmän liikkuu, bodarille tämä ei kuitenkaan ole niin tärkeä juttu vaan enemmänkin minne se rasitus kohdistuu...Ite pystyn nostamaan reilusti enemmän kapealla asennolla kuin leveällä.
Kummassa tarvii kovemmat pidot keskivartaloon, leveällä vai kapealla asennolla kyykätessä??
Otin tänään videolle 75% kyykyn ihan tekniikkaa silmällä pitäen, onko jotain parannettavaa?
Itse olen muuten tyytyväinen vain se häiritsee kun rouhasee noin syvältä että meinaa vähän tuo keskikroppa vähän pettää.
Väittäisin että et ole tehnyt paljon leveällä? Kun leveän tekniikan oppii niin kyllä silloin rautaa enemmän liikkuu, bodarille tämä ei kuitenkaan ole niin tärkeä juttu vaan enemmänkin minne se rasitus kohdistuu...
Ei pahemmin voimanostossa kapeata käytetä ja siinä kuitenkin vain se nostettu rauta määrä merkkaa jotain.