Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on korson isoin hauis tai lähderannan kovin mave, niillä ei ole vitunkaan väliä.
Kyllä. Jos isot hauikset on se asia joka täyttää siinä henkilön itse kokemansa kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin paletissa sen puuttuvan palasen, jota mikään muu asia ei pysty täyttämään, niin silloinhan asialla on merkitys.Miten niin ei ole väliä? Jos joku kokee itse sillä olevan väliä, niin ehkä sillä omalla kokemuksella on itsessään joku merkitys. Todella koomista, kun joku vääntää subjektiivisia näkemyksiään faktoiksi
Ja onhan niillä isoilla hauiksilla selkeesti merkitys kun osalle ne aiheuttaa vahvoja negatiivisia tunteita. Ei kukaan puhu mitättömästä asiasta jolla ei ole merkitystä. Aika isolle osalle muiden elämälä on enemmän merkitystä kuin omalla, pahimmassa tapauksessa sitä omaa elämää eletään muiden kautta.
Mikä annos on sun mielestä trt? Kuulutko siihen ryhmään, joiden mielestö esim 250mg / viikko on trt? Se on aika kaukana trt:stä. Tuskin yksikään "kotidropittaja" oikeesti ottaa samaa korvaushoitoannosta mitä lääkärit määrää, vaan tuplasti vähintään enemmän...Voihan TRT:lla olla niin etta terveys jopa paranee. Tietty kotidropittajat eivat seuraa veriarvoja samalla vakavuudella kun laakarit.
Mikä annos on sun mielestä trt? Kuulutko siihen ryhmään, joiden mielestö esim 250mg / viikko on trt? Se on aika kaukana trt:stä. Tuskin yksikään "kotidropittaja" oikeesti ottaa samaa korvaushoitoannosta mitä lääkärit määrää, vaan tuplasti vähintään enemmän...
Mitä väliä sillä on kutsuuko sitä 125-300 mg/w aluetta TRT:ksi vai ei. Ei sillä kuitenkaan kuuhun mennä. Oma testotuotanto nimensä mukaisesti korvattu ja thät's it. Yksittäisiin milligrammoihin takertuminen on vain tyhjänpäiväistä besserwisseröintiä.Mikä annos on sun mielestä trt? Kuulutko siihen ryhmään, joiden mielestö esim 250mg / viikko on trt? Se on aika kaukana trt:stä. Tuskin yksikään "kotidropittaja" oikeesti ottaa samaa korvaushoitoannosta mitä lääkärit määrää, vaan tuplasti vähintään enemmän...
Tää on itse asiassa ihan hyvin sanottu koska harvoin ug-kama on täysitehoista.250/vk ug testoa voi olla sama ku korvaushoidossa annettava 1/10 päivää
En ottanut maaraan kantaa vaan siihen etta on olemassa annos joka on itse asiassa hyodyllinen. Kotilaakitsijat usein eivat ota oikeita TRT annoksia eika seuraa tarkkaan veriarvoja.Mikä annos on sun mielestä trt? Kuulutko siihen ryhmään, joiden mielestö esim 250mg / viikko on trt?
Mitä voimme tästä päätellä? Kateus johtaa kansaa.Ja bodari ei olemassaolollaan dissaa ketään, eikä lihava ihminen, kumma kyllä bodareita mollataan sen minkä keretään, kaikki varmaan tietää miksi. Sohvalla voi istua, se ei vaadi eforttia, kun taas lihakset vaatii vuosien systemaattista työtä. Saamattomat ihmiset sitten dissaa niitä jotka tekee ja pahoittavat mielensä niiden puolesta jotka eivät tee. Sama pätee myös rahassa, ei kukaan köyhää hauku, mutta ootas jos on massia, niin jo alkaa vinkuminen.