Kyykky 130kg (video)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oli kyllä hävyttömän kapea kyykky. :D
Tiedän:) Tossa pari päivää sitten kokeilin leveemmällä asennolla. Laitoin 70kg tankoon ja tein 5 toistoa, tuntui suht rankalta. Siihen voi tietysti vaikuttaa se että poljen pyörällä n. 10km joka yö klo 2 ja 6 välillä, koska olen varhaisjakelussa
töissä. Mutta eiköhän se tosiaan ala leveä asento tuntumaan kevyemmältä ja rautaa nousee enmmän, kun vaan tekee sillä tarpeeks. Tavoitteista ei kuitenkaan tingitä, vaan kyykätään ja kyykätään niin kauan kunnes nousee haluttu määrä rautaa:evil::whip:

Ja kiitos kaikille kunnioituksesta:worship:

En viiti tehä uutta threadii jote kyselisin täällä eli tuossa kun olen kuullut kahta eri mielipidettä näistä asioista. Elikkä mihin pitää suunnata katse kyykyssä ja mavessa ja entä penkissä? Esimerkiksi pitääkö kyykyssä suunnata katse ylös vai alas?
Ja ymmärtääkseni pitää ottaa joku tietty kiintopiste jota tuijottaa suorituksen ajan.

kyykyssä pitää katsoo ylös ja niin teen mavessakin, vaikka 10-kunnon legendaarinen taisto sano, että pitää kattoo itteensä silmiin peilistä(ylös tai silmiin, jotta ranka pysyisi hyvässä asennossa). Penkissä tiirailen sitä tankoo. Tälläin teen itte, mut hyvä jos joku korjaa jos kattelen ihan väärään suuntaan:D

Kyllä rispektit Sikspäkille. Itse pääsin tuohon 130 kiloon about vuoden treenillä ja mulla painoa sentään liki sata kiloa.
Kova tulos tuolla treenitaustalla:thumbs:

Hienon näkönen kyykky mun mielestä! En tarkkoja sääntöjä tiedä, mutta minusta perse kävi jo ihan alhaalla. Ootko etukyykkyä tehnyt ?

Hienon näkönen kyykky mun mielestä! En tarkkoja sääntöjä tiedä, mutta minusta perse kävi jo ihan alhaalla. Ootko etukyykkyä tehnyt ?

Ei se kyllä käynyt tarpeeks alhaalla, jto sanoi että se oli vähän vajaa ja ite oon kyllä samaa mieltä. Mut ei se montaa senttiä jääny kisasyvyydestä.
Etukyykky oli kyllä ohjelmassa, mut töiden takia jätin väliaikaisesti pois, jatkan sitten sitä taas kun työt loppuu. Ainut huono puoli tossa etukyykyssä on se et se ottaa ranteisiin aika pahasti. Siteet kun otin käyttöön siinä niin autto pikkasen, ja pystyin käsittelemään vähän isompia romuja.

itse olen kuullut että kyykyssä pitäs kattoo alas about vyötärön korkeudelle. Näin olis parempi niskojen takia. niskat saa vissiin turhaa rasitusta muuten. Tiedä näitä! :)

menee helposti "hyvää huomenta" kyykyksi jos kovin alas rupeaa katseleen:)

itse olen kuullut että kyykyssä pitäs kattoo alas about vyötärön korkeudelle. Näin olis parempi niskojen takia. niskat saa vissiin turhaa rasitusta muuten. Tiedä näitä! :)

alas...mä ainakin kaadun varmaan nokalleen sillon.
suoraan eteen ja ottaa joku kiintopiste kaumpaa,pysyy selkäkin suorana

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Onko sulla jokin rakeenteellinen vika kaularangassa, tai jotain muuta ongelmaa? Väärin olet kuullut, tai väärin on neuvottu.

voi etukyykkyä tehdä käden siinä tangon päällä tavallaan ristissä. ei omat kädet taivu edes semmoseen painonnosto etukyykkytyyliin :D

-Aem-: -Ja montako kertaa olet salilla törmännyt tuon painoiseen 16-v sälliin joka kyykkäilee nuin siististi 130kg:lla? Ehkä joistain painonnosto seurojen saleilta/harjoituksista voi moisia löytyä, mutta tuskin normi näky sielläkään aloittelevalle nostajalle.

Täältä ainakin rispekttiä ja hatunnosto Sikspäkille! Jatka nostelua ja ota edellä annetuista neuvoista opiksesi, oikealla tiellä olet.

Jääkiekkoseuran puntilta. Tarkotus ei ollu kuulostaa siltä, että joka jätkä pystyy tohon, vaan ettei se ole ehkä oman threadin arvoinen(?)

Jääkiekkoseuran puntilta. Tarkotus ei ollu kuulostaa siltä, että joka jätkä pystyy tohon, vaan ettei se ole ehkä oman threadin arvoinen(?)

Ei - varsinkaan kun jääkiekkoilioiden "kyykyistä" on jo puhuttu monessa,monessa threadissa.

Hyvä kyykky sikspäkillä, onneksi en epäillyt ääneen.
Saat kunnian olla poikkeus joka vahvistaa säännön!

Ei - varsinkaan kun jääkiekkoilioiden "kyykyistä" on jo puhuttu monessa,monessa threadissa.

Hyvä kyykky sikspäkillä, onneksi en epäillyt ääneen.
Saat kunnian olla poikkeus joka vahvistaa säännön!

Taas jääkiekkoilijoiden kyykyistä:jahas: Mun mielestä tuo sikspäkin kyykky on puolikyykky.

Taas jääkiekkoilijoiden kyykyistä:jahas: Mun mielestä tuo sikspäkin kyykky on puolikyykky.

Sulla ei sitten taida se video näkyä..?

Reidet samassa linjassa lattian kanssa ja sinusta se on puolikyykky?

2kk treeniä ja 130kg ykkönen, ilman aikaisempaa punttitaustaa on kova suoritus, vaikka jotkut täällä sitä yrittävät vähätellä.

[nelo];1604736 sanoi:
Sulla ei sitten taida se video näkyä..?

Reidet samassa linjassa lattian kanssa ja sinusta se on puolikyykky?

2kk treeniä ja 130kg ykkönen, ilman aikaisempaa punttitaustaa on kova suoritus, vaikka jotkut täällä sitä yrittävät vähätellä.

Vajaa tuo on voimanostokyykyksi. "Reidet samassa linjassa lattian kanssa" ei ole määritelmä kyykylle, puolikyykky(polvikulma 90 astetta) taas on, ja sen tuo kyykky täyttää. Ei mulla ole mitään syytä vähätellä tuota. Lähes 2xop parin kuukauden treenillä on loistava suoritus, vaikka kyykky vajaa onkin.

tuo kyykky ei oo puol kyykkyy nähnykkää. ihan tarpeeks syvä. ja vielä kun kaveri harrastaa bodausta?

hieno suoritus!

edit nojoo jos puol kyykyistä ajettelee noin niiku bart. itelle puol kyykyyt on semmosia tyyliin missä penkki on siinä alla tai suunilleen sen syvysiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom