Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne siitä nousee, kärsivällisyyttä vaan. Kokeile vaikka 5*5 ohjelmaa, sillä luulis nousevan.Ja Sikspäkille vaan, että aika pirun hyvä kyykkytulos, oon kateellinen, koska itellä on juuri kyykky se, jossa on vaikea kasvattaa sarjapainoja.![]()
kommentoin pyynnöstä: mekaanisesti heikko voimanostokyykky ja hieman korkea, eli ei mene läpi kisoissa. bodykyykyksi ihan ok.
En tiedä miksi, mutta mulla pelottaa tuo nosto. Syvähkö, kyllä. Rauhallinen nosto, kyllä. Mutta selän ja polvien suhteen mulla pelottaa. Polvet tekee sivuliikettä jonkin verran, ala-asento näyttää niin tiukalta ja etukenolta, että jossain vaiheessa nyykähtää eteenpäin ja selkä ei tykkää.
Hox: en tiedä mitään voimanostosta, tai tosimiesten kyykkäämisestä, enkä todellakaan kyykännyt 130kg ykköstä 16v ikäsenä. Pelottaa vaan, että tuolla tekniikalla ollaan muutaman kuukauden kuluttua lihasvamma osiolla kyselemässä polvi tai selkäongelmista..

Mun mielestä oli kyllä vaikuttava suoritus, varsinkin kun kaveri ei ole mikään mörssäri mutta tekee siistimmin kyykyn kuin 95% näkemistäni salillakävijöistä. Kyllähän mä itsekin nitkuttelin treeniuran alkuaikoina jollain 150 kilolla, mutta kerran, kun kokeilin syvältä, sai ykköstä varten ottaa reilusti tangosta painoa pois (kymmeniä kiloja, v***tti!). Tällä vain tahdon sanoa, että moni varmaan kyykkäilee 130 kilolla parin kuukauden jälkeen mutta se on tosiaan eri asia, miten se tehdään.En tiiä onko nyt niin ihmeellistä parin kuukauden reenillä 130kg, mutta videon pointti oli vissii vaan näyttää epäilijöille.(?)
TiedänOli kyllä hävyttömän kapea kyykky. :D
Tossa pari päivää sitten kokeilin leveemmällä asennolla. Laitoin 70kg tankoon ja tein 5 toistoa, tuntui suht rankalta. Siihen voi tietysti vaikuttaa se että poljen pyörällä n. 10km joka yö klo 2 ja 6 välillä, koska olen varhaisjakelussa 
Hienon näkönen kyykky mun mielestä! En tarkkoja sääntöjä tiedä, mutta minusta perse kävi jo ihan alhaalla. Ootko etukyykkyä tehnyt ?

itse olen kuullut että kyykyssä pitäs kattoo alas about vyötärön korkeudelle. Näin olis parempi niskojen takia. niskat saa vissiin turhaa rasitusta muuten. Tiedä näitä!![]()
itse olen kuullut että kyykyssä pitäs kattoo alas about vyötärön korkeudelle. Näin olis parempi niskojen takia. niskat saa vissiin turhaa rasitusta muuten. Tiedä näitä!![]()