Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sit ehkä tekisin...Th69 sanoi:mokoma]
.
Anteeksi, unehtu laittaa että jos pääsee kahdesti salille viikossa. Kuulostanee järkevämmältä kysymykseltä kun tietää miksi kysyin...
Gillyanne sanoi:Kymysys piikkaukseen liittyen:
Olen lukenut Pakkikselta, useaankin otteeseen, että kyykkyä ja maastanostoa ei kannattaisi piikata yhtä aikaa, vaan keskittyä jompaankumpaan. Mutta entäpä silloin, kun valmistaudutaan kolmen nostomuodon kisoihin? Piikataanko silloinkin vain jompikumpi ja toivotaan, että toisenkin ykköskunta löytyy siinä sivussa, vai miten?
jarre55 sanoi:Sumovetäjillä saattaa sopia joku toinen tapa. Mutta ittellläni toimi näin.
jto sanoi:jos vedossa on erityisiä ongelmakohtia kuten perinteisellä polven alusta, kannattaa niille huomiota antaa.
Gillyanne sanoi:No mähän siis vedän nimenomaan sumolla mutta kyykkään taas aika kapealla... mutta niin se varmaan täytyy tehdä, että piikkaa kyykyn kunnolla ja vedossa sitten vaikka nopeustreenejä ja rentoja ykkösiä tjsp. Kiitos vastanneille!
hyrre sanoi:Mulla on sellainen probleema kyykyssä, että polvet tahtovat mennä sisäänpäin. Jos pidän ne "väkisin" sivuilla linjassa niin kyykyn puolessavälissä matka lähes pysähtyy, kirjaimellisesti tärisen siinä vähän aikaa ja pääsen hädintuskin ylös. Olen antanut polvien vähän kääntyä sisään, jotta saisin sarjat tehtyä lävitse. Venyvyydestä en oikein usko asian olevan kiinni. Muuten paketti pysyy kyllä kasassa, selkä ei notkahda jne.
Kaikki muutkin saavat toki vastata, en vain jaksanut tehdä uutta trediä tätä kysymystä varten.