Moi, ja kiitos jo suunnattomasti etukäteen mikäli kerkeät näkemyksesi antamaan tähän.
Treenaan BJJ:tä ja lukkopainia 6 tai 7 treeniä viikossa, jonka lisäksi olen tehnyt starting strengthiä kolmesti viikkoon. Olen tällä hetkellä painoluokkien välissä, 76 on puvun kanssa mahdottoman vaikea tiputus, mutta 82,3 olen jonkin verran alipainoinen. Minulla ei ole ollut ongelmia palautumisen kanssa tähän mennessä lainkaan, olen ajatellut, että jos syön suht maltillisia plussia, vaikkapa 500 pintaan, niin onko mahdollista saada jonkin verran lihasmassaa kasattua, että tuo 82,3 tulisi hyvin täyteen? Painoa tällä hetkellä se 77, puku painaa pari kiloa.
Minulla on kokemusta tästä (
5/3/1 and Bodybuilding - JimWendler.com ) ohjelmasta aiemmilta vuosilta, kun tuli voimatreeniin keskityttyä, ja sain todella suuria voimatasojen nousua aikaan. Olen kuullut aiemmin tähän kysymykseen vastauksen, ettei lihasmassan kasvu ole tällä lajiharjoittelumäärällä mahdollista, haluaisin asiaan kuitenkin ammattilaisen mielipiteen.
Kiitos!
- - - Updated - - -
Moi, ja kiitos jo suunnattomasti etukäteen mikäli kerkeät näkemyksesi antamaan tähän.
Treenaan BJJ:tä ja lukkopainia 6 tai 7 treeniä viikossa, jonka lisäksi olen tehnyt starting strengthiä kolmesti viikkoon. Olen tällä hetkellä painoluokkien välissä, 76 on puvun kanssa mahdottoman vaikea tiputus, mutta 82,3 olen jonkin verran alipainoinen. Minulla ei ole ollut ongelmia palautumisen kanssa tähän mennessä lainkaan, olen ajatellut, että jos syön suht maltillisia plussia, vaikkapa 500 pintaan, niin onko mahdollista saada jonkin verran lihasmassaa kasattua, että tuo 82,3 tulisi hyvin täyteen? Painoa tällä hetkellä se 77, puku painaa pari kiloa.
Minulla on kokemusta tästä ( http://www.jimwendler.com/2012/09/531-and-bodybuilding/ ) ohjelmasta aiemmilta vuosilta, kun tuli voimatreeniin keskityttyä, ja sain todella suuria voimatasojen nousua aikaan. Olen kuullut aiemmin tähän kysymykseen vastauksen, ettei lihasmassan kasvu ole tällä lajiharjoittelumäärällä mahdollista, haluaisin asiaan kuitenkin ammattilaisen mielipiteen.
Kiitos!